Imponujące wyniki zakończonej kampanii „Moc Polskich Warzyw”

Imponujące wyniki zakończonej kampanii „Moc Polskich Warzyw”

Biuro prasowe kampanii opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych. Czytaj dalej

 

Biuro prasowe projektu „Moc Polskich Warzyw” przygotowało raport wyników za ubiegły rok. Działania z zakresu public relations pozwoliły wygenerować ponadprzeciętne wyniki.

 

W zeszłym roku w mediach pojawiło się przeszło 600 publikacji na temat kampanii na portalach internetowych, w prasie, telewizji na blogach i social mediach. O ich jakości może świadczyć ekwiwalent reklamowy przekraczający 1,5 mln złotych oraz dotarcie na poziomie 4,9 mln.

 

Imponujące wyniki zakończonej kampanii „Moc Polskich Warzyw”

 

Czytaj również: Zdaniem brytyjskich naukowców, widok ptaków i wydawane przez nie odgłosy poprawiają nastrój nawet na osiem godzin

 

„Jesteśmy niezwykle zadowoleni z wyników kampanii. Na jej sukces składa się wiele czynników. Przede wszystkim konsekwentnie prowadzone od kilku lat, różnorodne działania kierowane do grupy docelowej. Budżet na działania public relations stanowi zaledwie kilka procent całego projektu, jednak wydatki w tym zakresie zwróciły się ponad dwudziestokrotnie, z czego ogromnie się cieszymy. Oznacza to, że docieramy z naszym przekazem do coraz liczniejszej grupy konsumentów, sprawiając, że zwiększa się ich świadomość żywieniowa” - mówi Maciej Ogonowski, szef biura prasowego projektu „Moc Polskich Warzyw” i członek zarządu Agencji wykonawczej Brandmates.

 

Konsekwentne budowanie wizerunku

Twórcy „Mocy Polskich Warzyw” od kilku lat korzystają z szerokiego spektrum narzędzi i możliwości, aby docierać z przekazem do kolejnych grup odbiorców. Warto wspomnieć o niektórych z nich, takich jak obecność na dużych sportowych eventach konsumenckich (np. piknik w ramach Narodowego Dnia Sportu na błoniach Stadionu Narodowego czy Orlen PKO Beach Volley Tour), kampanie telewizyjne, outdoorowe, radiowe czy przynoszące ogromne zasięgi współprace z popularnymi polskimi blogerami kulinarnymi.

 

Poza tym w 2022 „Moc Polskich Warzyw” wzbogaciła się o dwa, niespotykane wcześniej działania.

 

Unikalna współpraca

Pierwszym z nich było nawiązanie unikatowej współpracy z siatkarską drużyną mistrzów Polski i Europy - Grupą Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. Siatkarze utytułowanego zespołu włączyli się w promocję polskich warzyw, między innymi w social mediach oraz podczas najważniejszych spotkań.

 

"Jesteśmy dumni, że najlepsza drużyna w kraju i Europie, ramię w ramię z polskimi producentami najlepszych warzyw, podejmuje działania w słusznej, wspólnej sprawie. Aktywność fizyczna i zdrowe odżywianie powinny zawsze iść w parze. Trudno o lepszy autorytet w tym zakresie niż najlepsi siatkarze kontynentu. Mamy nadzieję, że razem z naszymi mistrzami przekonamy jeszcze większe rzesze Polaków do tego, że warzywa powinny stanowić połowę każdego posiłku” - mówi Paweł Myziak, wiceprezes Zrzeszenia Producentów Papryki RP z Potworowa koło Radomia, lidera projektu „Moc Polskich Warzyw”.

 

Nowoczesny serwis internetowy

Kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem jest stworzenie pierwszego w Polsce serwisu internetowego stanowiącego unikalne kompendium wiedzy o polskich warzywach. Dzięki ciągle rozwijanej i aktualizowanej stronie można uzyskać informacje o sezonowości, miejscach i sposobach upraw poszczególnych gatunków, ich wartościach odżywczych oraz praktycznych możliwościach ich zastosowania w sprawdzonych przepisach kulinarnych.

 

Imponujące wyniki zakończonej kampanii „Moc Polskich Warzyw”

 

Czytaj również: W sklepach jest coraz więcej kradzieży. Polacy widzą w tym zagrożenie. Chcą wyższych kar dla złodziei

 

Serwis Moc Polskich Warzyw dostępny jest bezpłatnie pod adresem:

www.mocpolskichwarzyw.pl.

 

Moc Polskich Warzyw

„Moc Polskich Warzyw” to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w projekcie biorą również: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. Kampania jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

 

 

2023-02-06
Źródło: Brandmates / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Ciąża i przygotowanie Liczba postów: 130 Grupa: Trudne tema... Użytkownik Guest: david napisał: BombitUP APK is a powerful bulk messaging app designed for fun, pranks, and automated communication. It allows users to send mu...
  • samochód nowy czy używany Liczba postów: 628 Grupa: Trudne tema... Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem nowego elementu karoserii do Waszego samochodu, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić stronę https://www.zderzakwkolorze.pl...
  • Jaki samochód dla kobiety? Liczba postów: 51 Grupa: Trudne tema... W poszukiwaniu wysokiej jakości tkanin samochodowych warto zajrzeć do http://tkaniny-witmar.pl/pl/115-material y-pvc-brezentowe
  • w trosce o samochód Liczba postów: 153 Grupa: Trudne tema... Wielu znajomych, którzy kupują samochody, ma zawsze to samo pytanie – czy lepiej brać od dealera, czy jednak szukać czegoś w komisie. Szczególnie w przypadku Hy...
  • Laweta w Częstochowie Liczba postów: 53 Grupa: Trudne tema... Czasami faktycznie takie rozwiązania się przydają i najczęściej właśnie z nich korzystamy w sytuacji gdy nasz pojazd jest zepsuty. Mnie także spodobało się bard...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20300 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 465

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >