Debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”

Debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”

Rok 2010 to czas wielu inwestycji w opolskie obiekty sportowe. Najważniejsze z nich to Centrum Sportu przy ul. Północnej, kolejny opolski orlik, przebudowa trybuny na stadionie przy ul. Oleskiej. Odpowiedź na pytanie, jak optymalnie zarządzać opolskimi obiektami będą starali się znaleźć uczestnicy debaty „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”.

 

Dnia 25 listopada 2009 o godz. 11.00 w sali konferencyjnej Stadionu im. Opolskich Olimpijczyków przy ul. Sosnkowskiego 12 w Opolu, odbędzie się debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”. Organizatorem spotkania jest MOSiR Opole, Ciszewski Marketing Sportowy oraz firma NEC - ekspert w dziedzinie nowoczesnej infrastruktury sportowej. Udział w spotkaniu zapowiedzieli przedstawiciele Urzędu Miasta Opole, między innymi przedstawiciele z Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki, Gospodarki oraz Promocji Miasta, jak również Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu. Swoją obecność potwierdzili też reprezentanci klubów sportowych, takich jak Gwardia Opole.

W pierwszej części debaty zostanie zaprezentowany model zarządzania obiektami sportowymi znajdującymi się w Opolu, który omówi Maciej Płuska, dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu. Kolejna prezentacja, prowadzona przez Tomasza Raka i Marcina Pączko z firmy NEC, dotyczyć będzie rozwiązań stosowanych na zagranicznych stadionach i halach sportowo-widowiskowych, takich jak Hala o2 w Londynie oraz stadion piłkarski w Grenoble. Temat szans biznesowych oraz możliwości zarabiania na nowych obiektach zostanie przedstawiony przez Wojciecha Majerana oraz Pawła Ledwonia z firmy Ciszewski Marketing Sportowy. Poza wystąpieniami zaproszonych ekspertów, organizatorzy przewidzieli również czas na panel dyskusyjny, podczas którego uczestnicy spotkania będą starali się wspólnie odpowiedzieć na pytanie, jak maksymalizować frekwencję i przychody z opolskich obiektów sportowych oraz jak w pełni wykorzystać możliwości komercyjne jakie dają opolskie hale, stadiony i pływalnie.

Źródło: Ciszewski Marketing Sportowy sp. z o.o. / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Jak pobrać TikToka na iPhone'a bez znaku wodnego? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Cześć wszystkim! Chciałbym zapisać filmy z TikToka bez znaku wodnego do oglądania offline. Próbowałem już różnych aplikacji, ale albo umieszczały logo TikToka,....
  • Podpis elektoniczny- co warto wiedzieć? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Wiele osób z mojego otoczenia wciąż nie wie, do czego dokładnie służy podpis elektroniczny. Sama spotkałam się z tym, gdy w urzędzie kazano mi złożyć dokumenty....
  • Inwestycja - biznes - myjnia Liczba postów: 23 Grupa: Trudne tema... Budowanie marki to proces, który wymaga konsekwencji i wielu narzędzi marketingowych. Jednym z nich są billboardy, które wbrew pozorom wcale nie straciły na war...
  • Agencje ochrony Liczba postów: 165 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 627 Grupa: Trudne tema... Moja ciocia miała poważne problemy z paradontozą i skorzystała z usług, jakie oferuje periodontolog na NFZ. Trochę czekała, to fakt, ale sam efekt podobno był n...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20136 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 153

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >