Jesteś fanem Kamila Stocha - wyślij mu swoje zdjęcie!
Ruszył trzeci etap kampanii wizerunkowej firmy ATLAS i Kamila Stocha „Poznaj Mistrza”. W odsłonie „Cała Polska wspiera Mistrza” każdy fan olimpijskiego skoczka będzie mógł zgłosić swoje zdjęcie, które razem z tysiącami fotografii innych kibiców znajdzie się na kasku sportowca. Etap potrwa do 6 stycznia.
Czytaj dalej
Swoje zdjęcia fani mogą przesyłać do 6 stycznia za pośrednictwem aplikacji dostępnej na stronie: http://www.atlasfachowca.pl/stoch/. Zgromadzone fotografie zostaną poddane weryfikacji, a następnie umieszczone na kasku Kamila Stocha w formie foto-mozaiki. Projekt będzie dostępny na stronie akcji „Poznaj Mistrza”, gdzie uczestnicy zabawy będą mogli przekonać się, w którym miejscu znalazło się ich zdjęcie i otrzymać oficjalny potwierdzający ten fakt certyfikat. Kask będzie wykorzystywany przez sportowca podczas treningów i kolejnych zawodów. Podczas III etapu istotną rolę odgrywa czas, jako że liczba miejsc dla „kaskowych zdjęć” jest ograniczona

- Każdy sportowiec wie, jak ważny jest doping kibiców - mówi Kamil Stoch. – Za każdym razem, gdy skaczę, wsparcie fanów zgromadzonych pod skocznią i powiewające polskie flagi dodają mi skrzydeł. Mając zdjęcia kibiców na kasku będę jeszcze lepiej czuł, że są oni ze mną sercem i myślami. Gorąco zachęcam do udziału w zabawie, której sprzyja zbliżający się czas świąt, kiedy okazji do zrobienia zdjęcia nie powinno brakować.

Zdjęcia fanów znajdą się na kasku z unikatowym designem, który kibice wybrali dla skoczka z Zębu spośród trzech finałowych propozycji w zakończonym 9 grudnia II etapie, tzw. „KASKingu”. Projekt „Folk” z widocznym charakterystycznym góralskim wzorem – parzenicą, od początku cieszył się największym powodzeniem, zdobywając ostatecznie blisko 13.000 głosów. To właśnie w nim, Kamil Stoch wystartuje w zawodach Pucharu Świata w dniach 23-24 stycznia 2016 roku w Zakopanem.
- W naszych kampaniach wizerunkowych i reklamowych staramy się realizować działania, które stają się źródłem dobrej zabawy i pozytywnych emocji dla obu stron, w tym wypadku Kamila Stocha i jego fanów – opowiada Jacek Bik, Kierownik Komunikacji w firmie ATLAS. – Cieszymy się, że wspólnie mogliśmy wybrać dla niego nowy projektu kasku, a jeszcze bardziej z tego, że niebawem nasz mistrz będzie miał wszystkich swoich fanów na głowie: dosłownie i w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu. To będzie istna „KASKada” zdjęć! – żartuje na koniec.
Przebieg kampanii poza dedykowaną projektowi podstroną portalu http://www.atlasfachowca.pl/stoch/ można także śledzić na kanale ATLAS w serwisie YouTube: www.YouTube.com/AtlasPolska oraz na profilu marki w serwisie Facebook: www.facebook.com/TylkoAtlas.
Czytaj również: DRUTEX zorganizował sesję zdjęciową z piłkarskim trio!
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 71 Grupa: Trudne tema... Na pewno warto zarejestrować się na odpowiednim forum :)
- Dobry warsztat samochodowy Liczba postów: 858 Grupa: Trudne tema... W przypadku busów Volkswagena temat powiększone zbiorniki paliwa do busów przewija się coraz częściej, zwłaszcza u osób pracujących na trasach międzynarodowych....
- Nowe cele EPBD: wszystkie budynki w UE bezemisyjne... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności It’s inspiring to see how Poland is focusing on energy-efficient and sustainable buildings. Just like modern construction benefits from smart planning and optim...
- Wolny czas Liczba postów: 148 Grupa: Trudne tema... W wolnym czasie lubię zatrzymać się przy czymś spokojnym i wciągającym. Ostatnio to była "Szuflada z motylami" https://videograf.pl/szuflada-z-motylami Moniki M...
- Rolety Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Ostatnio szukałem ciekawych rolet do mieszkania i trafiłem na https://www.roltis.pl/. Fajnie, że mają ogromny wybór zarówno klasyczne rolety, dzień-noc, dachowe...

