Dachówki betonowe Braas - kampania marketingowa.
Spot telewizyjny, kampania w prasie i Internecie, seria eventów oraz promocja konsumencka – w poniedziałek 5 lipca ruszyła zintegrowana kampania marketingowa dachówek betonowych Braas. Działania realizowane będą pod hasłem „BRAAS. ROBIMY DACHÓWKĘ!”.
Czytaj dalej
To pierwsza tego typu kampania na polskim rynku. Osią kampanii jest pomysł zachęcenia Polaków do kupowania dachówki Braas przez popularyzację idei świętowania faktu ukończenia budowy dachu. Kolorowy, dynamiczny spot reklamowy utrzymany jest w konwencji teledysku i przedstawia zespół „Braas Band” w trasie koncertowej.
Oparta na tym pomyśle reklama będzie pojawiać się również w prasie o tematyce budowlanej oraz na stronach internetowych. „Braas Band” zostanie wykorzystany w trakcie 12 wakacyjnych eventów na terenie całej Polski w trakcie, których zespół da koncert. Każdemu z tych wydarzeń towarzyszyć będzie także darmowy poczęstunek oraz inne atrakcje m.in. konkursy i zabawy. O wydarzeniu w każdej z miejscowości informować będą plakaty oraz ulotki rozdawane przez hostów. Wsparciem dla kampanii będą materiały, które pojawią się w wybranych 100 punktach sprzedaży.
Foto: Monier Sp. z o.o
- Celem tej pionierskiej kampanii jest namówienie prywatnych inwestorów do świętowania „dachówki”, momentu zakończenia prac dekarskich. Do tej pory mieliśmy „wiechę” i „parapetówkę”, a od dzisiaj świętujemy najważniejszy moment w trakcie budowania domu - moment, w którym budowa staje się domem – mówi Grzegorz Barycki, dyrektor marketingu firmy Monier, właściciela marki Braas.
– W trakcie eventów będzie można nie tylko dobrze się pobawić, ale także sporo się dowiedzieć na temat dachu i dachówek. Mam nadzieję, że realizowana przez nas kampania da początek nowemu zwyczajowi i mocno wyróżni markę Braas.
Reklama telewizyjna pojawi się głównie w Polsacie i TVN oraz na kanałach tematycznych m.in. pakietu At media. Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila, za działania public relations odpowiada agencja Pegasus PR, a za kampanię reklamową w Internecie odpowiada CorMedia.
Foto: Monier Sp. z o.o
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Zakup nieruchomości Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Cześć! Przymierzamy się do zakupu skrajnego szeregu od AM Projekt, ale mam jedną obawę – akustyka. Czy ktoś z Was, kto już mieszka w ich zabudowie bliźniaczej l...
- Zakup mieszkania Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Cześć, planuję zakup mieszkania od dewelopera Activa w Gdańsku https://activa.pl/oferta/mieszkania-gdan sk i jestem już niemal zdecydowany, bo ich oferta bardzo....
- Baterie do umywalki Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Wybór odpowiedniego wyposażenia, tak jak w przypadku baterii łazienkowych, wymaga postawienia na jakość i niezawodność. Jeśli szukasz emocji w grach online, PRP...
- Jaka placówka? Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Jeśli ktoś z Katowic rozgląda się za sprawdzonym przedszkolem prywatnym, to według mnie warto zerknąć na Kreatywkę – https://przedszkolekreatywka.pl/zlobek/ . O...
- Agencje ochrony Liczba postów: 320 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.

