Dachówki betonowe Braas - kampania marketingowa.

Dachówki betonowe Braas - kampania marketingowa.

Spot telewizyjny, kampania w prasie i Internecie, seria eventów oraz promocja konsumencka – w poniedziałek 5 lipca ruszyła zintegrowana kampania marketingowa dachówek betonowych Braas. Działania realizowane będą pod hasłem „BRAAS. ROBIMY DACHÓWKĘ!”. Czytaj dalej

To pierwsza tego typu kampania na polskim rynku. Osią kampanii jest pomysł zachęcenia Polaków do kupowania dachówki Braas przez popularyzację idei świętowania faktu ukończenia budowy dachu. Kolorowy, dynamiczny spot reklamowy utrzymany jest w konwencji teledysku i przedstawia zespół „Braas Band” w trasie koncertowej.

Oparta na tym pomyśle reklama będzie pojawiać się również w prasie o tematyce budowlanej oraz na stronach internetowych. „Braas Band” zostanie wykorzystany w trakcie 12 wakacyjnych eventów na terenie całej Polski w trakcie, których zespół da koncert. Każdemu z tych wydarzeń towarzyszyć będzie także darmowy poczęstunek oraz inne atrakcje m.in. konkursy i zabawy. O wydarzeniu w każdej z miejscowości informować będą plakaty oraz ulotki rozdawane przez hostów. Wsparciem dla kampanii będą materiały, które pojawią się w wybranych 100 punktach sprzedaży.

 

Foto: Monier Sp. z o.o

 

- Celem tej pionierskiej kampanii jest namówienie prywatnych inwestorów do świętowania „dachówki”, momentu zakończenia prac dekarskich. Do tej pory mieliśmy „wiechę” i „parapetówkę”, a od dzisiaj świętujemy najważniejszy moment w trakcie budowania domu - moment, w którym budowa staje się domem – mówi Grzegorz Barycki, dyrektor marketingu firmy Monier, właściciela marki Braas.

– W trakcie eventów będzie można nie tylko dobrze się pobawić, ale także sporo się dowiedzieć na temat dachu i dachówek. Mam nadzieję, że realizowana przez nas kampania da początek nowemu zwyczajowi i mocno wyróżni markę Braas.

Reklama telewizyjna pojawi się głównie w Polsacie i TVN oraz na kanałach tematycznych m.in. pakietu At media. Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila, za działania public relations odpowiada agencja Pegasus PR, a za kampanię reklamową w Internecie odpowiada CorMedia.

 

 Foto: Monier Sp. z o.o

 

Źródło: Pegasus PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Polacy coraz częściej odwracają się od pizzerii na... Liczba postów: 3 Grupa: Aktualności Fajne jest to, że dobre sushi na dowóz wcale nie musi kosztować fortuny. Jak ktoś robi to z głową, to za rozsądną cenę da się zjeść mega świeżo, kolorowo i tot...
  • W cenie szybka przeprowadzka Liczba postów: 28 Grupa: Aktualności Jeśli potrzebna jest firma która szybko wykona usługę przeprowadzki w kraju lub zagranicą to postaw na Grot Transport Oni wykonują takie usługi i mają swój tran...
  • Przeprowadzka Liczba postów: 211 Grupa: Opinie Sprawdźcie sobie stronę, na której znajdziecie ofertę firmy Strong Transport, która świadczy usługi przeprowadzkowe oraz transportowe - przeprowadzki warszawa ....
  • w trosce o samochód Liczba postów: 148 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli chodzi o mnie, to zdecydowałem się skorzystać z oferty polecanej mi firmy Sakura M...
  • ZAMÓW AUTO ZASTĘPCZE Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Looking for healthy, tasty, and 100% plant-based food options? Vezlay at Catchy Court is the perfect place for you. Catchy Court proudly brings you the complete...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19924 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 198

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >