Kampania reklamowa Automower nagrodzona!

Kampania reklamowa Automower nagrodzona!

Firma Husqvarna zdobyła prestiżową nagrodę „100-watt”. Jest to najważniejszy konkurs Szwedzkiej branży reklamowej. Wyróżnienie zostało przyznane za kampanię marketingową automatycznej kosiarki Automower® 305 - „Ewolucja”, w kategorii Reklama Międzynarodowa. Czytaj dalej

 

Kampania promocyjna firmy Husqvarna o nazwie „Ewolucja” została uhonorowana nagrodą „100-watt”, czyli dosłownie 100 Watów. Wyróżnienie to przyznawane jest przez Stowarzyszenie Szwedzkich Reklamodawców (Association of Swedish Advertisers) oraz Szwedzkie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (Swedish Association of Communication Agencies). Otrzymują je reklamy, które zaskakują swoją pomysłowością oraz świeżością. Kampania firmy Husqvarna powstała we współpracy z agencją Ehrenstråhle BBDO.

 

Czytaj również: Rusza zaskakujący świąteczny konkurs

 

- "Jest to naprawdę wielkie uznanie dla pracy jaką wykonaliśmy podczas mijającego roku. Wyzwaniem dla nas była budowa świadomości marki, jak i samego produktu. Chcieliśmy również wytworzyć trwałe, natychmiastowe skojarzenie między automatycznym koszeniem trawnika a firmą Husqvarna. Nasza kampania była nieocenionym wsparciem przy realizacji tych celów" – powiedział Torsten Bollweg, Vice President Brands & Marketing  w firmie Husqvarna AB.

 

 

Werdykt jury:

Laureatem nagrody „100-watt” za rok 2011 jest firma, która poprzez szczegółowe badania  i pracę na poziomie konsumenta, zidentyfikowała jego opinie i potrzeby oraz przełamała psychologiczne bariery. Dzięki temu opracowała przejrzystą i zrozumiałą komunikację, która podkreśla użyteczność produktu. Kampania spowodowała, że po latach średniej sprzedaży wzrosła ona dwukrotnie w kluczowych europejskich rynkach. Jest to doskonały przykład jak prosta i jednocześnie obrazowa komunikacja może dać wielką siłę!

 

 

- "Wyróżnienie „100-watt” jest dla firmy Husqvarna bardzo istotne. Nagroda ta jest dowodem, że nasze produkty tworzymy z myślą o ich użytkownikach. Zależy nam, aby były funkcjonalne, komfortowe oraz łatwe w obsłudze" – powiedział Krzysztof Wardęga, Dyrektor Zarządzający w firmie Husqvarna Poland. Husqvarna Automower® to pierwsze na świecie w pełni zautomatyzowane, inteligentne kosiarki. Zostały tak skonstruowane, aby kosić niezależnie od kształtu trawnika, obecności przeszkód (takich jak: rośliny, mała architektura ogrodowa itp.), ukształtowania terenu czy warunków pogodowych. Model 305 jest pierwszą kosiarką automatyczną Husqvarna wyposażoną w baterię litową. Dzięki temu jest najlżejszym produktem w rodzinie Automower® – waży tylko 7 kg. Przeznaczony jest do pielęgnacji przydomowych ogrodów
o powierzchni do 500m2.

 

 

Stowarzyszenie Szwedzkich Reklamodawców oraz Szwedzkie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji są organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorstwa i organizacje z różnych dziedzin marketingu, działających na rynku szwedzkim. Zadaniem ich jest reprezentowanie interesów swych członków, pełnienie funkcji doradczej, informacyjnej oraz lidera opinii z zakresu marketingu i obszarów pokrewnych. Nagroda „100-watt” przyznawana jest nieprzerwanie od 1990 roku. W konkursie nominowane są kampanie największych, globalnych marek. Wyróżnienie wręczane jest w siedmiu kategoriach: kampanii konsumenckich, producenckich, społecznych, międzynarodowych, błyskotliwych oraz długoterminowej opieki nad marką.

 

2012-01-04
Źródło: Compress / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Master Your Reflexes with Block Breaker – The Game... Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Long-term reliability plays a critical role in outdoor riding satisfaction, which is why a true one-stop destination offers professional maintenance and repair....
  • Kredyt na remont mieszkania Liczba postów: 66 Grupa: Trudne tema... Z perspektywy przedsiębiorcy temat kredytu hipotecznego, gdy B2B jest w walucie łączy się też z kosztami prowadzenia działalności. Ekspert Wrocław https://www.x...
  • w trosce o samochód Liczba postów: 166 Grupa: Trudne tema... Decydując się na własny samochód, nie można zapominać o ubezpieczeniu. To jak nasza druga natura - musimy to mieć, by jeździć spokojnie. Przeglądając opcje, war...
  • Gry komputerowe Liczba postów: 127 Grupa: Trudne tema... Nowe platformy umożliwiają połączenie ekscytacji gier online z analityką wydarzeń sportowych. Możesz studiować kształt zespołów, porównywać współczynniki i spra...
  • Samochody poleasingowe Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Ja lubię przeglądać opinie i na samochody używane jest sporo porad dla osób, które chcą kupić auto, ale nie chcą wtopić. Takie podstawy, ale pomocne.

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20451 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 247

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >