Uroczysty finał III edycji Ambasadora Polskiej Gospodarki
16 maja 2011 roku w Pałacyku MSZ w Warszawie odbył się uroczysty finał III edycji konkursu o tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki. Z satysfakcją informujemy, iż FERRO S.A. otrzymała dyplom w kategorii Eksporter.
Dyplom z rąk wiceminister Beaty Stelmach i prezesa Marka Goliszewskiego odebrała Prezes Zarządu, Aneta Raczek. Wyróżnienie Eksporter, którego laureatem została firma FERRO przeznaczone jest dla przedsiębiorstw promujących polską gospodarkę przede wszystkim przez eksport wyrobów lub usług. Ferro S.A. wchodzi, jako podmiot dominujący w skład Grupy FERRO, jednego z największych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej producentów armatury sanitarnej i instalacyjnej. Przedmiotem jej działalności jest produkcja i sprzedaż armatury sanitarnej, instalacyjnej i grzewczej oraz wyposażenia sanitarnego pod własnymi markami Ferro, Weberman, Metalia, Titania i Novatorre, a także pod markami klientów Grupy. FERRO jest również przedstawicielem na rynku polskim znanych włoskich producentów Caleffi i Cimm. Udział eksportu w sprzedaży Grupy FERRO wzrósł i w I kwartale 2011 roku wyniósł 17,0% w porównaniu z 15,1% w I kwartale 2010 roku. Krajami, które mają obecnie największy udział w eksporcie produktów FERRO S.A. są: Rumunia, Ukraina, Francja, Bułgaria i Rosja.
Ambasador Polskiej Gospodarki to odbywający się każdego roku, ogólnopolski konkurs, którego celem jest zwiększenie zaangażowania polskich przedsiębiorców w promocję kraju na arenie międzynarodowej, jako wiarygodnego partnera gospodarczego. Organizatorem konkursu jest Business Centre Club, a patronat honorowy sprawuje Minister Spraw Zagranicznych. To wyróżnienie dla firm, które osiągają sukcesy na rynkach międzynarodowych. Konkurs promuje wysokie standardy ekonomiczno-finansowe i dobre praktyki biznesowe w kontaktach zagranicznych. Jego misją jest zacieśnianie współpracy przedsiębiorców z przedstawicielami polskich instytucji odpowiedzialnych za promowanie Polski, polskiej gospodarki, kultury i inicjatyw społecznych. Współpraca ta polega między innymi na rozwoju wzajemnych kontaktów i wymianie informacji.
Przedsiębiorcy mogą ubiegać się o tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w czterech kategoriach: Eksporter, Partner Firm Zagranicznych, Marka Europejska, Kreator Rozwiązań XXI Wieku. Firmy oceniane są na podstawie sumy punktów przyznanych przez Jury w wypełnianej ankiecie konkursowej. Tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki” otrzymują przedsiębiorcy, którzy zbiorą ponad 80% maksymalnej liczby punktów w ankietach konkursowych. W tegorocznym konkursie Jury wyłoniło 58 laureatów w poszczególnych kategoriach.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jak prowadzić biznes w XXI wieku - czym jest elast... Liczba postów: 141 Grupa: Aktualności W nowoczesnym biznesie gadżety reklamowe to nie tylko logo, ale przede wszystkim użyteczność. Klient chętniej przyjmie i później użyje praktyczny powerbank, słu...
- Mieszkania deweloperskie Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Przy zakupie mieszkania w Warszawie warto brać pod uwagę nie tylko cenę, ale też lokalizację i komunikację. Ursus to dzielnica, która łączy wygodny dojazd z wię...
- Porady jak wychowywać dziecko Liczba postów: 137 Grupa: Trudne tema... Przy szukaniu sensownych porad wychowawczych trafiliśmy na psycholog https://www.facebook.com/profile.php?id= 100086708755113 Duży plus za konkretne podejście do...
- Szczoteczka elektryczna, czy tradycyjna? Liczba postów: 211 Grupa: Trudne tema... Jeżeli szukacie sprawdzonych usług stomatologicznych w Poznaniu, to polecam Wam ofertę kliniki stomatologicznej EBM - Klinika Stomatologiczna Poznań . Wszystkie...
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 652 Grupa: Trudne tema... Na rynku dostępnych jest wiele suplementów, dlatego colostrum lr bywa porównywane z innymi preparatami wspierającymi zdrowie. W opinii wielu osób jego przewagą....

