W ramach programu #BiznesKochaBiznes - firma Hörmann pomaga przedsiębiorstwom dotkniętym skutkami pandemii

W ramach programu #BiznesKochaBiznes - firma Hörmann pomaga przedsiębiorstwom dotkniętym skutkami pandemii

Wzajemna pomoc i solidarność w biznesie – to cel ogólnopolskiej akcji społecznej, dzięki której małym przedsiębiorstwom silnie odczuwającym skutki pandemii łatwiej będzie przetrwać kryzys. Mniejszym firmom pomogą te większe. Do organizowanego przez Onet programu #BiznesKochaBiznes przyłączyła się też firma Hörmann Polska. Czytaj dalej

 

Inicjatywa jest szansą dla mniejszych firm, które pomimo spowodowanego koronawirusem kryzysu pracują na pełnych obrotach, a jednocześnie w wygodny i bezpieczny sposób starają się dotrzeć do klienta. Nie wszystkich jednak na to stać. Na bezpłatne kampanie reklamowe mogą liczyć ci drobni przedsiębiorcy, którzy walcząc z ekonomicznymi konsekwencjami pandemii, wprowadzają w swoich firmach ciekawe, innowacyjne rozwiązania. Koszty tych kampanii pokryją duże firmy. 


- Nigdy wcześniej solidarność w biznesie nie była tak ważna jak teraz. Żaden biznes nie istnieje bowiem w próżni. Duże firmy potrzebują tych mniejszych, dlatego należy działać razem. Dla dobra całej gospodarki, która stanowi system naczyń połączonych, powinniśmy wspierać jej słabsze ogniwa. Z chęcią przyłączyliśmy się więc do akcji, która niewielkim firmom pomoże przetrwać kryzys. - mówi Krzysztof Horała, prezes firmy Hörmann Polska sp. z o.o. 


W ramach akcji - Solidarni w biznesie firma Hörmann pomaga przedsiębiorstwom dotkniętym skutkami pandemii

 

Czytaj również: Jak można obniżyć koszty pracy w przedsiębiorstwie w czasach pandemii COVID-19


Firma Hörmann Polska sp. z o.o., która sprzedaje swoje produkty w gęstej sieci partnerskich firm handlowych w całym kraju, doskonale rozumie specyfikę pracy mniejszych przedsiębiorstw. 


- Rozumiemy jak istotny jest budżet na bieżącą działalność, jak ważne dotarcie do klienta. Dlatego chcemy wesprzeć tych przedsiębiorców, którzy nie tylko nie poddają się kryzysowi,
ale w trudnych czasach umieją kreatywnie działać – podkreśla Krzysztof Horała.  

 

Czytaj również: Suwerenna cyberwaluta chińska - czy wprowadzenie nowego systemu płatności ożywi handel?


Po kilku tygodniach od startu programu #BiznesKochaBiznes budżet kampanii wynosi już 1,5 miliona złotych. Dotąd wsparcie otrzymało 40 firm. Akcja potrwa do końca czerwca. Swój akces do programu przedsiębiorcy mogą zgłaszać za pomocą specjalnego formularza dostępnego w serwisie www.bizneskochabiznes.onet.pl.

2020-06-20
Źródło: PEM / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Czy umiecie ze sobą rozmawiać ? Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... Jeśli chcecie zrobić sobie detoks od alkoholu czy narkotyków polecam ośrodek terapii uzależnień pomorskie tam pracują najlepsi specjaliści, którzy pomogą wam wy...
  • fotografia biznesowa Liczba postów: 106 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
  • wycieczki do gruzji Liczba postów: 14 Grupa: Trudne tema... Gruzja to całkiem ciekawy wybór. Moja koleżanka była tam w zeszłe wakacje i była bardzo zadowolona i zaskoczona ich kulturą ;)
  • Jak o siebie dbacie? Liczba postów: 1705 Grupa: Trudne tema... Moge Wam wszystkim sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę nowoczesnej i profesjonalnej kliniki dentystycznej Ochota na Uśmiech - metody wstawiania zębów...
  • Grzejnik energetyczny Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... W jakim sklepie polecacie kupić dobrej jakości grzejnik energooszczędny?

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19166 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 224

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >