Najcenniejsze Polskie Marki Superbrand

Najcenniejsze Polskie Marki Superbrand

Od momentu debiutu na polskim rynku w 2004 r., międzynarodowa organizacja Superbrands corocznie przyznaje wyróżnienia dla najcenniejszych polskich marek.

 

ATLAS już przez dekadę z Superbrandem

 

Jedną z firm, która w ciągu ostatniej dekady za każdym razem otrzymywała ten prestiżowy tytuł jest Atlas. Największy polski producent chemii budowlanej otrzymał wyróżnienia Superbrands 2014/2015 oraz Superbrands Created In Poland. Po raz pierwszy wyróżniono także markę produktów GIPSAR, których producentem jest łódzka firma. Uroczysta gala odbędzie się wiosną 2015 r.

 

Laureaci konkursu Superbrands są wyłaniani w konsumenckim badaniu przeprowadzonym przez instytut ARC Rynek i Opinia. W tegorocznej edycji w badaniu wzięło udział ponad 2400 marek oraz ponad 15 tys. respondentów. Proces certyfikacji składał się z dwóch etapów. W pierwszej części badani pytani byli o znajomość marki oraz skłonność do jej polecania. Po zebraniu i opracowaniu danych, o przyznaniu tytułu decydowała Rada Marek Superbrands, składająca się z kilkudziesięciu ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, reklamy i PR.

 

Podczas gali Superbrands przyznawane są dwie nagrody – tytułowa, dla najcenniejszych marek, oraz nagroda Created In Poland Superbrands – dla firm pochodzących z Polski, które uzyskały najwyższe wyniki zarówno pod względem istnienia i pozycji w świadomości respondentów, jak i rekomendacji. Firma ATLAS już po raz trzeci z rzędu otrzymała oba wyróżnienia w kategorii „Materiały budowlane”.

 

 

Czytaj również: Najlepszy hotel w Łodzi

 

- Wysoka pozycja ATLASA w każdej edycji rankingu Superbrands jest najlepszym dowodem na to, że jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych polskich marek – mówi Henryk Siodmok, Prezes Zarządu Grupy ATLAS. – O sile brandu świadczą nie tylko produkty, odpowiadające na realne potrzeby rynku i indywidualnych klientów, ale także zasady, które przyświecają nam od samego początku działalności. Na każdym kroku staramy się podkreślać, że jesteśmy firmą, dla której ważne są przede wszystkim polskie wartości, ale też marką nowoczesną, która nie boi się stosowania innowacyjnych rozwiązań na każdym etapie tworzenia, użytkowania i komunikacji produktu – dodaje.

 

Podczas tegorocznej edycji Superbrands wyróżniono także, po raz pierwszy w historii projektu, markę profesjonalnych mas i gładzi szpachlowych GIPSAR, której producentem jest firma ATLAS. Produkty GIPSAR od lat cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród fachowców, architektów i inwestorów. Marka otrzymała nagrodę Created In Poland Superbrands 2014/2015. Oficjalne wręczenie statuetek nastąpi podczas uroczystej gali wiosną 2015 r.

 

 

Czytaj również: „Mieszkanie dla Młodych” w roku 2015


Superbrands to powstała w Wielkiej Brytanii w 1964 r. niezależna światowa organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację marek, które osiągnęły światowy sukces. Tytuł Superbrands stał się rozpoznawalnym znakiem sukcesu marki, wpływając na popularność produktów oznaczonych logotypem organizacji. Superbrands działa obecnie w 87 krajach – w Polsce od 2004 roku (gdzie jest największym badaniem konsumenckim brandów). Jej wyłączonym przedstawicielem w naszym kraju jest agencja New Communications.

 

2014-12-18
Źródło: telemaagency / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19162 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 185

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >