Nowe marki w sklepach Media Markt i Saturn. Sklepy stawiają na marki własne.
Już w okresie przedświątecznych zakupów na półkach Media Markt i Saturn w czterech europejskich krajach pojawią się nowe marki: „ok.”, stworzona dla najtańszych produktów we wszystkich kategoriach i „KOENIC”, jako marka dla najwyższej jakości produktów dużego i małego AGD.
Grupa Media-Saturn zakończyła prace nad strategią wprowadzenia marek własnych. Kolejne dwie marki: elektroniki użytkowej - „PEAQ” oraz akcesoriów - „ISY”, zostaną wprowadzone do sprzedaży w pierwszej połowie 2011 roku. Nowe produkty pojawią się w pierwszej kolejności w sklepach w Niemczech, we Włoszech, w Holandii i Austrii. Linie produktowe będą stopniowo wprowadzane w kolejnych 12 europejskich krajach, w których obecne są sieci Media Markt i Saturn.
„Nasza strategia marek własnych powstała na podstawie kompleksowej analizy potrzeb konsumenckich oraz potencjału gospodarczego nowych marek. Rezultatem jest jasno zdefiniowany katalog marek, który przekona klientów w różnych krajach wysoką jakością oferowanych produktów. Nasze marki własne będą w przyszłości w sprzedaży we wszystkich krajach, w których obecne są sieci Media Markt i Saturn.Działania te tworzą podwaliny dla dalszego wzrostu Grupy Media-Saturn i umocnienia lojalności klientów, jako że marki własne stanowią logiczny krok w rozwoju naszej koncepcji sprzedaży: dzięki nowym markom Media Markt i Saturn zaoferują swoim klientom jeszcze większy wybór produktów – zarówno w marketach stacjonarnych, jak i online“, mówi Roland Weise, prezes zarządu Media-Saturn-Holding GmbH.
Klienci poszukują produktów uznanych marek. Media-Saturn zaoferuje szeroki wybór marek i produktów RTV, AGD i akcesoriów. Nowe marki własne Media-Saturn będą wprowadzone we wszystkich segmentach cenowych w cenie niższej niż ich rynkowe odpowiedniki. W celu zapewnienia najwyższych standardów jakości, Media-Saturn współpracuje z uznanymi producentami dostępnych na rynku produktów AGD i RTV klasy premium. Rozwojem i produkcją sprzętu zarządza Media-Saturn-Holding w Niemczech oraz nowoutworzona spółka-córka z siedzibą w Hongkongu.
ok. – marka dla najniższego segmentu cenowego
ok. jest marką Media-Saturn stworzoną dla najtańszych produktów we wszystkich kategoriach produktowych. Funkcjonalne i proste w obsłudze, autentyczne i nieskomplikowane, lub po prostu: artykuły ok. będą dostępne we wszystkich kategoriach produktowych oferowanych w sklepach Media Markt i Saturn: od małego AGD, jak urządzenia do gotowania jaj, kuchnie mikrofalowe, miksery, tostery, poprzez telefony, produkty do pielęgnacji ciała, aż do telewizorów LCD.
KOENIC – marka dla produktów AGD wysokiej jakości
Marka KOENIC to wysoka jakość i wydajność, optymalne i nowoczesne wzornictwo. Czy są to produkty małego AGD, jak toster, blender, lub czajnik bezprzewodowy, odkurzacz, urządzenia kuchenne, lodówki, zmywarki, albo pralki - KOENIC charakteryzują te cechy w odniesieniu do wszystkich produktów. „More for Less” („Więcej za mniej“) to motto marki KOENIC: stale wysoka jakość produktów, atrakcyjne funkcje dodatkowe, a wszystko za niższą cenę niż porównywalne produkty konkurencyjne.
PEAQ – marka dla elektroniki użytkowej
Fascynująca technologia, nowoczesne wzornictwo spełniające najwyższe oczekiwania – to produkty marki PEAQ. Również ta marka klasy A oferuje klientom „More for Less“ („Więcej za mniej“), wysoką jakość i dodatkowe funkcjonalności za cenę poniżej porównywalnych ofert znanych producentów. Dotyczy to całego asortymenty elektroniki użytkowej: od słuchawek poprzez urządzenia Hi-Fi, aż po telewizory i notebook’i.
ISY – marka akcesoriów
Proste, nieskomplikowane i kompatybilne – to marka ISY. Akcesoria, jak wyczki i kable USB, baterie, kable HDMI, złącza i wiele innych. Żywe kolory, prosty design i najważniejsze funkcje. Marka ISY to synonim wysokiej jakości dla produktów codziennego użytku w atrakcyjnych cenach.
Wprowadzenie nowej marki będzie oznaczało, że zajmie ona szczególne miejsce w reklamie sieci MM i Saturn. Dla każdej z marek opracowano indywidualną koncepcję wizualną opakowań, która odzwierciedla pozycjonowanie produktu. Wyróżniająca się prezentacja w marketach ma służyć szybkiej identyfikacji i odnalezieniu produktów przez klientów.
Całkowita koncepcja marki od nazwy, poprzez design, koncepcje produktów i wizualizacje do opakowania i prezentacji w punkcie sprzedaży dla KOENIC, PEAQ i ISY zostały opracowane przez Peter Schmidt Group w Monachium. Agencja Mutabor Design jest odpowiedzialna za koncepcję marki ok.
Źródło: Neews / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Własna firma - porady Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Kilka tygodni temu otworzyłam swój pierwszy butik z modą damską i chcę teraz stworzyć stronę internetową, żeby pokazać ofertę i spróbować sił w sprzedaży online...
- Gdzie zamówić materiały reklamowe? Liczba postów: 282 Grupa: Trudne tema... Oferta gadżetów reklamowych obejmuje różnorodne produkty, które mogą być używane jako element promocyjny podczas wydarzeń branżowych, konferencji czy targów. Na...
- Transport i spedycja Liczba postów: 20 Grupa: Trudne tema... W takim razie warto wziąć pod uwagę Polish Forwarding Company https://pfc24.pl/ to firma, która od 2011 roku dostarcza kompleksowe rozwiązania logistyczne. Dzię...
- Gdzie w Białymstoku domy na sprzedaż? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Jak porównasz sobie cenę i metraż mieszkania od dewelopera a dom, to sam zobaczysz, że lepszą inwestycją jest to drugie. Luknij na https://www.aah-development.p...
- Marketing Liczba postów: 124 Grupa: Trudne tema... Agencje influencer marketingu, takie jak http://tearsofjoy.pl/ , potrafią wzmocnić strategię marketingową marki poprzez efektywne kampanie oparte na współpracy....