Podsumowanie ,,Akcji Jabłko''

Podsumowanie ,,Akcji Jabłko''

Akcja rozpoczęła się w połowie października i trwała przez około dwa tygodnie. W jej ramach kurierzy dostarczyli do 1000 punktów łącznie 13 ton jabłek, kupionych wcześniej od polskich sadowników. Blisko 70 tysięcy sztuk owoców trafiło do hurtowni budowlanych i punktów sprzedaży detalicznej, m.in. do 579 punktów ATLAS Partner. Czytaj dalej

 

ATLAS podsumowuje „Akcję Jabłko”

  

Firma ATLAS włączyła się w ogólnokrajową akcję wspierania polskich sadowników. W ramach „Akcji Jabłko”, największy polski producent chemii budowlanej przekazał skrzynki pełne owoców do łącznie 1000 punktów sprzedaży w całym kraju.

 

Jabłka zostały umieszczone w wyeksponowanych miejscach, najczęściej w pobliżu stref kasowych tak, by były dostępne dla odwiedzających i klientów, którzy mogli swobodnie częstować się owocami. Wszystkie opakowania z jabłkami zostały obrandowane logiem firmy ATLAS.

 

Czytaj również: Najcenniejsze Polskie Marki 2014

 

 

Czytaj również: Odbyło się spotkanie dla architektów i designerów z cyklu PERSPEKTYWA.

- Akcja jabłko to wyraz naszego wsparcia dla rodzimych sadowników w związku z wprowadzeniem rosyjskiego embargo na polskie owoce – mówi Elżbieta Włodarczyk z firmy ATLAS. – Jako firma w stu procentach polska staramy się angażować w tego typu kampanie i choćby w symboliczny sposób wyrazić poparcie dla naszych producentów. Zaprojektowane przez nas działania były nie tylko pożyteczne, ale też przyjemne dla Klientów, którzy chętnie częstowali się owocami. Świadczy o tym fakt, że wszystkie dostarczone przez nas jabłka błyskawicznie znikały z ekspozycji – podkreśla Włodarczyk.

 

Akcja jedzenia polskich jabłek i kampania mająca na celu wsparcie rodzimych sadowników rozpoczęła się na przełomie lipca i sierpnia bieżącego roku, wkrótce po wprowadzeniu przez Rosję embarga na polskie owoce. W odpowiedzi, tysiące internautów zamieściło w na popularnych portalach społecznościowych filmy oznaczone hashtagiem #jedzjabłka i polubiło facebookowy profil pod nazwą „Jedz jabłka na złość Putinowi”. W akcję zaangażowali się m.in. politycy, dziennikarze i celebryci. „Akcja jabłko” zorganizowana przez firmę ATLAS jest kontynuacją tej kampanii, dedykowaną branżowo.

 

2014-12-05
Źródło: telemaagency / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 615 Grupa: Trudne tema... Jeżeli szukacie sprawdzonych usług stomatologicznych w Poznaniu, to polecam Wam sprawdzić stronę, gdzie znajdziecie ofertę nowoczesnej kliniki stomatologicznej....
  • Reklama firmy Liczba postów: 497 Grupa: Trudne tema... Jeśli prowadzisz własną działalność, wiesz, jak ważna jest skuteczna reklama firmy. Niezależnie od branży, bez dobrej promocji trudno przebić się na tle konkure...
  • PRACA KIEROWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH Liczba postów: 6 Grupa: Opinie KIEROWNIK BUDOWY Miejsce pracy: - FINLANDIA/OLKILUOTO Opis stanowiska: - Kierowanie, nadzór i koordynacja prac montażowych na terenie budowy elektrowni a...
  • Nowoczesne narzędzia i urządzenia dla warsztatów –... Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... WellKraft to marka, która od lat dostarcza kompleksowe rozwiązania dla warsztatów samochodowych. Nasza firma specjalizuje się w wyposażaniu serwisów samochodowy...
  • Jak dbać o zdrowie? Pola elektromagnetyczne – zagr... Liczba postów: 170 Grupa: Aktualności Jeśli ktoś z Was nadal szuka dobrego, sprawdzonego dentysty, to mogę z czystym sumieniem polecić Klinikę Stomatologiczną EBM – Stomatologia estetyczna Poznań .....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19866 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 158

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >