
Podsumowanie ,,Akcji Jabłko''
Akcja rozpoczęła się w połowie października i trwała przez około dwa tygodnie. W jej ramach kurierzy dostarczyli do 1000 punktów łącznie 13 ton jabłek, kupionych wcześniej od polskich sadowników. Blisko 70 tysięcy sztuk owoców trafiło do hurtowni budowlanych i punktów sprzedaży detalicznej, m.in. do 579 punktów ATLAS Partner.
Czytaj dalej
ATLAS podsumowuje „Akcję Jabłko”
Firma ATLAS włączyła się w ogólnokrajową akcję wspierania polskich sadowników. W ramach „Akcji Jabłko”, największy polski producent chemii budowlanej przekazał skrzynki pełne owoców do łącznie 1000 punktów sprzedaży w całym kraju.
Jabłka zostały umieszczone w wyeksponowanych miejscach, najczęściej w pobliżu stref kasowych tak, by były dostępne dla odwiedzających i klientów, którzy mogli swobodnie częstować się owocami. Wszystkie opakowania z jabłkami zostały obrandowane logiem firmy ATLAS.
Czytaj również: Najcenniejsze Polskie Marki 2014
Czytaj również: Odbyło się spotkanie dla architektów i designerów z cyklu PERSPEKTYWA.
- Akcja jabłko to wyraz naszego wsparcia dla rodzimych sadowników w związku z wprowadzeniem rosyjskiego embargo na polskie owoce – mówi Elżbieta Włodarczyk z firmy ATLAS. – Jako firma w stu procentach polska staramy się angażować w tego typu kampanie i choćby w symboliczny sposób wyrazić poparcie dla naszych producentów. Zaprojektowane przez nas działania były nie tylko pożyteczne, ale też przyjemne dla Klientów, którzy chętnie częstowali się owocami. Świadczy o tym fakt, że wszystkie dostarczone przez nas jabłka błyskawicznie znikały z ekspozycji – podkreśla Włodarczyk.
Akcja jedzenia polskich jabłek i kampania mająca na celu wsparcie rodzimych sadowników rozpoczęła się na przełomie lipca i sierpnia bieżącego roku, wkrótce po wprowadzeniu przez Rosję embarga na polskie owoce. W odpowiedzi, tysiące internautów zamieściło w na popularnych portalach społecznościowych filmy oznaczone hashtagiem #jedzjabłka i polubiło facebookowy profil pod nazwą „Jedz jabłka na złość Putinowi”. W akcję zaangażowali się m.in. politycy, dziennikarze i celebryci. „Akcja jabłko” zorganizowana przez firmę ATLAS jest kontynuacją tej kampanii, dedykowaną branżowo.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jak pobrać TikToka na iPhone'a bez znaku wodnego? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Cześć wszystkim! Chciałbym zapisać filmy z TikToka bez znaku wodnego do oglądania offline. Próbowałem już różnych aplikacji, ale albo umieszczały logo TikToka,....
- WYPOŻYCZALNIA SAMOCHODÓW WARSZAWA Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Moim zdaniem zawsze warto wypożyczyć samochód. Na przykład można skorzystać z https://bit.ly/4jV5pV9 .
- Hity i Inspiracje: gorące promocje Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Gorące oferty zawsze kuszą, ale nie raz zauważyłam, że pośpiech prowadzi do niepotrzebnych zakupów. Jak wybrać naprawdę wartościowy „hit”, a nie tylko przecenio...
- Marketing szeptany - warto? Liczba postów: 46 Grupa: Trudne tema... Wirtualne biuro z https://e-biuro.eu/ polecił mi znajomy – teraz sam polecam dalej. Szczególnie dla osób, które chcą mieć prestiżowy adres bez dużych kosztów.
- Jak zadbać o wizerunek firmy? Liczba postów: 78 Grupa: Trudne tema... Zastanawiałem się długo, czy przenieść firmę do Warszawy, bo koszty biur mnie przerażały. Ostatecznie zdecydowałem się na wirtualne biuro przez https://e-biuro....