Elitarne grono najsilniejszych marek
Czołowy producent stolarki PVC w Europie po raz drugi zdobył prestiżowe wyróżnienie Created in Poland Superbrands przyznawane najsilniejszym markom w Polsce.
Czytaj dalej
Tytuł ten jest potwierdzeniem wysokiej pozycji, jaką firma zajmuje w opinii konsumentów. Na wczorajszej gali Superbrands nagrodę odebrała Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

Czytaj również: Zakończyła się druga edycja Międzynarodowych Targów Maszyn Budowlanych, Pojazdów i Sprzętu Specjalistycznego INTERMASZ 2015.
Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką, która od 20 lat na całym świecie, a od 10 w Polsce promuje ideę brandingu poprzez nagradzanie marek, które – dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują – osiągnęły rynkowy sukces. W najnowszej edycji projektu po raz kolejny przyznano wyróżnienia dla najsilniejszych polskich marek według oceny klientów, czyli Created in Poland Superbrands. Tytułem tym odznaczane są firmy, które powstały w Polsce i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek w swojej kategorii, pozwalający im skutecznie konkurować z markami pochodzenia zagranicznego.
O przewadze konkurencyjnej rozwiązań podkrakowskiego producenta zadecydowała ich wysoka jakość i niepowtarzalne wzornictwo, ale także innowacyjność. OKNOPLAST jako pierwszy w Europie wdrożył nowoczesne rozwiązania, które obecnie stanowią standardy w branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, pakiet szybowy Ug=1,0, niski próg z PVC do okien balkonowych czy brązowa uszczelka z EPDM. W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła również pakiety szybowe z 3 mm szybami w oknach PVC oraz barierę termiczną SpaceBlok z aerożelu – materiału izolacyjnego wykorzystywanego przy budowie statków kosmicznych. O roli OKNOPLAST jako trendesettera świadczy również najnowsze rozwiązanie firmy, czyli okno Prolux. Jest to kolejny innowacyjny produkt OKNOPLAST, który wyróżnia między innymi większa powierzchnia szyby i smuklejsze profile PVC, dzięki czemu do pomieszczenia wpada do 22% więcej światła słonecznego.

Czytaj również: Czas na BUDMĘ!
Tytuł Created in Poland Superbrands 2014/15 potwierdza, że przez ponad 20 lat działalności OKNOPLAST wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy i najwyższą jakość produktów stolarki otworowej. Przynależność do grona najsilniejszych marek na polskim rynku jest dla nas tym większym zaszczytem, że kryterium oceny oparte było na obiektywnej ocenie polskich konsumentów. To najlepsze świadectwo, że możemy szczycić się mianem marki uznanej i polecanej przez liczne grono klientów – powiedział Mikołaj Placek, prezes zarządu OKNOPLAST.
Tytuł Created in Poland Superbrands 2014/15 został przyznany OKNOPLAST w wyniku badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie organizacji Superbrands przez niezależny Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Badanie objęło ponad 2400 marek i wzięło w nim udział 15 tysięcy respondentów. Badani pytani byli o znajomość marki oraz o skłonność do jej polecenia. Marki polskiego pochodzenia, o najwyższych wynikach (zarówno pod względem znajomości, jak i rekomendacji) w każdej kategorii otrzymały wyróżnienie Created in Poland Superbrands 2014/15.

Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- w trosce o samochód Liczba postów: 155 Grupa: Trudne tema... Przy wyborze auta sporo osób zapomina o historii serwisowej. W Selekt https://scandinavia.volvocars-partner.pl /kampanie/selekt/ masz to wszystko od razu ogarnię...
- Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 106 Grupa: Trudne tema... Osobiście mogę powiedzieć że opcję która Was zachwyci z pewnością znajdziecie w https://www.ekspedycja.net.pl/ W tym miejscu oferują wiele różnych ofert obozów,...
- Kampery wynajem Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... W sieci jest coraz więcej ogłoszeń darmowych, które wskazują zarówno na chęć zakupu, jak i sprzedaży kampera. Taki pojazd idealnie nadaje się na podróże z całą....
- Agencje ochrony Liczba postów: 312 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 293 Grupa: Trudne tema... Zdecydowanie chciałabym zacząć współpracować z osobą, która zna się na rozwoju biznesowym.

