Branża stolarki budowlanej zgłoszona do programu Ministerstwa Gospodarki

Branża stolarki budowlanej zgłoszona do programu Ministerstwa Gospodarki

Ministerstwo Gospodarki zaprosiło zainteresowane podmioty do składania propozycji w zakresie branż i grup produktowych lub usługowych, które posiadają potencjał wizerunkowy do promowania ich na rynkach zagranicznych. W odpowiedzi na ten komunikat, odpowiednie zgłoszenie złożył już Związek POiD – organizacja reprezentująca rodzimą branżę stolarki budowlanej. Czytaj dalej

 

Ministerstwo Gospodarki tworzy listę branż i grup produktowych lub usługowych, które objęte zostaną wsparciem finansowym w ramach jednego z projektów Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.  Propozycja uczestnictwa w tym działaniu skierowana jest do perspektywicznych sektorów gospodarki, które, dzięki odpowiedniemu wsparciu, mogą być promowane na zagranicznych rynkach. Należy do nich stolarka budowlana, której producentów, dostawców i dystrybutorów zrzesza Związek POiD. – Stolarka budowlana to prężnie działająca branża i jedna z polskich specjalności eksportowych. Dlatego też nie może nas zabraknąć w działaniach, które umożliwią dalszą promocję produkowanych w Polsce rozwiązań za granicą. Zaangażowanie Związku w tę inicjatywę pozwoli wypracować program odpowiadający potrzebom przedsiębiorstw – mówi Paweł Wróblewski, Dyrektor Związku POiD.

 

 

Czytaj również: INTERMASZ – pokaz wielkich możliwości


Polska branża stolarki budowlanej posiada duży potencjał proeksportowy, co pokazał m.in. realizowany we współpracy z Ministerstwem Gospodarki Branżowy Program Promocji „POLSKIE OKNA I DRZWI". Umożliwił on uczestniczącym w nim firmom obecność na największych międzynarodowych imprezach targowych, promocję w katalogach eksportowych, a także zagranicznych mediach branżowych. Program to także wizyty studyjne dziennikarzy zza granicy w rodzimych zakładach produkcyjnych oraz ścisła współpraca z polskimi placówkami dyplomatycznymi na całym świecie. Wszystkie te inicjatywy, które aktywnie wspiera Związek POiD, zmierzają do budowy silnej, rozpoznawalnej marki stolarki budowlanej „made in Poland".

 

Czytaj również: Rynek mieszkań


 

2015-02-17
Źródło: RedPen / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • poprawne zarządzanie magazynem Liczba postów: 13 Grupa: Trudne tema... W świecie, gdzie efektywna logistyka to podstawa konkurencyjności, warto zwrócić uwagę na firmy, które oferują coś więcej niż tylko transport. Na stronie firmy....
  • Chemia gospodarcza Liczba postów: 36 Grupa: Trudne tema... Z mojego doświadczenia dystrybutor smarów powinien mieć nie tylko duży wybór, ale też znać się na zastosowaniach. Fajnie, jak doradzi coś pod konkretną maszynę,...
  • odszkodowanie Liczba postów: 111 Grupa: Trudne tema... Udział w wypadku komunikacyjnym jest zdecydowanie traumatycznym przeżyciem... W takiej sytuacji osoby poszkodowane powinny też znać swoje prawa. O ubieganiu się...
  • Reklama firmy Liczba postów: 486 Grupa: Trudne tema... Prezenty dla klientów to ważny element budowania relacji biznesowych, a kominy z logo mogą być ciekawym i praktycznym upominkiem. Taka odzież nie tylko przypomi...
  • Trwa wystawa czasowa w Muzeum II Wojny Światowej -... Liczba postów: 7 Grupa: Aktualności Widziałem tą wystawę bardzo ciekawa i pouczająca.

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19691 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 136

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >