
Nowe logo Saint-Gobain - lidera w dziedzinie zrównoważonego budownictwa.
Podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy w dniu 2 czerwca 2016 roku przedstawione zostało nowe logo Saint-Gobain. Nowatorska interpretacja symbolu „mostu”, jaki od ponad 40 lat reprezentował Grupę, została uzupełniona o dynamiczny zarys panoramy miasta symbolizujący terytorium marki: „przestrzeń, w której żyjemy”. Z kolei ciepłe i żywe kolory obrazują emocjonalną więź z klientami i użytkownikami produktów Saint-Gobain.
Czytaj dalej
Logotyp odzwierciedla aktualne pozycjonowanie marki oparte na obietnicy projektowania, wytwarzania i dostarczania materiałów poprawiających jakość codziennego życia zarówno poszczególnych osób, jak i całego społeczeństwa. Zdaniem Pierre-André de Chalendara, Prezesa i Dyrektora Generalnego Saint-Gobain „Materiały i rozwiązania oferowane przez Saint-Gobain projektowane są z myślą o zwiększeniu komfortu w przestrzeni, w której żyjemy - mieszkamy, pracujemy, czy też podróżujemy… Musimy jednak robić to w sposób zrównoważony, dbając o kondycję naszej planety z myślą o przyszłych pokoleniach. Dla nas, te dwa aspekty, czyli jakość codziennego życia i wyzwania dotyczące przyszłości, są nierozłączne, jak dwie strony tego samego medalu.”
Zmiana pozycjonowania marki jest wyrazem dążenia Grupy do pogłębiania relacji ze społeczeństwem. Konsumenci posiadający nieograniczony dostęp do informacji za pośrednictwem mediów cyfrowych odgrywają coraz większą rolę w wyborze konkretnych produktów, które są stosowane przy realizacji ich projektów. Saint-Gobain pragnie przedstawić wpływ oferowanych przez Grupę materiałów i rozwiązań na jakość codziennego życia podkreślając wartości reprezentowane przez swoją markę, czyli: ekspercką wiedzę na temat materiałów, kulturę innowacji, zrozumienie potrzeb klienta oraz otwartość i odpowiedzialność. „Pragniemy być bardziej widoczni dla użytkowników naszych produktów” - mówi Pierre-André de Chalendar. „Silne marki prezentują dziś korzyści, jakie przynoszą ludziom. Chcę, aby wszyscy dowiedzieli się co symbolizuje Saint-Gobain i jaką rolę nasza firma odgrywa w życiu codziennym”.
Czytaj również: Nowy prezes zarządu w Grupie Flowcrete.
O SAINT-GOBAIN
Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania mające ważny wpływ na jakość życia każdego z nas oraz na naszą wspólną przyszłość. Można je znaleźć wszędzie tam gdzie mieszkamy i żyjemy na co dzień: w budynkach, środkach transportu, inwestycjach infrastrukturalnych oraz w wielu zastosowaniach przemysłowych. Zapewniają one komfort, wytrzymałość i bezpieczeństwo i stanowią odpowiedź na wyzwania naszych czasów, takie jak ekologiczne budownictwo, oszczędne gospodarowanie zasobami oraz przeciwdziałanie zmianom klimatycznym.
Światowy lider w dziedzinie zrównoważonego budownictwa. Wartość przychodów ze sprzedaży w 2015 roku: 39,6 mld EUR Działamy w 66 krajach świata. Zatrudniamy ponad 170 000 pracowników.
W Polsce Grupa-Saint-Gobain obecna jest od ponad 20 lat. Nad Wisłą mamy 25 zakładów i zatrudniamy 6000 pracowników. Wartość obrotów Saint-Gobain w Polsce w 2015 roku wyniosła 4 mld PLN.
Czytaj również: Producent wyrobów tytoniowych najemcą Gdańskiego Business Center II
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Firma transportowa Liczba postów: 102 Grupa: Trudne tema... Problem pojawia się w przypadku transportu dużych rzeczy, takich jak meble czy materace. Firma SPT świadczy usługi transportowe w całej Polsce. Działają szybko....
- poprawne zarządzanie magazynem Liczba postów: 13 Grupa: Trudne tema... W świecie, gdzie efektywna logistyka to podstawa konkurencyjności, warto zwrócić uwagę na firmy, które oferują coś więcej niż tylko transport. Na stronie firmy....
- Chemia gospodarcza Liczba postów: 36 Grupa: Trudne tema... Z mojego doświadczenia dystrybutor smarów powinien mieć nie tylko duży wybór, ale też znać się na zastosowaniach. Fajnie, jak doradzi coś pod konkretną maszynę,...
- odszkodowanie Liczba postów: 111 Grupa: Trudne tema... Udział w wypadku komunikacyjnym jest zdecydowanie traumatycznym przeżyciem... W takiej sytuacji osoby poszkodowane powinny też znać swoje prawa. O ubieganiu się...
- Reklama firmy Liczba postów: 486 Grupa: Trudne tema... Prezenty dla klientów to ważny element budowania relacji biznesowych, a kominy z logo mogą być ciekawym i praktycznym upominkiem. Taka odzież nie tylko przypomi...