.jpg)
Kamil Glik został oficjalnym ambasadorem marki Blachotrapez
Kamil Glik, Reprezentant Polski i piłkarz AS Monaco, jeden z najlepszych obrońców na świecie, został oficjalnym ambasadorem firmy Blachotrapez, czołowego producenta pokryć dachowych i elewacyjnych. To kolejna, po podpisaniu umowy partnerskiej z Reprezentacją Polski (15 lutego 2017 r.), inwestycja firmy z Rabki-Zdroju w polski sport. Spoty telewizyjne, promujące firmę Blachotrapez, z udziałem Kamila Glika, będą emitowane przed wszystkimi meczami i w trakcie przerw meczów pierwszej Reprezentacji Polski.
Czytaj dalej
Kamil Glik to jeden z najbardziej znanych polskich piłkarzy – znalazł się na liście stu najlepszych zawodników 2016 roku, opracowanej przez francuski „L'Equipe". Chociaż niewielu wierzyło w jego talent, dziś Kamil Glik może się pochwalić niezachwianą pozycją w świecie sportu. AS Monaco właśnie sięgnęło po ósme mistrzostwo w historii, a Kamil Glik został mistrzem Francji po raz pierwszy w życiu. Silny charakter, zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu przyczyniły się do jego wielkiego sukcesu. To również cechy, które zadecydowały o podpisaniu kontraktu z Blachotrapezem. – Bardzo ucieszyłem się, gdy otrzymałem propozycję bycia twarzą marki Blachotrapez, której produkty słyną z wytrzymałości i precyzyjnego wykonania. „Dachy wielu pokoleń” – hasło, którym żyją wszyscy w tej firmie jest mi szczególnie bliskie. Bardzo cenię ciepło rodzinne i dzisiaj nie wyobrażam sobie świata, w którym nie daję z siebie maksimum dla moich najbliższych – mówi Kamil Glik, sławny piłkarz występujący na pozycji obrońcy w monakijskim klubie AS Monaco oraz w Reprezentacji Polski.
Czytaj również: Osobliwy prezent dla Piotra Żyły
Dla firmy Blachotrapez wspieranie sportu i polskich sportowców to ważny element strategii marketingowej. – Jesteśmy polską, rodzinną firmą, która na przestrzeni lat z małego zakładu dekarskiego urosła do rangi dużego przedsiębiorstwa. To właśnie dzięki góralskiemu samozaparciu i wytrwałości osiągnęliśmy sukces na rynku. Nie bez powodu więc na ambasadora naszej firmy wybraliśmy Kamila Glika, który jako sportowiec potwierdza te cechy swoim charakterem. Ponadto doceniamy jego zaangażowanie, siłę walki i energię, którą widać podczas rozgrywek na boisku – mówi Rafał Michalski, Prezes firmy Blachotrapez.
Czytaj również: Znany producent bram i drzwi zwiększa swoje zaangażowanie w sponsoring sportowy.
Podczas trwania kontraktu, Kamil Glik jako oficjalny ambasador marki Blachotrapez, będzie wspierał producenta w kampanii wizerunkowej. Sławny piłkarz wystąpi w spotach telewizyjnych i internetowych, jego wizerunek znajdzie się również w reklamach prasowych firmy. Ponadto odwiedzi strefę Blachotrapez przy Stadionie Narodowym przed meczem Polska – Rumunia. Kompleksowe działania wizerunkowe prowadzone będą pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 314 Grupa: Trudne tema... Przeglądając ranking najlepszych brokerów forex , warto zwrócić uwagę na licencje oraz regulacje, jakimi kierują się poszczególni brokerzy. Tylko legalni i dobr...
- pomoc z samochodem Liczba postów: 656 Grupa: Trudne tema... Wszystkim osobom zainteresowanym tematem mogę polecić stronę https://autokabina.pl/oferta/kabiny-laki ernicze/kabiny-lakiernicze-samochodowe-d la-motoryzacji/ , n...
- Jak zainwestować pieniądze? Liczba postów: 106 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeśli szukacie sprawdzonego miejsca, gdzie dzieci mogą uczyć się programowania w fajny i....
- Jak wybrać naprawdę wartościowe nasiona marihuany... Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Hej, temat jest ważny, bo jak się nad tym nie zastanowisz, łatwo trafić na kiepskie nasiona albo podróbki, które tylko frustrację przyniosą. Kluczowa sprawa to....
- Ankieta - Europejski Zielony Ład w kontekscie stol... Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Dzień dobry, Piszę pracę dyplomową w tematyce zmian w budownictwie związanych z Europejskim Zielonym Ładem. Posiadam ankietę do wypełnienia w celu zebrania opi...