.jpg)
Odkryj w sobie kibica z Media Markt!
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2016 zbliżają się wielkimi krokami.
W czerwcu i lipcu na kibiców czeka wiele godzin sportowych wrażeń, które cieszą podwójnie, kiedy mecze oglądamy w gronie rodziny i przyjaciół. W odkrywaniu sportowych emocji fanom piłki nożnej towarzyszyć będzie sieć Media Markt, która już 12 kwietnia wystartowała z kampanią „Odkryj w sobie kibica”.
Czytaj dalej
12 czerwca w Nicei Polska rozegra swój inauguracyjny mecz podczas Mistrzostw Euro 2016. W pierwszym spotkaniu fazy grupowej podopieczni trenera Adama Nawałki zmierzą się z Irlandią Północną. W tym ważnym dla polskich kibiców momencie nie może zabraknąć także atrakcji przygotowanych przez sieć Media Markt! 12 kwietnia ruszyła kampania „Odkryj w sobie kibica”, promująca niesamowite emocje towarzyszące oglądaniu naszych rodaków na murawie podczas walki o Puchar Europy. Pierwsza odsłona kampanii połączona jest z atrakcyjną ofertą telewizorów i projektorów, których obraz, kontrast i dynamika zapewnią niezapomniane przeżycia podczas piłkarskich spotkań.
Kampania telewizyjna składa się z trzech 30 sekundowych spotów wizerunkowych oraz ich wersji skróconej 15-sekundowej, które uzupełnione będą samodzielnymi spotami akcyjnymi bądź produktowymi. Przewidziana jest również emisja formatów łączonych wizerunkowo-akcyjnych. Motyw przewodni kampanii pojawi się również w reklamach radiowych, outdoorowych, prasie i w internecie.
Media Markt, jako główny rozgrywający branży RTV-AGD, od lat towarzyszy Polakom w najważniejszych sportowych wydarzeniach. Teraz z okazji Euro 2016 będziemy wspólnie kibicować naszej reprezentacji. Za każdym razem obok niesamowitej atmosfery towarzyszącej piłkarskim rozgrywkom, obserwujemy także wzrost zainteresowania klientów nowoczesnym sprzętem, który umożliwia przeżywanie sportowych emocji w domu. Z myślą o kibicach, którzy podczas sportowych spotkań ze znajomymi i rodziną chcieliby się poczuć jak na prawdziwym stadionie, przygotowaliśmy ciekawe oferty produktowe oraz atrakcyjne warunki ich finansowania – powiedział Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.
Kampania „Odkryj w sobie kibica” potrwa od 15 kwietnia do końca Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Obejmie emisję spotów w telewizji i radio, kreacje internetowe i outdoor. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Denmer, Merlicek & Bergmann. Filmy zrealizował dom produkcyjny Ideal Ideal z reżyserem Darkiem Szendlem.
Działania reklamowe prowadzone są w następujących mediach:
- na portalach onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl,
- w kanale YouTube,
- w stacjach telewizyjnych TVP 1 i TVP 2, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych,
- w stacjach radiowych, m.in. ZET, RMF, RMF Maxxx, Trójka, PR1.
Za zakup mediów odpowiada Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. oraz Universal McCann (telewizja).
Czytaj również: Krispol towarzyszy w walce Reprezentacji Polski w piłce ręcznej o wyjazd na Igrzyska Olimpijskie.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Państwo i biznes: sojusz na rzecz bezpieczeństwa w... Liczba postów: 14 Grupa: Aktualności
- profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 71 Grupa: Trudne tema... Mój dotychczasowy gabinet niestety zakończył działalność, więc rozglądam się za nowym miejscem, gdzie mogłabym kontynuować leczenie zachowawcze. Na liście pojaw...
- materace sklep Liczba postów: 14 Grupa: Trudne tema... Co sądzicie o takich poradach przed zakupem materaca - https://bia24.pl/kategorie/dom-i-zdrowie /jakie-materace-do-lozka-sa-dobrym-wybor em-poznaj-6-wskazowek-dla...
- Jak prowadzić biznes w XXI wieku - czym jest elast... Liczba postów: 136 Grupa: Aktualności Temat błędów w reklamie to coś, o czym powinien przeczytać każdy, kto planuje kampanię – nawet małą. Artykuł, na który ostatnio trafiłem, fajnie wszystko podsum...
- wyrzynarka którą wybrać? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukacie brzeszczotów do wyrzynarek, to polecam odwiedzenie strony Chle-Mar https://www.chle-mar.pl/ Mają szeroki wybór i bardzo konkurencyjne ceny. Ja os...