Ekskluzywny pokaz na 43. piętrze wznoszonego apartamentowca
Jak luksusowe, pełne przepychu i bogactwa stroje wkomponowały się w surowy klimat niewykończonego budynku? Aby to sprawdzić, zaproszono koneserów ekskluzywnych nieruchomości, wyrafinowanej mody i wielkiej sztuki na 43. piętro najbardziej luksusowego apartamentowca w Polsce – Złota 44.
W tej nietypowej scenerii, odbył się dzisiaj wyjątkowy pokaz kolekcji lato 2012 polskiego projektanta mody PLICH’a. Pikanterii wydarzeniu dodawał fakt, iż budynek wciąż jest w budowie! Złota 44 to nie jedynie tło tego niezwykłego wydarzenia, ale żywa scena – umożliwiająca połączenie w harmonijną całość z pozoru skrajnie różne elementy. Na tle spektakularnej panoramy miasta, roztaczającej się z wysokości niemalże 150 metrów, modelki w zwiewnych sukniach i złotych kaskach, prezentowały kreacje w przestrzeniach przyszłych apartamentów wieżowca. Czym został podyktowany niezwykły pomysł aranżacji pokazu oraz jak Złota 44 koresponduje z kolekcją, najlepiej wyjaśnił sam jej autor, PLICH:
Czytaj również: Zmodernizują halę wystawienniczą w Poznaniu
Moja kolekcja jest pełna kobiecości, klasyki z innej epoki, wdzięku, ciepła... tego czego brakuje nam w dzisiejszych szybkich czasach. Osobowość i charyzma moich inspiracji: Elizabeth Taylor z filmu Kleopatra oraz Piny Bausch, została zaprezentowana w miejscu, które idealnie wpasowane jest w ich temperament. Przestrzeń, siła, potęga, obraz i muzyka. Połączenie tych wszystkich cech w przedstawieniu na placu budowy luksusowego apartamentowca Złota 44, którego trzon jest goły, jeszcze nie pokryty szkłem, a sam pokaz odbywa się w momencie, gdy budzi się wiosna - ma dla mnie znaczenie bardzo symboliczne. Narodziny, początek, od wieków niosły ludziom nadzieje, a także – były znaczącym symbolem wielkiej SZTUKI.
Wieżowiec Złota 44, który w ubiegłym miesiącu osiągnął swą docelową wysokość 54-ego piętra, od momentu rozpoczęcia wznoszenia konstrukcji, był dla Warszawiaków nie tylko elementem panoramy miasta, ale przede wszystkim – symbolem najwyższej sztuki. Budynek autorstwa światowej sławy architekta Daniela Libeskinda, skupia na sobie uwagę ludzi kultury, stając się jedną z najważniejszych wizytówek Warszawy.
Czytaj również: Odbyła się pierwsza green design charrette w Warszawie
„Jest dla nas niezwykle istotne, że Złota 44 postrzegana jest jako sztuka, piękno samo w sobie. Rzadko zdarza się, że możemy takimi określeniami nazywać budynek. Przyszli mieszkańcy będą mogli żyć w poczuciu, że nie tylko przebywają w miejscu ekskluzywnym, wyrafinowanym, komfortowym, wprowadzającym nowy styl życia, ale też, z punktu widzenia kultury, w przełomowym projekcie dla architektury stolicy.” - powiedziała Alicja Kościesza, Dyrektor ds. Rozwoju i PR Orco Polska – inwestora Złotej 44.
2012-03-15
Źródło: PR Premium / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Co da mi współpraca z agencją SEO? Liczba postów: 20 Grupa: Trudne tema... Wiele firm decyduje się na model rozliczeniowy oparty na projektach. W tym przypadku cała kampania SEO jest traktowana jako jeden, zamknięty projekt z określony...
- Osrodek Terapii Uzależnień Liczba postów: 86 Grupa: Trudne tema...
- Ciąża a badania Liczba postów: 29 Grupa: Trudne tema... Badania prenatalne https://gabinetycukrowa.pl/badania-prena talne-szczecin/ stanowią kluczowy element opieki zdrowotnej dla przyszłych matek i ich nienarodzonych...
- Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 271 Grupa: Trudne tema... Z tego co wiem, szukanie pomocy w leczeniu alkoholizmu jest kluczowe na drodze do wyzdrowienia. Dlatego ważne jest mówienie o https://alkodoktor.pl/ jako źródle...
- Marketing Liczba postów: 97 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukacie dobrego specjalisty z branży marketing, IT, finanse lub sprzedaż i na popularnych portalach ogłoszeniowych nie możecie znaleźć sensownego kandyda...