
Dachówki betonowe Braas - kampania marketingowa.
Spot telewizyjny, kampania w prasie i Internecie, seria eventów oraz promocja konsumencka – w poniedziałek 5 lipca ruszyła zintegrowana kampania marketingowa dachówek betonowych Braas. Działania realizowane będą pod hasłem „BRAAS. ROBIMY DACHÓWKĘ!”.
Czytaj dalej
To pierwsza tego typu kampania na polskim rynku. Osią kampanii jest pomysł zachęcenia Polaków do kupowania dachówki Braas przez popularyzację idei świętowania faktu ukończenia budowy dachu. Kolorowy, dynamiczny spot reklamowy utrzymany jest w konwencji teledysku i przedstawia zespół „Braas Band” w trasie koncertowej.
Oparta na tym pomyśle reklama będzie pojawiać się również w prasie o tematyce budowlanej oraz na stronach internetowych. „Braas Band” zostanie wykorzystany w trakcie 12 wakacyjnych eventów na terenie całej Polski w trakcie, których zespół da koncert. Każdemu z tych wydarzeń towarzyszyć będzie także darmowy poczęstunek oraz inne atrakcje m.in. konkursy i zabawy. O wydarzeniu w każdej z miejscowości informować będą plakaty oraz ulotki rozdawane przez hostów. Wsparciem dla kampanii będą materiały, które pojawią się w wybranych 100 punktach sprzedaży.
Foto: Monier Sp. z o.o
- Celem tej pionierskiej kampanii jest namówienie prywatnych inwestorów do świętowania „dachówki”, momentu zakończenia prac dekarskich. Do tej pory mieliśmy „wiechę” i „parapetówkę”, a od dzisiaj świętujemy najważniejszy moment w trakcie budowania domu - moment, w którym budowa staje się domem – mówi Grzegorz Barycki, dyrektor marketingu firmy Monier, właściciela marki Braas.
– W trakcie eventów będzie można nie tylko dobrze się pobawić, ale także sporo się dowiedzieć na temat dachu i dachówek. Mam nadzieję, że realizowana przez nas kampania da początek nowemu zwyczajowi i mocno wyróżni markę Braas.
Reklama telewizyjna pojawi się głównie w Polsacie i TVN oraz na kanałach tematycznych m.in. pakietu At media. Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila, za działania public relations odpowiada agencja Pegasus PR, a za kampanię reklamową w Internecie odpowiada CorMedia.
Foto: Monier Sp. z o.o
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 349 Grupa: Trudne tema... Moim zdaniem zachwyci Was możliwość poszerzenia swojej wiedzy w kwestiach związanych z zakładami bukmacherskimi, zagranicznymi bukmacherami, rankingami, licznym...
- Co da mi współpraca z agencją SEO? Liczba postów: 83 Grupa: Trudne tema... I chose the Lviv web studio "PBB Design": https://pbb.design/en/ to develop my website. I don't regret it at all, as the entire process went smoothly and the re...
- Jak odróżnić uczciwe kasyno od oszustwa? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Liczba kasyn online rośnie z roku na rok i boję się, że dokonam złego wyboru. Istnieje ryzyko natknięcia się na oszustów, którzy zwabią mnie bonusami, a następn...
- Hity i Inspiracje: gorące promocje Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Kiedy widzę sekcję „Hity i Inspiracje”, moją pierwszą chęcią jest kupienie wszystkiego, co jest wyróżnione jasnym napisem. Praktyka pokazała jednak, że nie każd...
- Nowoczesne narzędzia i urządzenia dla warsztatów –... Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Kiedy ktoś planuje panele na dachu, to zwykle pierwsze pytanie brzmi: jaki falownik wybrać? Wpadłam na https://qnisz.pl/ i tam całkiem przystępnie wyjaśniają po...