IX Kongres Stolarki Polskiej - rejestracja do 15 maja
Już w najbliższy czwartek, 17 maja, kilkuset uczestników spotka się na IX Kongresie Stolarki Polskiej w Iławie, aby rozpocząć dyskusję na temat najważniejszych wyzwań, przed jakimi stoi obecnie rodzima branża stolarki budowlanej.
Czytaj dalej
Program uwzględnia takie kwestie, jak między innymi: aktualna sytuacja na rynku, trendy w stolarce otworowej, termomodernizacja budownictwa oraz sprzedaż produktów.
Trendy i rozwój nowoczesnego budownictwa
Rynek budownictwa w Polsce nieustannie się zmienia. O tym, co ma wpływ na jego obecne funkcjonowanie, a także przyszłość, opowiedzą eksperci różnych dziedzin w ramach pierwszej części panelu „Trendy i rozwój nowoczesnego budownictwa”. Wstępem do rozmów będzie prezentacja przedstawicieli ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku dotycząca trendów w stolarce otworowej. Uwzględnione tu zostanie oddziaływanie różnorodnych aspektów życia – zarówno społecznych, jak i gospodarczych.
Następnie, Marcin Walewski, Przewodniczący Grupy Technicznej Polskiego Związku Firm Deweloperskich i Dyrektor Projektów Mieszkaniowych Bouygues Immobilier przedstawi oczekiwania branży deweloperskiej w 2018 roku wobec firm z branży stolarki otworowej.

Czytaj również: Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy – unikalna dawka wiedzy dla uczestników IX Kongresu Stolarki Polskiej
Tematykę wykorzystania nowoczesnych metod w zarządzaniu przedsiębiorstwem zaprezentuje zaś Michał Marcinowski, Menadżer Produktu Aluprof S.A. Prezentacja ta będzie miała formę „case study”, na przykładzie funkcjonowania i doświadczeń firmy Aluprof S.A. na rynku USA.
Termomodernizacja budownictwa
Powyższe wystąpienia to rzetelne źródło wiedzy, stanowiące doskonały wstęp do rozpoczęcia drugiej części I panelu tematycznego, dedykowanej termomodernizacji budownictwa. Przegląd projektów wprowadzonych w tym zakresie na przykładzie Włoch omówią: Enrico Seminara, Wiceprezes Agent 321 – Włoskiego Stowarzyszenia Przedstawicieli Handlowych oraz Piotr Kozłowski, Radca Prawny, I Sekretarz w Wydziale Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady Polskiej w Rzymie w latach 2009-2013. Przedstawią oni rynek mieszkalny we Włoszech oraz ewolucję systemu ulg i odliczeń podatkowych w sektorze stolarki okiennej. Opowiedzą także o korzyściach z ulg fiskalnych w sektorze stolarki budowlanej dla włoskiego Skarbu Państwa.
Dalsza część panelu dotyczyć będzie systemu wsparcia w Polsce – zaprezentuje ją Michał Ościłowski, Doradca Energetyczny Krajowej Agencji Poszanowania Energii, oraz zachęt finansowych w zakresie wsparcia inwestycji w termomodernizację budynków – co będzie przedmiotem prezentacji prof. Marka Bryxa, Kierownika Katedry Miasta Innowacyjnego Szkoły Głównej Handlowej, byłego Prezesa Urzędu Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast i wiceministra infrastruktury.
Zwieńczeniem I panelu tematycznego IX Kongresu Stolarki Polskiej będzie dyskusja z udziałem zaproszonych ekspertów, prowadzona przez Marka Wielgo, Redaktora Naczelnego serwisu Muratorplus.pl. Jej podstawą będą zaprezentowane wcześniej tematy, a sformułowane w trakcie dyskusji wnioski uwzględnione zostaną w rezolucji kongresowej, która przyjmie formę wytycznych dla najbliższych działań Związku POiD.
Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy
W ramach paneli marketingowych, realizowanych podczas poprzednich edycji Kongresu Stolarki Polskiej, prezentowane były różnorodne aspekty związane ze sprzedażą produktów i budowaniem marki. Kontynuacją tych rozmów będzie tegoroczny, II panel tematyczny: „Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy”, prowadzony przez Nikolaya Kirova, Partnera w Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz Dyrektora Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School – Akademii Leona Koźmińskiego.
Ekspert odpowie na pytanie, dlaczego handlowcy bywają mało skuteczni i jak ich rozwijać, żeby zostali mistrzami sprzedaży oraz podpowie, jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując naturalne predyspozycje swoich pracowników. W panelu multimedialnym wypowiedzą się (w formie video-wywiadów) przedstawiciele znanych polskich i światowych marek z różnych branż.
Czas podsumowań i wyznaczenia kierunku działań
Po zakończeniu drugiego panelu tematycznego przyjdzie czas na podsumowanie części merytorycznej IX Kongresu Stolarki Polskiej i ogłoszenie rezolucji kongresowej. Zwieńczeniem dnia będzie zaś uroczysta Gala IX Kongresu Stolarki Polskiej, podczas której wręczone zostaną branżowe wyróżnienia, w tym również Orły Polskiej Stolarki.
Drugi dzień wydarzenia rozpocznie prezentacja raportów rynku stolarki za 2017 rok, natomiast w dalszej części odbędzie się Walne Zgromadzenie Członków Związku POiD, na którym nastąpi podsumowanie działalności POiD w latach 2014-2018 oraz wybór nowych władz organizacji.
Partnerem Strategicznym IX Kongresu Stolarki Polskiej jest firma Aluprof S.A. Partnerzy Główni wydarzenia to firmy: AIB, FAKRO, Klimas Wkręt-met, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Moffett, PORTA DRZWI, Teknos. Partnerami Wspierającymi Kongresu są firmy: Aereco, Fimtec, Soudal, ZEPRO.
Czytaj również: Kolejna firma zostanie uhonorowana „Orłem Polskiej Stolarki od dziennikarzy”
Szczegółowy opis programu wydarzenia, harmonogram wystąpień oraz lista ekspertów I i II panelu tematycznego dostępne są pod adresami:
https://kongres.poid.eu/program-ix-kongresu-stolarki-polskiej/
https://kongres.poid.eu/harmonogram/
https://kongres.poid.eu/moderatorzy-i-panelisci/
Rejestracja trwa do 15 maja: https://kongres.poid.eu/rejestracja/
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- What are your best tips to avoid gambling addictio... Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Steal Brainrot attracts the community because of its high entertainment and ability to create many surprising moments. Many players share their achievements, co...
- Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 63 Grupa: Trudne tema... Where you’re located can affect this while you wait for further help, enjoy your time exploring the world of Nulls Brawl. https://null-brawl.org/
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 372 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 291 Grupa: Trudne tema... Jeżeli są tutaj osoby zainteresowane tematem kosztów reklamy na wyklejanie billboardów , to polecam Wam sprawdzić stronę, gdzie znajdziecie wiele interesujących...
- Reklama firmy Liczba postów: 541 Grupa: Trudne tema... Mogę Wam wszystkim polecić sprawdzić stronę, na której znajdziecie wiele interesujących artykułów w tematyce reklamy zewnętrznej za pomocą billboardów oraz inny...

