Oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 został Oknoplast

Oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 został Oknoplast

Znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi PVC marka OKNOPLAST została oficjalnym sponsorem mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20. Firma jest również tytularnym partnerem drużyny gospodarzy, która zwyciężyła w finalnym starciu. Trwające w okresie 27.02 - 03.03 zawody zostały rozegrane na krakowskiej hali sportowej AGH. OKNOPLAST od wielu lat angażuje się w działania społeczności lokalnej, wspomagając w szczególności aktywną młodzież. Czytaj dalej

 

Rozpoczynające się 27 lutego koszykarskie Mistrzostwa Polski przyciągnęły do Krakowa rzeszę kibiców, interesujących się tym sportem. W rywalizacji wzięły udział najlepsze zespoły z całego kraju. Tytułu mistrzowskiego bronił zespół Asseco Arka Gdynia, który m.in. w 2010 roku znalazł się w najlepszej „ósemce” Europy uczestnicząc w rozgrywkach Euroligi. W niedzielę, 3 marca w finałowym meczu pomiędzy KS AGH Korona OKNOPLAST Kraków a Asseco Arką Gdynia, w decydującym starciu wygrała drużyna sponsorowana przez polskiego producenta okien i drzwi z PVC. Wszystkie mecze mistrzostw odbywały się w hali AGH Kraków, przy ul. Piastowskiej.


Oknoplast oficjalny sponsor Mistrzostw Polski w koszykówceFot. Bartłomiej Usydus

 

Czytaj również: Klucze do apartamentu na Złotej 44 odebrał Ricardo Sa Pinto – trener Legii Warszawa.


Cieszy nas, że ponownie mogliśmy zaangażować się w inicjatywę promującą aktywny tryb życia wśród młodzieży. Oprócz wsparcia jednej z najważniejszych koszykarskich imprez w Polsce zostaliśmy również sponsorem tytularnym drużyny KS AGH Korona Oknoplast Kraków, która świetnie zaprezentowała się w tegorocznym turnieju, zdobywając tytuł mistrza polski. Zależy nam, aby realnie angażować się w funkcjonowanie lokalnej społeczności, a sponsoring krakowskiej sceny koszykarskiej jest tego wyrazem – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.

 

Czytaj również: Program - Budujemy Sportową Polskę 2018 wspierany przez Grupę Selena

 

OKNOPLAST od lat inwestuje w sport

Sport jest bardzo ważnym obszarem strategii firmy, co potwierdzają liczne inwestycje w marketing sportowy. OKNOPLAST przez lata angażował się i wspierał czołowe europejskie  drużyny piłkarskie, takie jak Inter Mediolan, Borussię Dortmund oraz Olympique Lyon. Sponsoring pomógł Grupie OKNOPLAST m.in. zbudować rozpoznawalność za granicą. Obecnie firma intensywnie angażuje się w lokalne rozgrywki sportowe. Jedną z ostatnich inwestycji była krakowska szkoła koszykarska dla uczniów.


2019-03-04
Źródło: 24/7Communication / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Poptropica: A Classic Adventure in Online Gaming Liczba postów: 17 Grupa: Trudne tema... if you want to play GTA San Andreas on a legit platform wtihout no cost with unlimited money and advanced features than you have to visit: https://gtasamodapk.c...
  • Ciąża i przygotowanie Liczba postów: 127 Grupa: Trudne tema... Użytkownik Guest: david napisał: BombitUP APK is a powerful bulk messaging app designed for fun, pranks, and automated communication. It allows users to send mu...
  • Małe biurko Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Cześć, szukam niewielkiego, prostego, ale eleganckiego biurka do pokoju. Zależy mi na szufladach i ogólnie miejscach, w których można coś schować. Co możecie po...
  • panorama jako reklama firmy? Liczba postów: 342 Grupa: Trudne tema... Jeżeli są tutaj osoby lub firmy zainteresowane tematem billboardów, to polecam Wam sprawdzić stronę, na której znajdziecie wiele artykułów na temat reklamy na b...
  • praca i co dalej Liczba postów: 229 Grupa: Trudne tema... Rynek pracy jest strasznie przeciążony.

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20268 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 438

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >