ALUPROF wspiera polskich producentów w programie Kupuj świadomie – #kupujPolskie
Z raportów GUS wynika, że w przeciągu ostatnich trzech miesięcy odnotowano znaczące spadki nastrojów konsumenckich spowodowane m.in. obawami Polaków o stabilność zatrudnienia i pogorszenie się statusu materialnego gospodarstw domowych. Aż 88% respondentów widzi w obecnej sytuacji realne zagrożenie dla gospodarki. Potwierdzają to wnioski ekonomistów, którzy oceniają, że pandemia cofnęła polski przemysł 7 lat wstecz – do 2013 roku. Tylko świadome i solidarne działania na rzecz krajowego biznesu pozwolą odwrócić ten trend i wesprzeć przedsiębiorców oraz pracowników w walce o powrót do normalności.
Czytaj dalej
Jeden za wszystkich…
Świadome decyzje podejmowane przez konsumentów mogą mieć ogromny wpływ na gospodarkę – szczególnie w obecnych, nieprzewidywalnych czasach. ALUPROF z Bielska-Białej włącza się aktywnie do rządowego programu „Kupuj świadomie – wybieraj PRODUKT POLSKI”, który ma na celu rozpropagowanie wśród Polaków patriotyzmu konsumenckiego. Krajowy lider w produkcji systemów aluminiowych dla budownictwa dołącza do grona innych producentów stolarki m.in. FAKRO, chcących zwrócić uwagę konsumentów na marki z polskim kapitałem oferujące rodzime produkty.
Czytaj również: I co dalej? Kolejny webinar dla architektów wnętrz OKK! design już 3 czerwca!
Producent apeluje, by Polacy podejmowali decyzje zakupowe indywidualne i B2B, kierując się dobrem krajowych przedsiębiorstw, aby cała polska gospodarka mogła wspólnymi siłami wyjść z tej trudniej sytuacji jeszcze silniejsza.
– W trosce o funkcjonowanie firm z branży budowlanej, a także innych segmentów gospodarki apelujemy o solidarne wspieranie polskich przedsiębiorstw w ich bieżącej działalności. Wybieranie krajowych produktów czy równe traktowanie polskich producentów i dostawców podczas przetargów to jedyna szansa na zminimalizowanie ekonomicznych skutków koronawirusa. Jako krajowy lider wśród producentów architektonicznych systemów aluminiowych chcemy podzielić się naszym doświadczeniem związanym z prowadzeniem działalności gospodarczej w dobie pandemii. Wyciągnięte wnioski zmotywowały nas do zabrania głosu w celu szerzenia progospodarczej postawy i idei wspierania polskich firm w trudnym dla wszystkich czasie – mówi Bożena Ryszka, dyrektor marketingu i PR ALUPROF SA.
Każdy może pomóc
Na poparcie tych słów ALUPROF przygotował specjalną akcję o nazwie #KupujPolskie, która ma na celu rozpromowanie idei w Internecie. Wszyscy, którzy czują potrzebę wsparcia polskich firm, mogą wyrazić ją poprzez użycie specjalnej, biało-czerwonej nakładki na zdjęcie profilowe w serwisie Facebook. Wystarczy wejść na www.facebook.com/profilepicframes, wyszukać nakładkę #kupujpolskie i ustawić jako zdjęcie profilowe. Inicjator akcji zachęca także do dzielenia się infografiką opisującą świadome postawy konsumenckie i jej dalszego udostępniania.
Czytaj również: Polski lider produkcji farb i lakierów przekazał urządzenia do dezynfekcji rąk szkołom
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- praca i co dalej Liczba postów: 195 Grupa: Trudne tema... B2B klienci często patrzą na adres firmy przy podejmowaniu decyzji. Moja firma miała adres w małym mieście i to nas ograniczało. Dzięki wirtualnemu biuru https:...
- czy call center do doba metoda na zdobycie klienta... Liczba postów: 16 Grupa: Trudne tema... Wg mnie ta metoda jest kiepska, wiele osób po prostu się rozłącza. Telefoniczne zdobywanie klientów nie jest już tak efektywne jak kiedyś.
- 6000 Ekspertów, 500 Debat – XXXIV Forum Ekonomiczn... Liczba postów: 7 Grupa: Aktualności
- Materace termoelastyczne Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Every night in five nights at freddy’s 2feels like a puzzle where you must survive with limited tools.
- Nowoczesne narzędzia i urządzenia dla warsztatów –... Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Dla osób pracujących w warsztatach, magazynach czy na budowach ręczne wciągniki to często niezbędny sprzęt. Na tej stronie można znaleźć spory wybór modeli o ró...