
Czy polskie banki są społecznościowe?
Polska branża bankowa wciąż szuka sposobu na znalezienie wspólnego języka z użytkownikami największego serwisu społecznościowego świata - Facebook.com.
Na tle innych branż zaangażowanie fanów stron instytucji finansowych wypada najsłabiej. Spośród 16 najważniejszych branż na polskim rynku banki plasują się na ostatnim miejscu pod względem zaangażowania fanów mierzonego wskaźnikiem Social Interaction. Jakie metody marketingu usług finansowych na Facebook sprawdzają się najlepiej? Czy dominują pozytywne czy negatywne emocje? Kto zyskuje, a kto traci? Dlaczego rower jest kluczem do sukcesów BGŻ w social media?
Czytaj również: Przychody za 2012 rok na poziomie 6,5 miliarda USD
Bezpłatny raport "Czy polskie banki są społecznościowe?" zawiera m.in.:
- analizę działań marketingowych banków na Facebook
- 2 wykresy
- 2 tabele
- opis metodyki pomiaru
Pobierz bezpłatny White Paper wypełniając poniższy formularz: http://outbox.pl/czy_polskie_banki_sa_spolecznosciowe.php
Czytaj również: Finał konkursu Bizneswoman Roku
UWAGA: zapraszamy do pobrania i cytowania raportu oraz publikacji wykresów z powołaniem się na źródło, ale prosimy o nie zamieszczanie pliku do pobrania – źródłem pliku powinna pozostać powyższa strona.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Materace termoelastyczne Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... slope is a wonderful game that I've spent far too much time playing
- Nie przegap terminu! Firmy korzystające z ceny mak... Liczba postów: 0 Grupa: Aktualności
- Nie przegap terminu! Firmy korzystające z ceny mak... Liczba postów: 0 Grupa: Aktualności
- Nie przegap terminu! Firmy korzystające z ceny mak... Liczba postów: 0 Grupa: Aktualności
- Nie przegap terminu! Firmy korzystające z ceny mak... Liczba postów: 0 Grupa: Aktualności