
Podsumowanie Targów Wnętrz HOME DECOR 2011
27 maja w Poznaniu zakończyły się Targi Wnętrz HOME DECOR, ekspozycję 100 wystawców z 16 krajów odwiedziło ponad 5 tys. osób.
Czytaj dalej
Targi przeciągnęły głównie profesjonalistów, przedstawicieli handlu oraz projektantów i architektów wnętrz, którzy chętnie odwiedzali również pawilon 3A, gdzie zlokalizowane zostało wydarzenie arena DESIGN towarzyszące targom HOME DECOR przez cały czas ich trwania. Wzajemnie uzupełniające się inicjatywy stworzyły unikatowy w skali kraju blok poświecony wnętrzom, wzornictwu i architekturze.
Czytaj również: Podsumowanie Dnia Dziecka z deweloperami
Podczas targów zaprezentowano najnowsze wnętrzarskie rozwiązania i inspiracje. Na ekspozycjach wystawców i tematycznych wystawach znalazły się m.in. tekstylia, dekoracje wnętrz i tarasów, meble oraz akcesoria kuchenne i łazienkowe. Ważne miejsce w tematycznym rozkładzie ekspozycji tradycyjnie miało oświetlenie, prezentowane w ramach specjalistycznego salonu LUMINEXPO.
Branża od wnętrza
Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyła się inspirująca, barwna i przytulna przestrzeń wystawy NON STOP COLOUR, która pełniła jednocześnie rolę wnętrzarskiego forum - to tu odbywały się wykłady i warsztaty prowadzone przez uznane autorytety branży.
Czytaj również: Dzień Otwarty na osiedlu Adria
Gość specjalny Wolfgang Gruschwitz podczas swojego wystąpienia 26 maja prognozował zmiany, które zajdą w przyszłości w zachowaniach zakupowych konsumentów i podzielił się cennymi wskazówkami jak motywować klientów i zwiększać ich entuzjastyczne nastawienie.
Natomiast dr Marek Borowiński wszechstronnie przygotował uczestników swoich warsztatów do otwarcia własnego e-biznesu. Z zainteresowaniem spotkały się również wystąpienia przygotowane przez Jerzego Osikę „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie poprzez akcje promocyjne” oraz Kancelarię Rzeczników Patentowych IP&LAW „Chroń swój design”.
Czytaj również: Odbędą się seminaria - Nowoczesne technologie w architekturze
Podczas targów wręczono prestiżowe nagrody Acanthus Aureus, co roku przyznawane stoiskom najlepiej odzwierciedlającym strategię marketingową wystawców. Statuetki w tym roku trafiły do przedstawicieli firm: Eurofirany, Business Consulting Group, Red Project, Wander, Bettina.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Prezent dla kobiety? Trudna sprawa Liczba postów: 199 Grupa: Trudne tema... Szukałam czegoś, co pozwoli mi nosić swoją wiarę na co dzień, ale bez przesadnej religijności w stylu, i znalazłam ten wpis https://swjacek.net.pl/rozaniec-jako...
- odszkodowanie Liczba postów: 112 Grupa: Trudne tema... Udział w wypadku komunikacyjnym jest zdecydowanie traumatycznym przeżyciem... W takiej sytuacji osoby poszkodowane powinny też znać swoje prawa. O ubieganiu się...
- Mieszkania deweloperskie Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Kupujesz nowe mieszkanie i chcesz, aby było urządzone perfekcyjnie, zgodnie z Twoim gustem ale i możliwościami finansowymi. Samodzielnie będzie ciężko to ogarną...
- Zestawy prezentowe okolicznościowe Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Chciałabym wręczyć przyjaciółce na urodziny upominek zawierający pyszne słodkości i dobre wino. Jaki sklep oferujący zestawy prezentowe okolicznościowe możecie....
- klej do butów Liczba postów: 17 Grupa: Trudne tema... Wielu rodziców przy wyborze obuwia dla dziecka skupia się na ich wyglądzie, ale warto pamiętać, że elastyczna podeszwa i lekkość to podstawa dla zdrowych nóżek....