Odkryj w sobie kibica z Media Markt!
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2016 zbliżają się wielkimi krokami.
W czerwcu i lipcu na kibiców czeka wiele godzin sportowych wrażeń, które cieszą podwójnie, kiedy mecze oglądamy w gronie rodziny i przyjaciół. W odkrywaniu sportowych emocji fanom piłki nożnej towarzyszyć będzie sieć Media Markt, która już 12 kwietnia wystartowała z kampanią „Odkryj w sobie kibica”.
Czytaj dalej
12 czerwca w Nicei Polska rozegra swój inauguracyjny mecz podczas Mistrzostw Euro 2016. W pierwszym spotkaniu fazy grupowej podopieczni trenera Adama Nawałki zmierzą się z Irlandią Północną. W tym ważnym dla polskich kibiców momencie nie może zabraknąć także atrakcji przygotowanych przez sieć Media Markt! 12 kwietnia ruszyła kampania „Odkryj w sobie kibica”, promująca niesamowite emocje towarzyszące oglądaniu naszych rodaków na murawie podczas walki o Puchar Europy. Pierwsza odsłona kampanii połączona jest z atrakcyjną ofertą telewizorów i projektorów, których obraz, kontrast i dynamika zapewnią niezapomniane przeżycia podczas piłkarskich spotkań.
Kampania telewizyjna składa się z trzech 30 sekundowych spotów wizerunkowych oraz ich wersji skróconej 15-sekundowej, które uzupełnione będą samodzielnymi spotami akcyjnymi bądź produktowymi. Przewidziana jest również emisja formatów łączonych wizerunkowo-akcyjnych. Motyw przewodni kampanii pojawi się również w reklamach radiowych, outdoorowych, prasie i w internecie.
Media Markt, jako główny rozgrywający branży RTV-AGD, od lat towarzyszy Polakom w najważniejszych sportowych wydarzeniach. Teraz z okazji Euro 2016 będziemy wspólnie kibicować naszej reprezentacji. Za każdym razem obok niesamowitej atmosfery towarzyszącej piłkarskim rozgrywkom, obserwujemy także wzrost zainteresowania klientów nowoczesnym sprzętem, który umożliwia przeżywanie sportowych emocji w domu. Z myślą o kibicach, którzy podczas sportowych spotkań ze znajomymi i rodziną chcieliby się poczuć jak na prawdziwym stadionie, przygotowaliśmy ciekawe oferty produktowe oraz atrakcyjne warunki ich finansowania – powiedział Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.
Kampania „Odkryj w sobie kibica” potrwa od 15 kwietnia do końca Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Obejmie emisję spotów w telewizji i radio, kreacje internetowe i outdoor. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Denmer, Merlicek & Bergmann. Filmy zrealizował dom produkcyjny Ideal Ideal z reżyserem Darkiem Szendlem.
.jpg)
Działania reklamowe prowadzone są w następujących mediach:
- na portalach onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl,
- w kanale YouTube,
- w stacjach telewizyjnych TVP 1 i TVP 2, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych,
- w stacjach radiowych, m.in. ZET, RMF, RMF Maxxx, Trójka, PR1.
Za zakup mediów odpowiada Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. oraz Universal McCann (telewizja).
Czytaj również: Krispol towarzyszy w walce Reprezentacji Polski w piłce ręcznej o wyjazd na Igrzyska Olimpijskie.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 71 Grupa: Trudne tema... Na pewno warto zarejestrować się na odpowiednim forum :)
- Dobry warsztat samochodowy Liczba postów: 858 Grupa: Trudne tema... W przypadku busów Volkswagena temat powiększone zbiorniki paliwa do busów przewija się coraz częściej, zwłaszcza u osób pracujących na trasach międzynarodowych....
- Nowe cele EPBD: wszystkie budynki w UE bezemisyjne... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności It’s inspiring to see how Poland is focusing on energy-efficient and sustainable buildings. Just like modern construction benefits from smart planning and optim...
- Wolny czas Liczba postów: 148 Grupa: Trudne tema... W wolnym czasie lubię zatrzymać się przy czymś spokojnym i wciągającym. Ostatnio to była "Szuflada z motylami" https://videograf.pl/szuflada-z-motylami Moniki M...
- Rolety Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Ostatnio szukałem ciekawych rolet do mieszkania i trafiłem na https://www.roltis.pl/. Fajnie, że mają ogromny wybór zarówno klasyczne rolety, dzień-noc, dachowe...

