Polska firma logistyczna zaprasza na swoje stoisko na Międzynarodowych targach ogrodniczych spoga+gafa w Koloni

Polska firma logistyczna zaprasza na swoje stoisko na Międzynarodowych targach ogrodniczych spoga+gafa w Koloni

Jedne z największych międzynarodowych targów ogrodniczych, spoga+gafa, odbędą się w dniach 1-3 września w niemieckiej Kolonii. Na imprezie przyciągającej co roku ponad 2 tysiące wystawców z całego świata nie zabraknie również polskich stoisk – swoją ofertę przedstawi blisko 50 firm znad Wisły. Globalny operator logistyczny Dachser, który w naszym kraju specjalizuje się w obsłudze eksporterów, przybliży uczestnikom wydarzenia inteligentne wielokanałowe rozwiązania logistyczne dla przedsiębiorców z branży DIY, takie jak m.in. dropshipping. Czytaj dalej

 

Na tegorocznych targach spoga+gafa eksperci Dachser podzielą się wiedzą m.in. o logistyce dla e-commerce, w której coraz ważniejszą rolę odgrywają zaawansowane systemy IT i integracja danych pomiędzy producentami, sklepami i operatorem logistycznym. To odpowiedź na zmiany w łańcuchach dostaw w branży DIY, które do niedawna zazwyczaj rozpoczynały się od dostawców, a kończyły w sklepach budowlano-remontowych czy centrach ogrodniczych. Obecnie zaś coraz częściej towary są przekazywane bezpośrednio od producentów do klientów finalnych, bez fizycznego pośrednictwa marketów. Konsument składa zamówienie w sklepie – stacjonarnym lub internetowym, to zamówienie jest widoczne w systemie jednocześnie u producenta i operatora logistycznego; następnie operator odbiera towary od producenta i transportuje je bezpośrednio do klienta. Dużą zaletą takiej organizacji logistyki jest możliwość poszerzania swojej oferty produktowej przez sklepy bez konieczności zwiększania ich powierzchni, zapewniając tym samym wartość dodaną dla klientów.


Międzynarodowe targi ogrodnicze spoga+gafa - polska firma logistyczna zaprasza na stoisko

 

Czytaj również: Mocowania oraz przekazanie know-how z zakresu techniki zamocowań wsparciem dla katedry Notre Dame

 

- W tym roku targowe motto Dachser to „Optimal fulfillment through integrated connectivity”. To ukłon w stronę firm prowadzących handel przez Internet. Grono podmiotów, do których kierujemy swoją ofertę jest jednak znacznie szersze. Każdego roku dostarczamy do 18 tys. marketów typu „dom i ogród” na całym kontynencie ponad 6 milionów przesyłek, zarówno od dużych rynkowych graczy, jak i mniejszych przedsiębiorców, także tych dopiero stawiających pierwsze kroki w eksporcie – komentuje Juliusz Pakuński, kierownik rozwoju biznesu Dachser DIY-Logistics Polska. - Mamy ponad 20 lat doświadczenia w logistyce DIY, dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować optymalną obsługę branżowym przedsiębiorcom niezależnie od skali i kanałów ich sprzedaży – dodaje.

 

W ramach rozwiązania branżowego Dachser DIY-Logistics operator obsługuje dostawy do marketów budowlano-remontowych i ogrodniczych na terenie całej Europy. Kompleksowy serwis obejmuje nie tylko transport, ale też usługi dodatkowe na terenie sklepów. Dysponując w poszczególnych krajach zespołami doświadczonych merchandiserów, firma organizuje m.in. wyłożenie produktów na półkę czy przeprowadza akcje promocyjne. Operator zajmuje się także magazynowaniem produktów sezonowych. Coraz więcej branżowych przesyłek obsługiwanych przez Dachser to towary z Polski - w 2018 roku eksport rodzimych firm zrealizowany za pośrednictwem firmy podwoił się w porównaniu z 2017 r. Krajowi wytwórcy mają bowiem coraz silniejszą pozycję na europejskim rynku, z powodzeniem sprzedając za granicę m.in. meble ogrodowe, drewniane domki i place zabaw, ogrodzenia, karmniki dla ptaków czy grille. 


Międzynarodowe targi ogrodnicze spoga+gafa - polska firma logistyczna zaprasza na stoisko

 

Czytaj również: Połączenie marki Jin Jiang International oraz Radisson Hotel Group zaowocowało otwarciem pierwszego hotelu we Frankfurcie pod wspólnym szyldem

 

Eksperci Dachser będą prezentować ofertę firmy na stoisku D.001 w hali 6.1. centrum targowego Koelnmesse. Tegoroczne targi spoga+gafa będą podzielone na cztery części tematyczne: garden living (m.in. meble i dekoracje ogrodowe, kemping, sport i gry), garden creation & care (m.in. rośliny i kwiaty, narzędzia i akcesoria do pielęgnacji ogrodu, wiaty), garden unique (ekskluzywne wyposażenie ogrodu) oraz garden bbq (grillowanie). Łączna powierzchnia wystawiennicza imprezy to ponad 230 tys. mkw.


2019-08-21
Źródło: Practum / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19105 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 142

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >