
Podsumowanie Targów Wnętrz HOME DECOR 2011
27 maja w Poznaniu zakończyły się Targi Wnętrz HOME DECOR, ekspozycję 100 wystawców z 16 krajów odwiedziło ponad 5 tys. osób.
Czytaj dalej
Targi przeciągnęły głównie profesjonalistów, przedstawicieli handlu oraz projektantów i architektów wnętrz, którzy chętnie odwiedzali również pawilon 3A, gdzie zlokalizowane zostało wydarzenie arena DESIGN towarzyszące targom HOME DECOR przez cały czas ich trwania. Wzajemnie uzupełniające się inicjatywy stworzyły unikatowy w skali kraju blok poświecony wnętrzom, wzornictwu i architekturze.
Czytaj również: Podsumowanie Dnia Dziecka z deweloperami
Podczas targów zaprezentowano najnowsze wnętrzarskie rozwiązania i inspiracje. Na ekspozycjach wystawców i tematycznych wystawach znalazły się m.in. tekstylia, dekoracje wnętrz i tarasów, meble oraz akcesoria kuchenne i łazienkowe. Ważne miejsce w tematycznym rozkładzie ekspozycji tradycyjnie miało oświetlenie, prezentowane w ramach specjalistycznego salonu LUMINEXPO.
Branża od wnętrza
Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyła się inspirująca, barwna i przytulna przestrzeń wystawy NON STOP COLOUR, która pełniła jednocześnie rolę wnętrzarskiego forum - to tu odbywały się wykłady i warsztaty prowadzone przez uznane autorytety branży.
Czytaj również: Dzień Otwarty na osiedlu Adria
Gość specjalny Wolfgang Gruschwitz podczas swojego wystąpienia 26 maja prognozował zmiany, które zajdą w przyszłości w zachowaniach zakupowych konsumentów i podzielił się cennymi wskazówkami jak motywować klientów i zwiększać ich entuzjastyczne nastawienie.
Natomiast dr Marek Borowiński wszechstronnie przygotował uczestników swoich warsztatów do otwarcia własnego e-biznesu. Z zainteresowaniem spotkały się również wystąpienia przygotowane przez Jerzego Osikę „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie poprzez akcje promocyjne” oraz Kancelarię Rzeczników Patentowych IP&LAW „Chroń swój design”.
Czytaj również: Odbędą się seminaria - Nowoczesne technologie w architekturze
Podczas targów wręczono prestiżowe nagrody Acanthus Aureus, co roku przyznawane stoiskom najlepiej odzwierciedlającym strategię marketingową wystawców. Statuetki w tym roku trafiły do przedstawicieli firm: Eurofirany, Business Consulting Group, Red Project, Wander, Bettina.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Podpisanie umowy partnerskiej między Vinted i InPo... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Super! Lubimy kupować z drugiej ręki, a taki międzynarodowy rynek otwiera wiele możliwości. Ostatnio przygotowujemy nasze dziecko na pierwszy obóz letni, przyda...
- Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Planując wakacje do Turcji, trafiłem przez przypadek na witrynę https://turcja-wakacje.pl/ i muszę przyznać – petarda! To nie jest następny nudny blog z kopiowa...
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...
- Bezpieczny fotelik 0-18 kg Liczba postów: 41 Grupa: Trudne tema... 0-18 kg to jedynie RWF. Innej opcji to nie ma. Ale jak już starsze dziecko to można wybierać sobie coś wiecej. Bo są jeszcze te pasy Smart Kid Belt. Dobre dla s...
- Moda Liczba postów: 128 Grupa: Trudne tema... Coraz częściej wybieram rzeczy, które mają „coś więcej” – nie tylko wygląd, ale też historię i wartość. Przeglądając https://kanasapiens.pl/ wpadły mi w oko ich...