
Mobilny warsztat stolarski
Producenci wyposażenia łazienek spotkają się podczas Konferencji Przemysłu Materiałów Budowlanych. Okrągły stół dla tej grupy przedsiębiorców organizuje Stowarzyszenia Łazienka.
Czytaj dalej
Przemysł budowlany to bardzo pojemny termin, dlatego poszczególne sektory branży zakładają stowarzyszenia, w ramach których omawia się w szczegółach wspólne problemy i wypracowuje rozwiązania dopasowane do specyficznych potrzeb rynku. Pierwszego dnia krakowskiej konferencji, 25 maja, rusza czwarte już spotkanie grupy przedsiębiorców skupionych wokół tematyki łazienkowej.
„Dlaczego warto się stowarzyszać? Powodów jest wiele. Według mnie jednym z najważniejszych (a nie zawsze wymienianym przy takich okazjach) jest możliwość osobistego poznania ludzi z branży. Inne okoliczności nie stwarzają takich możliwości. Nasze Stowarzyszenie działa na rynku już ponad 10 lat. Dzięki regularnym spotkaniom walczący na co dzień zaciekle na rynku konkurenci mogli siebie poznać z zupełnie innej strony. Zwłaszcza, iż często byli zmuszeni do zgodnej współpracy – załatwiając na przykład jakieś ważne dla całej branży interesy” mówi Robert Sieńko, Prezes Stowarzyszenia Łazienka.
Czy Konferencja Przemysłu Materiałów Budowlanych jest skuteczną platformą dialogu? Oceniając po rosnącym zainteresowaniu przedsięwzięciem i cyklicznością imprezy, można wnioskować, że tak. „Stowarzyszenie Łazienka organizowało wcześniej takie spotkania tylko dla własnego sektora. Już trzeci raz robimy to wspólnie z branżą budowlaną i jak na razie widzę tego same plusy. Raz, że daje nam szerszy kontekst – bo przecież łazienka nie może funkcjonować w oderwaniu od reszty rynku. Dwa, że część firm, które zaliczają się do naszej branży działa również w innych obszarach. Przykładem mogą być producenci płytek ceramicznych – gdzie część ich produkcji jest kierowana ogólnie do wyposażenia wnętrz bądź obiektów użyteczności publicznej, podobnie chemia budowlana” dodaje Robert Sieńko. „W tym roku mamy bardzo zróżnicowaną tematykę ściśle branżowych wykładów – od zagadnień e-commerce do badań rynku. Nowością będzie omówienie zagadnień związanych z programami lojalnościowymi, skierowanymi do partnerów handlowych” – dodaje.
Przedstawiciele branży łazienkowej to nie jedyni specjaliści, którzy wykorzystają Konferencję Przemysłu Materiałów Budowlanych jako szansę do zacieśniania współpracy i dyskusji o sytuacji na rynku. W Krakowie spotka się także m. in. branża systemów dociepleń. Zainteresowani najnowszymi trendami i prognozami dla rynku mają doskonałą okazję, by pod koniec maja odświeżyć swoją wiedzę i spotkać się z czołowymi graczami całego przemysłu.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Reklama w XXI wieku Liczba postów: 278 Grupa: Trudne tema... Z mojego doświadczenia wynika, że najlepsze kampanie marketingowe powstają wtedy, gdy ma się dostęp do sprawdzonej wiedzy. Ja od jakiegoś czasu korzystam z port...
- ¿Sistema martingala funciona en Balloon? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Sloty to jeden z najczęściej wybieranych sposobów relaksu kody promocyjne kasyno 2025. W Polsce coraz więcej dorosłych osób traktuje tę formę rozrywki jako ciek...
- Krzesła do biura Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jakiego producenta krzesła do biura polecacie? Szukam solidnego modelu do firmy.
- Państwo i biznes: sojusz na rzecz bezpieczeństwa w... Liczba postów: 11 Grupa: Aktualności
- Transport i spedycja Liczba postów: 32 Grupa: Trudne tema... Deira metro station serves one of Dubai’s oldest and most vibrant neighborhoods. This metro stop provides access to traditional souks, local restaurants, and bu...