Fredrik Eklund  sprzedawca nieruchomości na konferencji

Fredrik Eklund sprzedawca nieruchomości na konferencji "Tylko dla orłów".

Sprzedał nieruchomości za 2 miliardy dolarów - teraz przyjeżdża do Polski. Sprzedaż mieszkań z rynku pierwotnego to cały czas wielka sztuka. Inwestycji ciągle przybywa, a konkurencja rośnie. Firmy deweloperskie prześcigają się w wymyślaniu kolejnych sposobów na zdobycie nowego klienta na zakup mieszkania. Czytaj dalej

 

Fredrik Eklund

 

Kampanie promocyjne inwestycji deweloperskich są bardzo różne: bilbordy, telewizja, radio, prasa, ulotki roznoszone po domach, targi mieszkaniowe - sposobów jest wiele. Wszystkie te działania są częścią strategii, która ma na celu poinformowanie potencjalnego nabywcy o inwestycji deweloperskiej.  Takie działania promocyjno – marketingowe pochłaniają jednak znaczne koszty, które w rozrachunku skupiają się tylko na pozyskaniu klienta.


I teraz zaczynają się schody. Ściągnięcie klienta do biura sprzedaży nie oznacza finalizacji transakcji. Osobę wstępnie zainteresowaną zakupem nieruchomości należy jeszcze odpowiednio obsłużyć. W tej kwestii liczy się profesjonalizm i rzetelność. Klient musi być świadom, że jest obsługiwany przez właściwą osobę, która zna się na swoim fachu. Bez tego całe działania marketingowe pójdą na marne, a złe wrażenie pozostanie na długo.


O tym, że sprzedaż powinna iść na równi z działaniami marketingowymi wie każdy. Problem polega na tym jak rozbudzić w swoich pracownikach, bakcyla sprzedażowego. Dobrze przeszkolony pośrednik, poważnie traktujący swoją pracę, buduje sobie wizerunek poprzez klientów, którzy nabyli u niego nieruchomość i spokojnie, z pełną odpowiedzialnością polecą jego usługi rodzinie oraz znajomym. Nikomu chyba nie trzeba udowadniać, że tego typu reklama jest najlepsza i działa przez wiele lat.


Wielu pośredników działających na rynku nieruchomości posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, niepodparte jednak żadnym profesjonalnym szkoleniem, które uczy odpowiednich technik sprzedaży. Na polskim rynku sporo wydawnictw oferuje swoje produkty (książki, nagrania, wykłady), które pomagają dowiedzieć się jak być dobrym sprzedawcą. Wszyscy jednak wiemy, że najlepszą metodą, która działa od zarania dziejów, we wszystkich dziedzinach życia homo sapiens, jest uczenie się od najlepszych.


Gdy jesteśmy mali, uczymy się mówić od swoich rodziców, w szkole przyswajamy wiedzę od nauczycieli, a na studiach od wykładowców. Słuchamy ich, ponieważ dzielą się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem, którą nabyli przez wiele lat swojego życia.

W branży nieruchomości również jest też kilku mentorów, którzy aktywnie działają, mają niesamowite wyniki sprzedażowe i zarabiają fortuny sprzedając mieszkania. Bo jak świat światem, można nie mieć samochodu, roweru czy telefonu, ale gdzieś trzeba mieszkać. Właśnie w tym miejscu powinien stać dobrze przygotowany pośrednik, który swoją wiedzą, doświadczeniem, zaangażowaniem i kulturą osobistą pomoże znaleźć odpowiednie mieszkanie.


I tu mamy dobrą wiadomość. Właśnie taki ,,rodzic od nauki mówienia” przyjeżdża do Polski, by podzielić się swoją wiedzą. Nauczy on jak porozumiewać się językiem pośrednika, jak dotrzeć do klienta oraz jego znajomych i jak zgromadzić majątek, nie tylko na sprzedaży nieruchomości.


Tym nauczycielem jest Fredrik Eklund, prawdziwy guru na amerykańskim rynku nieruchomości. Człowiek, który zaczynał od zera, sprzedając kanapki na ulicy, by później zostać numerem jeden wśród nowojorskich brokerów. Jego klientami są największe gwiazdy m.in. Jennifer Lopez, Cameron Diaz, Daniel Craig. W jego portfolio znajdują się nieruchomości sprzedane za łączną kwotę 2 miliardów dolarów.

Właśnie Fredrik Eklund będzie gwiazdą 2-dniowej konferencji ,,Tylko Dla Orłów”, na której oprócz niego, wystąpią najlepsi praktycy z poszczególnych dziedzin: biznesu, sprzedaży, marketingu, inwestowania na rynkach kapitałowych, inwestowania w nieruchomości. Bo jak zdobywać wiedzę, to tylko od najlepszych w swojej branży.

 

Łukasz Milewski, Milewski&Partnerzy


 

Czytaj również: Pokazy prawidłowego montażu drzwi zewnętrznych na targach Budma

2016-01-21
Źródło: emmerson / budnet.pl
Autor: Łukasz Milewski

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • gdzie sprzedać auto po wypadku? Liczba postów: 31 Grupa: Trudne tema... To jest właśnie najprostsze i praktyczne rozwiązanie. W umowie warto zawrzeć zapis w stylu: „Kupujący zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu, zna jego wady....
  • jak rozpoznać alergię? Liczba postów: 35 Grupa: Trudne tema... Leki dostępne bez recepty oferuje apteka internetowa https://tabletka.pl/pol_m_Dolegliwosci_A lergia_Alergie-pokarmowe-301.html Na ich stronie są szczegółowe opi...
  • Agencje ochrony Liczba postów: 207 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
  • Porady biznesowe Liczba postów: 349 Grupa: Trudne tema... Niektóre typy biznesu potrzebują niezawodnych usług kurierskich do przewożenia towarów na paletach. Dla tych, którzy chcą zlecać przesyłki bez zbędnych formalno...
  • Mieszkanie co i jak? Liczba postów: 71 Grupa: Trudne tema... Coraz więcej osób w moim otoczeniu decyduje się na fotowoltaikę, ale opinie są różne – jedni zadowoleni, inni trochę mniej. Trafiłam na stronę firmy https://sto...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20155 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 205

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >