Debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”

Debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”

Rok 2010 to czas wielu inwestycji w opolskie obiekty sportowe. Najważniejsze z nich to Centrum Sportu przy ul. Północnej, kolejny opolski orlik, przebudowa trybuny na stadionie przy ul. Oleskiej. Odpowiedź na pytanie, jak optymalnie zarządzać opolskimi obiektami będą starali się znaleźć uczestnicy debaty „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”.

 

Dnia 25 listopada 2009 o godz. 11.00 w sali konferencyjnej Stadionu im. Opolskich Olimpijczyków przy ul. Sosnkowskiego 12 w Opolu, odbędzie się debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”. Organizatorem spotkania jest MOSiR Opole, Ciszewski Marketing Sportowy oraz firma NEC - ekspert w dziedzinie nowoczesnej infrastruktury sportowej. Udział w spotkaniu zapowiedzieli przedstawiciele Urzędu Miasta Opole, między innymi przedstawiciele z Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki, Gospodarki oraz Promocji Miasta, jak również Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu. Swoją obecność potwierdzili też reprezentanci klubów sportowych, takich jak Gwardia Opole.

W pierwszej części debaty zostanie zaprezentowany model zarządzania obiektami sportowymi znajdującymi się w Opolu, który omówi Maciej Płuska, dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu. Kolejna prezentacja, prowadzona przez Tomasza Raka i Marcina Pączko z firmy NEC, dotyczyć będzie rozwiązań stosowanych na zagranicznych stadionach i halach sportowo-widowiskowych, takich jak Hala o2 w Londynie oraz stadion piłkarski w Grenoble. Temat szans biznesowych oraz możliwości zarabiania na nowych obiektach zostanie przedstawiony przez Wojciecha Majerana oraz Pawła Ledwonia z firmy Ciszewski Marketing Sportowy. Poza wystąpieniami zaproszonych ekspertów, organizatorzy przewidzieli również czas na panel dyskusyjny, podczas którego uczestnicy spotkania będą starali się wspólnie odpowiedzieć na pytanie, jak maksymalizować frekwencję i przychody z opolskich obiektów sportowych oraz jak w pełni wykorzystać możliwości komercyjne jakie dają opolskie hale, stadiony i pływalnie.

Źródło: Ciszewski Marketing Sportowy sp. z o.o. / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skup złomu Liczba postów: 162 Grupa: Trudne tema... Skup samochodów to bardzo dobre rozwiązanie jeśli auto nie nadaje się do dalszego użytkowania. Jednym z takich miejsc jest Stacja demontażu pojazdów: https://zl...
  • kuchenny wystrój Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Zawsze lubiłem naturalne wykończenia, dlatego fornir to coś, co mnie naprawdę przyciąga. W ofercie Eliot Group https://eliotgroup.pl/fronty-fornirowane -standard...
  • Opieka nad seniorami Liczba postów: 80 Grupa: Trudne tema... Regularne dbanie o zdrowie w starszym wieku to często klucz do długowieczności. Częste wizyty u specjalistów pomagają w wykrywaniu chorób na wczesnym etapie, co...
  • Moda Liczba postów: 150 Grupa: Trudne tema... Warto pamiętać, że moda to nie tylko ubrania, ale sposób na wyrażenie siebie i swojego stylu. Odzież potrafi opowiadać historie i mówi wiele o osobowości. Jeśli...
  • Tatuaże co o nich sądzicie? Liczba postów: 63 Grupa: Trudne tema... Szukam studia tatuażu na kolejny projekt i natrafiłam na https://www.skytattoo.net/. Podoba mi się, że oferują zarówno prace jednokolorowe, jak i wielobarwne i....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20245 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 123

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >