Wystawa prac studentów warszawskiej ASP - zaproszenie online
Każdy, kto szuka oryginalnego i niepowtarzalnego wykończenia wnętrza, ma szanse obejrzeć prace obiecujących artystów w niekonwencjonalnym miejscu. Dodatkową atrakcją jest fakt, że prace młodych artystów będzie można kupić. Colliers Office Gallery to inicjatywa, która wspiera promocję młodych artystów z warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, prezentując ich dzieła w swoim biurze. Wybuch pandemii koronawirusa oraz przeniesienie pracy w tryb zdalny spowodowały, że firma postanowiła stworzyć internetową wersję swojej galerii i udostępnić ją szerszej publiczności. Celem akcji jest promocja dorobku młodego pokolenia artystów i stworzenie im szansy pokazania swoich prac.
Czytaj dalej
Idei stworzenia Colliers Office Gallery przyświecały dwa cele: promocja twórców związanych z ASP w Warszawie, którzy kończą swoją akademicką przygodę i wchodzą w dorosłe życie artysty oraz wzbogacenie wizualnie strefy konferencyjnej w warszawskiej siedzibie firmy. Oba cele doskonale się uzupełniają. Colliers International, udostępniając przestrzeń swojego biura debiutującym twórcom, umożliwia im dotarcie do szerszego grona potencjalnych odbiorców. W ten sposób firma chce także zbudować pomost pomiędzy sztuką a biznesem. Wystawy, organizowane we współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie, zmieniają się cyklicznie i prezentują artystów tworzących w różnych dziedzinach – malarstwie, grafice i fotografii i designie. Tak jak w każdej galerii, również w Colliers Office Gallery możliwy jest zakup prezentowanych dzieł.
Pierwsza wystawa w galerii Colliers odbyła się w maju 2015 roku. Od tamtej pory swoje prace w warszawskim biurze firmy zaprezentowało 49 artystów podczas 17 wystaw. Wystawiono łącznie ok. 240 prac.

Czytaj również: Real Estate Case Day 2020 nowy termin wydarzenia online
Kolejną artystką, której dzieła zawisną w galerii Colliers będzie Aleksandra Wiechowska z wystawą pt. „Atlantyda. Pamięć Raju Utraconego”. To zbiór grafik wykonanych techniką sitodruku, czyli druku, w której formą drukową jest szablon nałożony na drobną siatkę tkaną, metalową lub wykonaną z włókien syntetycznych. Niestety wybuch pandemii koronawirusa przerwał przygotowania do wystawy. To stało się bodźcem do przeniesienia wystawy do internetu i stworzenia wersji online Colliers Office Gallery. Dzięki temu dzieła studentów i młodych absolwentów ASP, prócz pracowników firmy Colliers oraz jej klientów i partnerów biznesowych, podziwiać będzie mogła szeroka publiczność. Galeria dostępna jest pod adresem: Colliers.pl/officegallery. Na stronie znajduje się także archiwum, w którym znaleźć można katalogi opisujące wszystkie dotychczasowe wystawy, które odbyły się ramach Colliers Office Gallery oraz biogramy ich autorów.
– Pięcioletnia współpraca z firmą Colliers to dla Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie duża przyjemność. Obowiązkiem naszej uczelni jest kształcenie w dziedzinie szeroko pojętej sztuki, ale również promowanie twórczości naszych studentów i absolwentów. Wystawy organizowane w biurze Colliers dają nam taką możliwość. Powołanie do życia internetowej wersji Colliers Office Gallery daje szansę prezentacji sztuki jeszcze szerszemu kręgowi odbiorców bez wychodzenia z domu, co w dobie pandemii jest niezwykle istotne – mówi Iga Chmielecka z warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.
Obecnie w ciężkim dla wszystkich czasie pandemii i ograniczeń mobilności życie wielu z nas również artystów przenosi się do sieci. Powołanie do życia Colliers Office Gallery daje szansę prezentacji sztuki szerokiemu kręgowi odbiorców bez wychodzenia z domu.
Czytaj również: Każdy, kto chciałby zmienić swój salon może wziąć udział w akcji #AlaToOgarnie
– Sztuka już dawno wyszła poza mury muzeów i galerii sztuki. Stała się elementem przestrzeni publicznej, a coraz częściej wchodzi także do świata biznesu, nie tylko w postaci prywatnych kolekcji dzieł sztuki. Cieszę się, że światy te się łączą, także w przestrzeni Colliers. Naszym działaniem nie tylko wspieramy młodych artystów, ale także dajmy naszym pracownikom i klientom możliwość na chwilę refleksji, oderwania się od codziennych obowiązków. Wiemy, że wystawy odbywające się w naszej przestrzeni biurowej wywołują emocje i poruszają, a to najlepsza promocja prezentowanych dzieł – mówi Katarzyna Dorocińska, dyrektor Komunikacji i Marketingu w Colliers International.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Ciąża i przygotowanie Liczba postów: 136 Grupa: Trudne tema... Znacie jakieś forum dla kobiet o tematyce ciążowej?
- Jaki samochód dla kobiety? Liczba postów: 54 Grupa: Trudne tema... Osobiście mogę Wam wszystkim polecić sprawdzić stronę kobiecykat.pl , na której znajdziecie portal informacyjny stworzony z myślą o kobietach, które chcą mieć p...
- Jak prowadzić biznes w XXI wieku - czym jest elast... Liczba postów: 143 Grupa: Aktualności W nowoczesnym biznesie gadżety reklamowe to nie tylko logo, ale przede wszystkim użyteczność. Klient chętniej przyjmie i później użyje praktyczny powerbank, słu...
- Mieszkania deweloperskie Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Przy zakupie mieszkania w Warszawie warto brać pod uwagę nie tylko cenę, ale też lokalizację i komunikację. Ursus to dzielnica, która łączy wygodny dojazd z wię...
- Porady jak wychowywać dziecko Liczba postów: 137 Grupa: Trudne tema... Przy szukaniu sensownych porad wychowawczych trafiliśmy na psycholog https://www.facebook.com/profile.php?id= 100086708755113 Duży plus za konkretne podejście do...

