
ABLOY najbardziej cenioną marką w Finlandii
Lider branży zabezpieczeń, marka Abloy, znalazła się na 1 miejscu w rankingu Najcenniejszych Marek 2018 roku w Finlandii. Raport został opublikowany 5 października przez wiodącą agencję marketingową Markkinointi & Mainonta we współpracy z agencją badawczą Taloustutkimus.
Czytaj dalej
Badanie wizerunku fińskich marek odbywa się już od 1997 roku. W tegorocznej edycji została zastosowana innowacyjna metoda badawcza. Ankietę przeprowadzano w okresie od kwietnia do maja 2018 roku, na grupie 6900 Finów w wieku 15-79 lat. Respondenci wskazali najbardziej wartościowe marki w 64 grupach produktowych.
Budowanie światowej marki
Abloy od 111 lat tworzy innowacyjne rozwiązania w dziedzinie bezpieczeństwa. Fińska marka jest dostawcą systemów zabezpieczeń do znanych na całym świecie budynków, m.in.: Muzeum Brytyjskiego, Pałacu w Wersalu i Pałacu Prezydenckiego w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jedną z ostatnich inwestycji, którą zaopatruje ABLOY jest obecnie budowany w Sankt Petersburgu, najwyższy wieżowiec w Europie. W ostatnich latach marka inwestowała w kreowanie swojego wizerunku, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji ze wsparciem dystrybutorów.
Czytaj również: W Hiszpanii otwiera się nowy oddział GTV
– Jesteśmy wdzięczni za wyróżnienie w tak prestiżowym rankingu. To dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy każdego pracownika Abloy, znaleźliśmy się na szczycie listy najcenniejszych marek w 2018 roku, wyprzedzając kilka bardzo cenionych brandów. Marka Abloy to synonim najwyższego poziomu zabezpieczeń również w Polsce – szczególnie ceniony przez profesjonalistów związanych z ochroną infrastruktury krytycznej. Potwierdza to zaufanie, jakim obdarzają nas od wielu lat kluczowe podmioty m.in. z branży telekomunikacyjnej, energetycznej, logistycznej czy wodno-kanalizacyjnej – mówi Grzegorz Korzeniowski, Managing Director ABLOY Poland.
Made in Finland
Abloy to symbol bezpieczeństwa nie tylko w rodzimej Finlandii, ale też na całym świecie, gdzie jest ceniony przede wszystkim za jakość i indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta. Pozycja jaką wypracowała sobie marka, opiera się na długotrwałych przedsięwzięciach, które mają na celu projektowanie i wprowadzanie na rynek innowacyjnych technologii zabezpieczeń. - Wartość marki budowana jest poprzez pracę całego zespołu, który dba o jak najwyższy standard naszych rozwiązań. Przekłada się to na zaufanie zarówno w oczach kontrahentów, jak i prestiżowych instytucji badających siłę marki – dodaje przedstawiciel marki ABLOY.
Czytaj również: Kolejna edycja Światowych Targów Architektury, Materiałów i Systemów Budowlanych BAU 2019
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Białka Tatrzańska Liczba postów: 77 Grupa: Trudne tema... Czy warto tam pojechać?
- ¿Sistema martingala funciona en Balloon? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Por lo tanto, la cuestioacuten de coacutemo eliminar su cuenta 1win se resolveraacute por siacute sola, ya no podraacute jugar ni apostar y seraacute casi impos...
- Moda Liczba postów: 130 Grupa: Trudne tema... Coraz częściej wybieram rzeczy, które mają „coś więcej” – nie tylko wygląd, ale też historię i wartość. Przeglądając https://kanasapiens.pl/ wpadły mi w oko ich...
- Telewizja internetowa Liczba postów: 175 Grupa: Trudne tema... Wybór takiej opcji, jak najlepsza płatna telewizja internetowa online daje Ci dostęp do ogromnej liczby kanałów i funkcji dodatkowych, jak możliwość oglądania n...
- Dlaczego warto wybrać internet światłowodowy? Liczba postów: 11 Grupa: Aktualności Dobór odpowiedniego internetu może mieć duży wpływ na codzienne funkcjonowanie – od pracy po rozrywkę. Warto więc przyjrzeć się dokładnie różnym opcjom dostępny...