Okno Capital kołem zamachowym kampanii reklamowej Stolbud Włoszczowa S.A.
Wraz z początkiem kwietnia rusza szeroka kampania reklamowa włoszczowskiego producenta stolarki okiennej i drzwiowej. Celem kampanii outdoorowej, prasowej i telewizyjnej jest wsparcie sprzedaży okna Capital i wzmocnienie wizerunku firmy.
Czytaj dalej
Kampania podkreśla zalety okna Capital – naturalność, trwałość i jakość wykonania oraz w szczególny sposób energooszczędność. Hasłem reklamowym kampanii jest: „Drewniane okna Capital. Z widokiem na oszczędność.”
Kreacja reklamowa oparta jest na energooszczędności i korzyściach finansowych wynikających z wymiany starych okien na okna Capital. Capital charakteryzujące się jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej w Polsce. Przy odpowiednio dobranych materiałach uzyskano parametr sięgający wartości Uw=0,68 W/m2K.
Jednym z podstawowych elementów, mających wpływ na jakość cieplną jest czterowarstwowa klejonka o grubości 92 mm z wyselekcjonowanego drewna. Konstrukcja okna umożliwia zastosowanie zestawów szkła, wypełnionych specjalnym gazem, posiadających parametr izolacyjności Ug=0,5 W/m2K.
Działania reklamowe rozpoczynają się wraz z początkiem kwietnia. Obejmą outdoor we wszystkich większych miastach Polski. Ponadto do lokalnej prasy w całej Polsce dołączony zostanie obszerny dodatek prezentujący zalety zastosowania energooszczędnych okien. Kampania Stolbudu będzie także obecna w telewizji, w ramach sponsoringu Polskich Składów Budowlanych. Akcja reklamowa ma zachęcić do odwiedzania strony internetowej producenta, gdzie znajdzie się kalkulator energooszczędności pozwalający na obliczenie finansowych korzyści z zastosowania okien Stolbudu.
Kreacja reklamowa oparta jest na energooszczędności i korzyściach finansowych wynikających z wymiany starych okien na okna Capital. Capital charakteryzujące się jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej w Polsce. Przy odpowiednio dobranych materiałach uzyskano parametr sięgający wartości Uw=0,68 W/m2K.
Jednym z podstawowych elementów, mających wpływ na jakość cieplną jest czterowarstwowa klejonka o grubości 92 mm z wyselekcjonowanego drewna. Konstrukcja okna umożliwia zastosowanie zestawów szkła, wypełnionych specjalnym gazem, posiadających parametr izolacyjności Ug=0,5 W/m2K.
Działania reklamowe rozpoczynają się wraz z początkiem kwietnia. Obejmą outdoor we wszystkich większych miastach Polski. Ponadto do lokalnej prasy w całej Polsce dołączony zostanie obszerny dodatek prezentujący zalety zastosowania energooszczędnych okien. Kampania Stolbudu będzie także obecna w telewizji, w ramach sponsoringu Polskich Składów Budowlanych. Akcja reklamowa ma zachęcić do odwiedzania strony internetowej producenta, gdzie znajdzie się kalkulator energooszczędności pozwalający na obliczenie finansowych korzyści z zastosowania okien Stolbudu.
Źródło: Times Square Public Relations / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Główne postulaty Forum Ekspertów Zrównoważonego Bu... Liczba postów: 33 Grupa: Aktualności
- Magazyn wyposażenie Liczba postów: 230 Grupa: Trudne tema... Potwierdzam Berberis, to wszystko działa, robi różnicę. Prostymi krokami można sporo poprawić, ale nic nie dzieje się od razu. A co dalej? Kwestia regularności....
- Osrodek Terapii Uzależnień Liczba postów: 81 Grupa: Trudne tema... Esperal to handlowa nazwa leku, którego substancją czynną jest disulfiram. Jest to lek stosowany w leczeniu alkoholizmu poprzez wpływanie na reakcje chemiczne z...
- Jak o siebie dbacie? Liczba postów: 1692 Grupa: Trudne tema... Niesamowicie wartościowe informacje znajdziecie odwiedzając stronę https://huhtamaki-outlet.pl/catering-die tetyczny-dla-zdrowego-stylu-zycia/
- Jak spędzasz swój wolny czas? Liczba postów: 36 Grupa: Trudne tema... Lubię grać w gry komputerowe i od czasu do czasu obstawiać zakłady. Okazuje się, że to świetna zabawa. Ty też powinieneś spróbować Tenis Stołowy