Aktualności – lista artykułów

Kolejna edycja edukacyjnej akcji skierowanej do inwestorów - STYROPIAN.men 2020

Ruszyła kolejna odsłona kampanii edukacyjnej Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS) – STYROPIAN.men. Celem tegorocznej, trzeciej edycji jest zwalczanie dezinformacji i mitów w budownictwie. Do dotychczasowych Gwiazd Termoizolacji, Styropianów Białego, Szarego, Twardego i Wodoodpornego, dołączył nowy, systemowy kolega – Styropian w ETICS.
16-01-2020

Mocne wejście branży budowlanej w 2020 rok dzięki MONTERIADZIE – wywiad z Edmontem, bohaterem kampanii „DOBRY MONTAŻ”

Podaj cegłę, podaj cegłę, zbudujemy nowy dom, na miarę naszych marzeń – śpiewała w latach 80., z butą w głosie, Izabela Trojanowska, bo to były trudne czasy. Dzisiaj też nie brakuje wyzwań, zwłaszcza w budownictwie, które zmierza w kierunku coraz większej energooszczędności. Dlatego słowa popularnej piosenki, za sprawą MONTERIADY, zostaną wkrótce niejako wcielone w życie na Targach BUDMA 2020. Powstanie tam bowiem m.in. duża makieta ścian domu pasywnego ze wszystkimi przekrojami poszczególnych warstw. O tym niecodziennym projekcie opowie nam Edmont, jeden z gospodarzy wydarzenia.
15-01-2020

Ile jeszcze potrwa dobra koniunktura na rynku mieszkaniowym?

Jak będzie rozwijał się rynek mieszkaniowy w 2020 roku? Czy popyt na mieszkania będzie się utrzymywał? Jak będzie kształtowała się oferta deweloperów? Jakie czynniki będą miały decydujący wpływ na ceny?
14-01-2020

W jury konkursu ANTALIS INETRIOR DESIGN AWARD zasiądzie polska architektka

Już ponad 300 projektów zostało zgłoszonych do drugiej edycji międzynarodowego konkursu Antalis Interior Design Award 2019, skierowanego do specjalistów od projektowania wnętrz. Oprócz pięciu standardowych kategorii, w tej edycji uczestnicy mogą rywalizować w dwóch nowych obszarach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna. Honorowy patronat nad konkursem sprawuje Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, a w konkursowym jury zasiądzie jeden z członków SAW – architektka Magdalena Federowicz-Boule, założycielka i prezes zarządu pracowni Tremend.
14-01-2020

W Warszawie otwarto pierwszy sklep z odzieżą robocza skandynawskiej marki

Topowa jakość i szybki, kompleksowy serwis – tym połączeniem firma Blåkläder zamierza zdobyć polski rynek odzieży roboczej dla profesjonalistów. Legendarny szwedzki producent otworzył w Polsce swój oddział, z biurem handlowym, magazynami i pierwszym sklepem, zaopatrzonym w pełną rozmiarówkę.
14-01-2020

Digitalizacja branży budowlanej w Polsce niezbędna w obniżaniu kosztów

Chociaż rynek budowlany w Polsce cały czas rośnie, wiele firm i projektów balansuje na granicy rentowności. Zarówno najwięksi, jak i ci trochę mniejsi gracze zwracają uwagę na ogromne problemy z rosnącymi kosztami pracy i materiałów. Według GUS blisko 2/3 badanych firm wskazuje koszty zatrudnienia jako barierę działalności. Rynek pracy nie nadąża za rozwojem branży budowlanej, co sprawia, że wiele firm nie jest w stanie zrealizować projektów i bankrutuje. 2018 rok, pomimo dobrej koniunktury gospodarczej, przyniósł aż 975 postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych – o 10% więcej niż rok wcześniejszy. Lekarstwem na te problemy jest wprowadzenie do branży budowlanej nowych technologii. Ta szczycąca się swoją analogowością gałąź rynku nie może dłużej traktować cyfryzacji jako fanaberii. Dziś to dla niej sposób na ratunek, bowiem rozwiązania tego typu są w stanie zagwarantować oszczędności rzędu miliona złotych na pojedynczym projekcie.
13-01-2020

SPIN Extra 2020 – już w marcu nowości w programie spotkania

25-26 marca 2020 w Hotelu Marina koło Olsztyna, odbędzie się SPIN Extra 2020. Tradycyjnie podczas Spotkania Partnerzy zaprezentują swoje rozwiązania podczas prelekcji. Do dyspozycji uczestników będzie część ekspozycyjna, w ramach której prowadzone będą prezentacje sprzętu i indywidualne doradztwo. Nie zabraknie konsultacji z ekspertami oraz czasu na rozmowy kuluarowe i integrację.
13-01-2020

Jak promować firmę działającą w branży wnętrzarskiej?

Wyraźnie zaznaczona obecność na targach i wydarzeniach branżowych, docieranie do klientów ostatecznych za pośrednictwem prasy konsumenckiej, rozwijanie komunikacji na Instagramie, angażowanie do akcji promocyjnych influencerów, którzy promują ekologiczny styl życia. Jak będzie wyglądała skuteczna komunikacja producentów wyposażenia wnętrz w 2020 roku? Przeczytamy o tym w raporcie przygotowanym przez agencję Sfera Group.
13-01-2020

Pompy ciepła i panele fotowoltaiczne coraz chętniej montowane w polskich domach

Polacy stawiają na pompy ciepła i panele fotowoltaiczne. To najpopularniejsze urządzenia służące do pozyskiwania energii ze źródeł odnawialnych, jakie instalują w domach. Z raportu Oferteo.pl wynika, że coraz więcej osób decyduje się na takie ekologiczne rozwiązania.
13-01-2020

W 2019 roku mogliśmy obserwować dalszy, intensywny wzrost rynku biurowego w Polsce

Rekordowa wartość transakcji inwestycyjnych i wysoki popyt na powierzchnie potwierdza doskonałą kondycję. Najbardziej dynamiczny rozwój w segmencie nieruchomości biurowych widoczny jest w Warszawie, która pod względem popytu zdystansowała rynki regionalne.
11-01-2020


Stron: 1588 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

Czytaj też…

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 15727 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 174

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >