
Co się działo na targach MAPIC w Cannes?
Polska Rada Centrów Handlowych, PRCH, 11. raz z rzędu była obecna na targach MAPIC w Cannes, pierwszy raz w zmienionej formule. Podstawowymi celami PRCH było zintegrowanie polskiej delegacji w Cannes oraz zaproszenie środowisk międzynarodowych na targi ReDI, 28-29 maja, Stadion Narodowy w Warszawie.
Czytaj dalej
Dotychczas PRCH promowało Polskę w Cannes na stoisku PRCH Meeting Point, zrzeszającym szerokie grono firm i osób zainteresowanych Polską i inwestycjami w naszym kraju. Duże zainteresowanie Polską na targach MAPIC inwestorów, deweloperów i sieci handlowych na przestrzeni lat zrodziło inicjatywę zorganizowania targów ReDI - europejskiego centrum spotkań developerów i najemców regionu CEE w Warszawie.
Czytaj również: Polskie budownictwo energooszczędna na światowym poziomie
Jak tłumaczy Anna Szmeja-Kroplewska, Dyrektor Generalna PRCH:
„Polska Rada Centrów Handlowych, będąc ambasadorem rynku centrów handlowych w Polsce, przedstawiła na forum międzynarodowym koncept majowych targów Retail Destination Initiative, ReDI. Aktywnie pozyskiwaliśmy partnerów, chcących włączyć się w promocję przyszłorocznego wydarzenia. Efektem naszej aktywności są szczegółowe ustalenia dotyczące zakresu współpracy z wieloma narodowymi radami centrów handlowych.”
Inicjatywa targów ReDI, które odbędą się w maju na Stadionie Narodowym w Warszawie, została entuzjastycznie przyjęta przez międzynarodowe grono przedstawicieli branży. Efektem działań zespołu PRCH będą m.in. narodowe pawilony, skupiające inwestorów, najemców oraz zarządców mających strategię rozwoju w regionie CEE. Na warszawskich targach pojawią się m.in. środowiska z Francji, Włoch i Ukrainy.
Czytaj również: Producent podłóg na targach w Hanowerze
PRCH deklaruje zaproszenie do udziału w Targach ReDI przedstawicieli ponad 400 sieci handlowych, w tym rozważających ekspansję w regionie CEE. Istotną grupą docelową będą również inwestorzy, gdyż polskie centra nadal są łakomym kąskiem dla wielu grup kapitałowych. Rada przewiduje udział ponad 1200 odwiedzających.
W tym roku Polska Rada Centrów Handlowych uczestniczyła w targach MAPIC w Cannes, w zmienionej formule, jako organizator śniadania „Poland Invites”, którego celem było zarówno zintegrowanie polskiej delegacji w Cannes jak i zaproszenie firm i instytucji aktywnie poszukujących informacji o potencjale inwestycji w Polsce. Spotkanie zgromadziło ponad 100 polskich przedstawicieli najemców, developerów i zarządców, którzy mieli okazję do międzynarodowego networkingu z przedstawicielami firm planujących ekspansję w Polsce i innych krajach regionu CEE.
Zobacz galerie zdjęć
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- paczka z niestandardowymi wymiarami Liczba postów: 28 Grupa: Trudne tema... Nowoczesne rozwiązania, takie jak paczkomaty, zmieniły sposób korzystania z usług kurierskich. Dzięki nim nadawanie i odbieranie paczek stało się szybkie i wygo...
- Podpisanie umowy partnerskiej między Vinted i InPo... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Super! Lubimy kupować z drugiej ręki, a taki międzynarodowy rynek otwiera wiele możliwości. Ostatnio przygotowujemy nasze dziecko na pierwszy obóz letni, przyda...
- Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Planując wakacje do Turcji, trafiłem przez przypadek na witrynę https://turcja-wakacje.pl/ i muszę przyznać – petarda! To nie jest następny nudny blog z kopiowa...
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...
- Bezpieczny fotelik 0-18 kg Liczba postów: 41 Grupa: Trudne tema... 0-18 kg to jedynie RWF. Innej opcji to nie ma. Ale jak już starsze dziecko to można wybierać sobie coś wiecej. Bo są jeszcze te pasy Smart Kid Belt. Dobre dla s...