Odkryj w sobie kibica z Media Markt!

Odkryj w sobie kibica z Media Markt!

Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2016 zbliżają się wielkimi krokami. W czerwcu i lipcu na kibiców czeka wiele godzin sportowych wrażeń, które cieszą podwójnie, kiedy mecze oglądamy w gronie rodziny i przyjaciół. W odkrywaniu sportowych emocji fanom piłki nożnej towarzyszyć będzie sieć Media Markt, która już 12 kwietnia wystartowała z kampanią „Odkryj w sobie kibica”. Czytaj dalej



12 czerwca w Nicei Polska rozegra swój inauguracyjny mecz podczas Mistrzostw Euro 2016. W pierwszym spotkaniu fazy grupowej podopieczni trenera Adama Nawałki zmierzą się z Irlandią Północną. W tym ważnym dla polskich kibiców momencie nie może zabraknąć także atrakcji przygotowanych przez sieć Media Markt! 12 kwietnia ruszyła kampania „Odkryj w sobie kibica”, promująca niesamowite emocje towarzyszące oglądaniu naszych rodaków na murawie podczas walki o Puchar Europy. Pierwsza odsłona kampanii połączona jest z atrakcyjną ofertą telewizorów i projektorów, których obraz, kontrast i dynamika zapewnią niezapomniane przeżycia podczas piłkarskich spotkań. 



Kampania telewizyjna składa się z trzech 30  sekundowych spotów wizerunkowych oraz ich wersji skróconej 15-sekundowej, które uzupełnione będą samodzielnymi spotami akcyjnymi bądź produktowymi. Przewidziana jest również emisja formatów łączonych wizerunkowo-akcyjnych. Motyw przewodni kampanii pojawi się również w reklamach radiowych, outdoorowych, prasie i w internecie.



Media Markt, jako główny rozgrywający branży RTV-AGD, od lat towarzyszy Polakom w najważniejszych sportowych wydarzeniach. Teraz z okazji Euro 2016 będziemy wspólnie kibicować naszej reprezentacji. Za każdym razem obok niesamowitej atmosfery towarzyszącej piłkarskim rozgrywkom, obserwujemy także wzrost zainteresowania klientów nowoczesnym sprzętem, który umożliwia przeżywanie sportowych emocji w domu. Z myślą o kibicach, którzy podczas sportowych spotkań ze znajomymi i rodziną chcieliby się poczuć jak na prawdziwym stadionie, przygotowaliśmy ciekawe oferty produktowe oraz atrakcyjne warunki ich finansowania – powiedział Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.



Kampania „Odkryj w sobie kibica” potrwa od 15 kwietnia do końca Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Obejmie emisję spotów w telewizji i radio, kreacje internetowe i outdoor. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Denmer, Merlicek & Bergmann. Filmy zrealizował dom produkcyjny Ideal Ideal z reżyserem Darkiem Szendlem.


Odkryj w sobie kibica z Media Markt!

 

Działania reklamowe prowadzone są w następujących mediach:

  • na portalach onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl,
  • w kanale YouTube,
  • w stacjach telewizyjnych TVP 1 i TVP 2, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych,
  • w stacjach radiowych, m.in. ZET, RMF, RMF Maxxx, Trójka, PR1.

Za zakup mediów odpowiada Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. oraz Universal McCann (telewizja).

 

Czytaj również: Krispol towarzyszy w walce Reprezentacji Polski w piłce ręcznej o wyjazd na Igrzyska Olimpijskie.

 

2016-04-15
Źródło: newss / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19809 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 132

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >