W sierpniu rozpoczną się prace na budowie „Outlet Center” w Białymstoku

W sierpniu rozpoczną się prace na budowie „Outlet Center” w Białymstoku

„Outlet Center” powstanie przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych jako część największego w mieście parku handlowego. W tej chwili na terenie przylegającym do miejsca budowy przyszłego outletu funkcjonują już z powodzeniem market budowlany Castorama, dyskont spożywczy Biedronka i stacja paliw LOTOS, w bezpośredniej bliskości jest także Makro Cash&Carry oraz salony samochodowe Mercedes i Renault.

 

„Outlet Center w Białymstoku będzie największym obiektem kompleksu parku handlowego. Trzeba jednak podkreślić, że każda z powstających czy istniejących już inwestycji stanowi odrębną całość, a tylko nasz budynek będzie miał charakter outletowy, a więc zaoferuje klientom możliwość zakupienia markowych towarów w doskonałej cenie. Podczas komercjalizacji kładliśmy nacisk na to, by najemcy, z którymi zwiążemy się umowami, byli w stanie dostosować się do konceptu ‘outlet’. Są to więc sklepy, w których towary pierwszego gatunku, pochodzące z nadwyżek produkcyjnych czy końcówek serii i kolekcji z poprzednich sezonów, będzie można kupić po cenach obniżonych o 30-70%.” - mówi Ewa Spychalska, Dyrektor ds. Zarządzania Nieruchomościami w grupie ADV Por Property Investment.

 

 

Otwarcie „Outlet Center„ planowane jest na wiosnę  2015 roku. „Musieliśmy zweryfikować nasze początkowe założenia, mówiące o otwarciu outletu jeszcze w tym roku” – dodaje Ewa Spychalska – „ma to związek z prowadzoną już taką samą inwestycją na terenie Lublina, którą otworzymy dla klientów jeszcze w tym roku. Data otwarcia następnego centrum outletowego jest wypadkową możliwości najemców w zakresie ilości otwarć sklepów w danym roku kalendarzowym i zapewnienia w nich odpowiedniej ilości towaru. Chcąc więc dopasować się do sytuacji i możliwości naszych  najemców,  podjęliśmy decyzję o rozłożeniu otwarć w czasie.”


 Czytaj również: Hotel idealny

 

Komercjalizacja „Outlet Center” szybko postępuje, zainteresowanie najmem jest bardzo duże. Jeszcze przed rozpoczęciem budowy inwestor wynajął ponad 60% powierzchni, co jak na obecne warunki prowadzenia inwestycji jest olbrzymim sukcesem i świadczy niezbicie o atrakacyjności i trafności wyboru miasta i konkretnego miejsca na mapie Białegostoku. Właśnie ze względu na duże zainteresowanie i postępy w wynajmie ADV zdecydował się na rozpoczęcie w sierpniu już dwóch z trzech planowanych etapów inwestycji, która docelowo pomieści blisko 100 sklepów na powierzchni najmu przekraczającej 13 000 m kw. Cały kompleks dla komfortu swoich klientów posiada około 1500 miejsc parkingowych oraz obsługiwany jest przez komunikację miejską.

 

„Outlet Center” zaoferuje klientom możliwość zakupu  produktów wiodących producentów polskich i światowych. W kilkudziesięciu sklepach kupić będzie można odzież w różnych kategoriach wiekowych i stylowych, obuwie i wyroby skórzane, a także wyposażenie wnętrz. Czołowa polska grupa odzieżowa, LPP S.A., zadeklarowała, że projekt „Outlet Center” w Białymstoku będzie jedynym w tym mieście, w którym pojawią się salony outletowe grupy. W  chwili obecnej ADV podpisała już umowy z firmami oferującymi artykuły takich marek jak Adidas, Cat, Converse, Cropp, Dajar, Diverse, Hexeline, Lavard, Merrell, McArthur, Mohito, Adidas, Ochnik, Puma, Reebok, Reserved, Sinsay i Tup Tup.

 

 Czytaj również: Żerdzie oświetleniowe

Źródło: CBRE / budnet.pl

Tagi

Apartamenty w Kołobrzegu
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator wydajności inwestycji

Społeczność budnet.pl ma już 19166 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 331

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >