
Mało domów z dopłatami
Program "Rodzina na swoim" wciąż bije rekordy popularności, ale nie wśród osób, które marzą o własnym domu.
Tylko we wrześniu udzielono preferencyjnych pożyczek na kwotę ponad 549 mln zł
Od 1 października 2009 r. obowiązują nowe limity cen mieszkań i domów, które można kupić w ramach rządowego programu dopłat do kredytów hipotecznych "Rodzina na swoim". Wbrew wcześniejszym zapowiedziom w większości miast zostały one podniesione lub pozostały na poziomie takim samym jak w ubiegłym kwartale. We wrześniu 2009 r. z preferencyjnych kredytów skorzystało 3070 rodzin.
Coraz więcej mieszkań
czytaj więcej...
Od 1 października 2009 r. obowiązują nowe limity cen mieszkań i domów, które można kupić w ramach rządowego programu dopłat do kredytów hipotecznych "Rodzina na swoim". Wbrew wcześniejszym zapowiedziom w większości miast zostały one podniesione lub pozostały na poziomie takim samym jak w ubiegłym kwartale. We wrześniu 2009 r. z preferencyjnych kredytów skorzystało 3070 rodzin.
Coraz więcej mieszkań
czytaj więcej...
Źródło: Puls Biznesu
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- 6000 Ekspertów, 500 Debat – XXXIV Forum Ekonomiczn... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Wakacje 2022 Liczba postów: 44 Grupa: Trudne tema... Nie raz zdarzyło mi się uniknąć stania w korkach dzięki kamerom miejskim. Na portalu Spot Cameras - kamery widokowe jest wiele transmisji na żywo także z polski...
- producent opakowań Liczba postów: 22 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukacie firmy zajmującej się produkcją wykrojników introligatorskich, to polecam firmę Big Plus https://bigplus.pl Są to specjaliści w produkcji wykrojni...
- Chemia gospodarcza Liczba postów: 41 Grupa: Trudne tema... Dużo rzeczy w dobrej cenie znajdziecie na https://iqterm.pl/ Sama bardzo często zamawiam u nich potrzebne rzeczy do domu
- Jak reklamować się w sieci? Liczba postów: 25 Grupa: Trudne tema... W dzisiejszych czasach reklama internetowa to nie tylko opcja, ale konieczność dla każdej firmy. Warto skorzystać z profesjonalnych metod, takich jak marketing....