Dom Mody Klif wyróżniony w PRCH Retail Awards 2013

Dom Mody Klif wyróżniony w PRCH Retail Awards 2013

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) ogłosiła zwycięzców czwartej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2013 na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe. Dom Mody Klif jako jedyna galeria został wyróżniony w kategorii „Kampania Przebudowy/Rozbudowy/Modernizacji Roku 2013 – Marketing Centrum Handlowego Roku 2013”.

 

Prestiżowe nagrody PRCH Retail Awards 2013 rozdano 17 października podczas uroczystej gali w warszawskiej Fabryce Trzciny. W gronie tegorocznych finalistów, wśród których jest również Dom Mody Klif, znalazły się centra i sieci handlowe, które wyróżniają się wysoką jakością oraz realizują najskuteczniejsze kampanie marketingowe w Polsce. Niezależne Jury oceniło zgłoszone projekty pod kątem jakości, innowacyjności i efektywności.

 

Czytaj również: Półmetek budowy Pogodnego Centrum w Oleśnicy

 

Dom Mody Klif, jedno z najbardziej lubianych centrów handlowych w Warszawie, otrzymał wyróżnienie za marketingową Kampanię„Modomorfoza”, imponujący projekt komunikacji modernizacji fasady oraz wnętrza centrum. Założeniem strategii marketingowej była skuteczna komunikacja wprowadzonych zmian: od remontu, nazwy, identyfikacji wizualnej, współpracy ze znanymi fotografami, ilustratorami, dziennikarzami; nowych najemców, a także zwiększenie atrakcyjności samej galerii, podkreślenie jej wyjątkowości i wyróżnienie na tle rosnącej konkurencji. Do realizacji projektu wykorzystano najnowocześniejsze narzędzia marketingowe i unikalne rozwiązania, które zyskały uznanie jury.

 

 

„Cieszymy się, że Jury Konkursu doceniło nasze pomysły i nowatorskie rozwiązania. Kampania „Modomorfoza” zainicjowała szereg zmian, których pozytywne skutki odczuwamy do tej pory. Dom Mody Klif to wyjątkowe miejsce, które doceniają nie tylko Klienci, ale również najemcy. Tylko w tym roku poszerzyliśmy swoją ofertę o kilkanaście nowych salonów, w tym np. Tous, YES Prestige (drugi taki projekt w Polsce), COS (pierwszy salon w galerii w Warszawie), Tommy Hilfiger czy Napapirji. A to nie koniec zmian, już w grudniu otwieramy pierwszy w Warszawie salon H&M z konceptem Home, a na początku przyszłego roku pojawią się takie marki jak: Frankie Morello, Gaultier 2, SeebyChloe czy MM6” - podkreśliła Agnieszka Borkowska, Asset Manager, AEW Europe.

 

Czytaj również: Przebudowa akademików Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum

 

Konkurs Retail Awards 2013 jest organizowany przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) zrzeszającą ponad 200 inwestorów, deweloperów i najemców centrów handlowych. Jego głównym celem jest promowanie najlepszych praktyk biznesowych w branży centrów handlowych w Polsce. Program jest adresowany do deweloperów, zarządców oraz najemców i obejmuje trzy kategorie główne: Centrum Handlowe Roku, Sieć Handlowa Roku i Marketing centrów i sieci handlowych. W tegorocznej edycji projekty oceniane były przez jury, składające się z ekspertów ds. rozwoju, zarządzania centrami handlowymi, wynajmu, architektury, marketingu oraz przedstawicieli najemców. Nagrody PRCH Retail Awards przygotowano na wzór najbardziej prestiżowych w branży nagród ICSC Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych i europejskich rad centrów handlowych.

Źródło: BNP Paribas Real Estate / budnet.pl

Tagi

Apartamenty w Kołobrzegu
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator wydajności inwestycji

Społeczność budnet.pl ma już 19159 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 220

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >