
Business Superbrands dla Barlinka
Marka Barlinek została wyróżniona tytułem Business Superbrands jako jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business na polskim rynku. Ranking marek sektora B2B to pierwszy tego typu projekt organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. − brytyjskiej organizacji promującej ideę brandingu już w 70 krajach na całym świecie.
Czytaj dalej
Proces selekcji do polskiej edycji Business Superbrands rozpoczął się od stworzenia listy ok. 5000 rodzimych i międzynarodowych marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybrano 1200. Ich lista została przekazana grupie kilkudziesięciu polskich ekspertów – znanych praktyków biznesu i przedstawicieli mediów związanych z tematyką gospodarczą i biznesową. Kapituła specjalistów oceniła marki w skali od 1-20, biorąc pod uwagę ich siłę marketingową. Uznanie ekspertów, wyrażone w wysokiej punktacji, zapewniło Barlinkowi tytuł Business Superbrand. Wyróżnienie kwalifikuje markę do elitarnej grupy najmocniejszych brandów w klasyfikacji B2B. Wśród laureatów rankingu znaleźli się m.in.: Netia, Kredyt Bank i Śnieżka S.A. W brytyjskiej edycji konkursu zwyciężyły m.in. takie marki jak: IBM, Saatchi&Saatchi i Nokia.
The Superbrands Ltd. to niezależna organizacja, powstała w 1994 roku w Londynie. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach. Organizacja rozpowszechnia ideę brandingu poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) czołowych marek na krajowych rynkach. Publikacje znane są szerzej jako „biblie marek”. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych. Według pomysłodawców mianem „Superbrand” określa się „…markę, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści…, które stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”
Oprócz Business Superbrands, organizacja wydaje na świecie także albumy: Consumer’s Superbrands, Coolbrands, eSuperbrands, Sport Superbrands, Kids Superbrands czy Luxury Superbrands.
W Polsce projekty Superbrands realizowane są od 2005 roku.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Państwo i biznes: sojusz na rzecz bezpieczeństwa w... Liczba postów: 9 Grupa: Aktualności
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 311 Grupa: Trudne tema... Przeglądając ranking najlepszych brokerów forex , warto zwrócić uwagę na licencje oraz regulacje, jakimi kierują się poszczególni brokerzy. Tylko legalni i dobr...
- Ankieta - Europejski Zielony Ład w kontekscie stol... Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Dzień dobry, Piszę pracę dyplomową w tematyce zmian w budownictwie związanych z Europejskim Zielonym Ładem. Posiadam ankietę do wypełnienia w celu zebrania opi...
- Pit 2020 Liczba postów: 23 Grupa: Trudne tema... Cześć, pomyślałam że podzielę się z Wami moimi odczuciami w temacie rozliczeń PIT. W końcu to bardzo aktualny temat i myślę, że wiele osób on zainteresuje. Otóż...
- Materace termoelastyczne Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... slope is a wonderful game that I've spent far too much time playing