Dachówki betonowe Braas - kampania marketingowa.

Dachówki betonowe Braas - kampania marketingowa.

Spot telewizyjny, kampania w prasie i Internecie, seria eventów oraz promocja konsumencka – w poniedziałek 5 lipca ruszyła zintegrowana kampania marketingowa dachówek betonowych Braas. Działania realizowane będą pod hasłem „BRAAS. ROBIMY DACHÓWKĘ!”. Czytaj dalej

To pierwsza tego typu kampania na polskim rynku. Osią kampanii jest pomysł zachęcenia Polaków do kupowania dachówki Braas przez popularyzację idei świętowania faktu ukończenia budowy dachu. Kolorowy, dynamiczny spot reklamowy utrzymany jest w konwencji teledysku i przedstawia zespół „Braas Band” w trasie koncertowej.

Oparta na tym pomyśle reklama będzie pojawiać się również w prasie o tematyce budowlanej oraz na stronach internetowych. „Braas Band” zostanie wykorzystany w trakcie 12 wakacyjnych eventów na terenie całej Polski w trakcie, których zespół da koncert. Każdemu z tych wydarzeń towarzyszyć będzie także darmowy poczęstunek oraz inne atrakcje m.in. konkursy i zabawy. O wydarzeniu w każdej z miejscowości informować będą plakaty oraz ulotki rozdawane przez hostów. Wsparciem dla kampanii będą materiały, które pojawią się w wybranych 100 punktach sprzedaży.

 

Foto: Monier Sp. z o.o

 

- Celem tej pionierskiej kampanii jest namówienie prywatnych inwestorów do świętowania „dachówki”, momentu zakończenia prac dekarskich. Do tej pory mieliśmy „wiechę” i „parapetówkę”, a od dzisiaj świętujemy najważniejszy moment w trakcie budowania domu - moment, w którym budowa staje się domem – mówi Grzegorz Barycki, dyrektor marketingu firmy Monier, właściciela marki Braas.

– W trakcie eventów będzie można nie tylko dobrze się pobawić, ale także sporo się dowiedzieć na temat dachu i dachówek. Mam nadzieję, że realizowana przez nas kampania da początek nowemu zwyczajowi i mocno wyróżni markę Braas.

Reklama telewizyjna pojawi się głównie w Polsacie i TVN oraz na kanałach tematycznych m.in. pakietu At media. Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila, za działania public relations odpowiada agencja Pegasus PR, a za kampanię reklamową w Internecie odpowiada CorMedia.

 

 Foto: Monier Sp. z o.o

 

Źródło: Pegasus PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Poptropica: A Classic Adventure in Online Gaming Liczba postów: 17 Grupa: Trudne tema... if you want to play GTA San Andreas on a legit platform wtihout no cost with unlimited money and advanced features than you have to visit: https://gtasamodapk.c...
  • Ciąża i przygotowanie Liczba postów: 127 Grupa: Trudne tema... Użytkownik Guest: david napisał: BombitUP APK is a powerful bulk messaging app designed for fun, pranks, and automated communication. It allows users to send mu...
  • Małe biurko Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Cześć, szukam niewielkiego, prostego, ale eleganckiego biurka do pokoju. Zależy mi na szufladach i ogólnie miejscach, w których można coś schować. Co możecie po...
  • panorama jako reklama firmy? Liczba postów: 342 Grupa: Trudne tema... Jeżeli są tutaj osoby lub firmy zainteresowane tematem billboardów, to polecam Wam sprawdzić stronę, na której znajdziecie wiele artykułów na temat reklamy na b...
  • praca i co dalej Liczba postów: 229 Grupa: Trudne tema... Rynek pracy jest strasznie przeciążony.

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20268 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 161

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >