Axor Design Studio w Grestonie

Axor Design Studio w Grestonie

17 listopada 2011 roku odbyło się otwarcie Axor Design Studio w firmie Greston. Jest to jedna z pierwszych tego typu ekspozycji w Polsce zaprojektowana przez grupę ThinkThing. Czytaj dalej

 

Gościem specjalnym wieczoru był Marco Flaig, projektant z Phoenix Design, biura które pracuje m.in. dla takich firm jak Alape, Audi, Gira czy Siemems. Od lat współpracuje również z firmą Hansgrohe, dla której powstała kolekcja Axor Montreux, program Raindance, a ostatnio PuraVida.

 

Czytaj również: Rozdano medale Budowniczych polskiego sportu

 

 

Marco Flaig, Productdesigner, Phoenix Design, Stuttgart/Tokio

Produkt „magiczny“. Kiedy JAKOŚĆ jest magnesem.

 

Co znaczy JAKOŚĆ? Jak można ją zrozumieć? Co zrobić żeby wyłuskać wewnętrzne zalety produktu na światło dzienne?

 

Marco Flaig, projektant z Phoenix Design rozmawiał podczas swojego spotkania z architektami o tym co charakteryzuje proces projektowania w jego macierzystym biurze i co znajduje się u jego podstaw.

 

Motto Phoenix Design brzmi: „Logika, Moralność i Magia“. Pojęcie „Magii“ jako element składowy tej dewizy gra rolę kluczową w procesie projektowania; liczy się aura, siła przyciągania i emocjonalność produktu. Tylko produkt, który dotyka emocji jest w stanie znaleźć drogę do serc i portfeli użytkowników.

 

 

Ale aby zachować świeżość i atrakcyjność przez dłuższy okres czasu potrzeba spełnienia kolejnych dwóch założeń z dewizy Phoenix Design; potrzeba Logiki i Moralności. Wartościowe wzornictwo powstaje tylko wtedy gdy produkt na dłuższą metę okazuje się zarówno użyteczny (Moralność) jak i znajdujący uzasadnienie w codziennej praktyce (Logika).

 

 

Czytaj również: Odbędą się warsztaty "Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce"

 

Axor Design Studio w firmie Greston – ekspozycja autorstwa Grupy ThinkThing

 

O tym jaka była idea ekspozycji w Grestonie opowiadają sami projektanci;

 

„Pierwszym naszym wrażeniem po wejściu do pomieszczenia, w którym miał powstać showroom była jego surowość. To był motyw przewodni, który postanowiliśmy wykorzystać i z którym konfrontowaliśmy każdy kolejny element koncepcji. Kolor ścian, prosta posadzka, architektoniczne oświetlenie... Te elementy dodały wyrazu loftowemu wnętrzu. W takim otoczeniu produkty AXOR i Hansgrohe czują się świetnie, kontrastując z nim swoją perfekcją. Aby jeszcze mocniej uwydatnić ten dizajnerski reżim armatury i pryszniców, jako wykończenie ekspozycji zastosowaliśmy duże tafle szkła - idealnie proste, idealnie gładkie i bezkompromisowe. Również studnia do testowania produktów pokryta jest tym materiałem, tworząc punkt kulminacyjny ekspozycji.” 

 

2011-11-23
Źródło: Hansgrohe PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Prezent dla dziewczyny Liczba postów: 235 Grupa: Trudne tema... Zastanawiam sie nad wyjazdem do spa.
  • Podróżowanie Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Nie bez znaczenia pozostaje też kwestia bezpieczeństwa i przejrzystości. Kupując winietę online, otrzymuje się potwierdzenie płatności oraz dokument elektronicz...
  • Busy do Holandii Łódź Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Wynajem samochodów dostawczych to doskonałe rozwiązanie dla osób, które potrzebują dużego pojazdu na krótki czas, ale nie chcą inwestować w jego zakup. Wypożycz...
  • Is FootballX Better Than Aviator? Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Great question! Both games have their unique appeal, but whether FootballX is better than Aviator depends on what you're looking for. FootballX offers fast-pace...
  • Białka Tatrzańska Liczba postów: 84 Grupa: Trudne tema... Warto. Co parę lat tam wracamy i nigdy nie żałujemy :)

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20015 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 166

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >