Sokółka Okna i Drzwi S.A. pierwsze miejsce wśród producentów

Sokółka Okna i Drzwi S.A. pierwsze miejsce wśród producentów

Sokółka Okna i Drzwi S.A. zajęła najwyższą pozycję wśród producentów okien oraz była jedynym producentem okien drewnianych na liście polskich marek, które Polacy uważają za powód do dumy, którymi mogliby się chwalić i które są faktycznie użytkowane.

Podczas 2 Forum Polskiego Produktu, które odbyło się 26 kwietnia w Krakowie, zaprezentowano wyniki badań TNS OBOP dotyczących polskich marek. Badanie dotyczyło tego, które polskie produkty i marki Polacy uważają za powód do dumy, którymi moglibyśmy się chwalić i które z nich są faktycznie użytkowane. Sondaż przeprowadzono w marcu 2010 roku na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1005 respondentów w wieku powyżej 15 lat. Badania miały charakter wywiadów „twarzą w twarz” w domach respondentów.

Czołowe miejsca najbardziej polecanych grup polskich produktów zajęły napoje, produkty gospodarcze, chemiczne i AGD oraz branża budowlana, w której poza producentami chemii oraz ceramiki budowlanej Polacy wskazali głównie producentów stolarki drewnianej.
W zaszczytnym gronie, zajmując najwyższą pozycję wśród producentów okien, znalazła się firma Sokółka Okna i Drzwi S.A. Firma Sokółka była również jedynym producentem okien drewnianych wskazanym przez respondentów w trakcie badania.

Branża budowlana 
ATLAS -54%
ŚNIEŻKA- 40%
CERSANIT-20%
GERDA-20%
CEKOL- 15%
SOKÓŁKA OKNA I DRZWI S.A. -10%
FAKRO- 7%
BARLINEK- 7%
OKNOPLAST- 7%
PORTA- 7%
WIŚNIOWSKI- 3%


Tak korzystny wynik osiągnięty przez Sokółka Okna i Drzwi S.A., może być nie tylko dowodem wysokiej jakości oferowanych produktów ale również zaufania jakim marka jest darzona przez konsumentów.


Gwarantujemy, że nie spoczniemy na laurach i dołożymy wszelkich starań, aby nasze drewniane okna i drzwi były w dalszym ciągu produkowane na najwyższym światowym poziomie. Cieszy nas również fakt, że Polscy konsumenci przywiązują coraz większą wagę do tego, co kupują, podejmując decyzje w sposób świadomy i przemyślany – mówi Marcin Szymanowski, Kierownik Działu Marketingu Sokółka Okna i Drzwi S.A

 

Źródło: sokolkasa / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • fotografia biznesowa Liczba postów: 139 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
  • Co da mi współpraca z agencją SEO? Liczba postów: 74 Grupa: Trudne tema... Sklep Seo może być również doskonałym źródłem wiedzy dla osób początkujących. Wiele sklepów oferuje darmowe poradniki, webinary oraz kursy online, które pomagaj...
  • Baterie kuchenne Liczba postów: 58 Grupa: Trudne tema... Jaki sklep z wyposażeniem do kuchni możecie mi polecić? projekty domów do zabudowy bliźniaczej
  • Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 306 Grupa: Trudne tema... Z tego co wiem, szukanie pomocy w leczeniu alkoholizmu jest kluczowe na drodze do wyzdrowienia. Dlatego ważne jest mówienie o https://alkodoktor.pl/ jako źródle...
  • Prawnik od rozwodów łódź Liczba postów: 27 Grupa: Trudne tema... Przemoc psychiczna w małżeństwie często pozostaje niewidzialna dla osób z zewnątrz. Objawy takie jak lęk, brak pewności siebie, czy poczucie bezwartościowości m...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19174 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 281

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >