Godło „Firma Przyjazna Klientowi” po raz czwarty otrzymała spółka WeNet
Spółka WeNet Group S.A. już 4. rok z rzędu otrzymała wyróżnienie „Firma Przyjazna Klientowi”. Certyfikat jest nagrodą przyznawaną firmom, które szczególnie dbają o jakość współpracy z klientami. Wyróżnienie przyznano na podstawie wyników niezależnego badania satysfakcji klientów, przeprowadzonego przez firmę badawczą. Ankietowani klienci WeNet bardzo wysoko ocenili jakość i standardy obsługi oraz poziom satysfakcji ze współpracy z firmą.
Czytaj dalej
Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest jedynym w Polsce wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą, które jest przyznawane na podstawie badania zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. O przyznaniu certyfikatu w 100% decyduje siła głosu klientów.
Statuetka i certyfikat „Firmy Przyjaznej Klientowi” to szczególnie ważne wyróżnienie, ponieważ sędziami w tym plebiscycie są wyłącznie klienci. Nagroda, która po raz kolejny trafi do WeNet, tylko potwierdza codziennie zaangażowanie w kwestie obsługi klienta i staranność, aby świadczone przez nią usługi były zawsze na najwyższym poziomie.
„Nagroda >>Firma Przyjazna Klientowi<< to efekt naszej konsekwentnej pracy w obszarze customer experience. Każdy krok, który podejmujemy, ma na celu zapewnienie naszym klientom wyjątkowej obsługi i niezapomnianych doświadczeń. To wyróżnienie jest dla nas motywacją do dalszego podnoszenia jakości w każdej interakcji z klientem” - dodaje Agnieszka Lachowska, kierownik Zespołu Jakości Obsługi Klienta w Grupie WeNet.
Czytaj również: Podczas targów Solar Energy Expo 2025 - Hinen zaprezentuje zaawansowane rozwiązania w zakresie magazynowania energii
Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu 2024 roku przez niezależny instytut badawczy Experience Institute na grupie aktywnych klientów WeNet. Ankietowanych zapytano m.in. o gotowość do rekomendacji, podejście do klienta, jakość obsługi czy ogólne zadowolenie. Zbadano również wysiłek, jaki klient musi włożyć w interakcje z firmą oraz doświadczenia klientów z firmą przed zakupem, w trakcie i po zakupie usług. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI, czyli drogą wywiadu telefonicznego.
„Jestem niezwykle dumna, że po raz kolejny nasza firma została wyróżniona tytułem >>Firma Przyjazna Klientowi<<. Miejsce w gronie laureatów to efekt docenienia przez klientów jakości naszych usług oraz codziennego wysiłku ekspertów i doradców internetowych. Nasze działania są dostrzegane i doceniane przez klientów. To bardzo motywuje do pracy i starań, aby stale doskonalić sposób obsługi klienta” - mówi Anna Koman, wiceprezeska Zarządu ds. Obsługi Klienta Grupy WeNet.
Czytaj również: Projekt BMS 2024 : podsumowanie 10.jubileuszowej edycji spotkania!
W badaniu WeNet wypadł bardzo dobrze. Indeks FPK wyniósł aż 90%. Firma uzyskała ogólne zadowolenie na poziomie aż 87% w takich aspektach jak: proces zakupowy 94% oraz jakość obsługi klienta 94%. Gotowość do rekomendacji wyniosła aż 90%, a wysiłek, jaki klienci musieli włożyć w interakcję z WeNet (CES), 87%. Podejście do klientów w zakresie ich obsługi oceniono na poziomie 88%. Relacje z klientami oraz jakość obsługi są fundamentami sukcesu WeNet, co potwierdzają wyniki badania. Pozytywne opinie klientów, ich zadowolenie z profesjonalizmu i uprzejmości pracowników oraz szybka reakcja na potrzeby, to czynniki, które budują lojalność i pozytywny wizerunek marki. Dobre relacje z klientami oraz wysoka jakość obsługi wpływają bezpośrednio na wyniki NPS i rekomendacje, co stanowi podstawę dalszego rozwoju firmy.

Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 79 Grupa: Trudne tema... Estetyczny uśmiech ma znaczący wpływ nie tylko na nasz wygląd, ale także na pewność siebie w codziennych sytuacjach. Jeśli myślisz o poprawie uśmiechu, warto ro...
- Przewodnik Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Ciekawy temat, bo teraz podróżowanie stało się o wiele łatwiejsze – najważniejsze, żeby wiedzieć, gdzie szukać biletów bez zbędnych problemów. Zeszłego lata rów...
- Ciąża i przygotowanie Liczba postów: 121 Grupa: Trudne tema... Remini Mod APK is an advanced AI-powered photo enhancement app that transforms old, blurry, or low-quality images into sharp, clear, and vibrant pictures. It us...
- Potrzebuję prawnika Liczba postów: 14 Grupa: Trudne tema... Kompleksowe doradztwo prawne oferuje kancelaria https://www.gwlaw.pl/specjalizacja/sukce sja-w-biznesie/ Rozumią potrzeby zarówno klientów biznesowych, jak i ind...
- Jaki samochód dla kobiety? Liczba postów: 49 Grupa: Trudne tema... W poszukiwaniu wysokiej jakości tkanin samochodowych warto zajrzeć do http://tkaniny-witmar.pl/pl/115-material y-pvc-brezentowe



