Polskie lampy Puff-Buff docenione na targach ICFF w USA
Nadmuchane, świecące, designerskie – tak w trzech słowach można opisać projekty założycieli marki Puff-Buff – Ani Siedleckiej i Radka Achramowicza. Ostatnio mają pełne ręce roboty, bo ich lampy stają się coraz bardziej rozpoznawalne nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie. Właśnie wrócili zza oceanu, gdzie uczestniczyli w targach ICFF w Nowym Jorku i postanowili podzielić się swoimi wrażeniami z tej niezwykłej wyprawy.
Czytaj dalej
Polski design na ICFF
ICFF to wielkie święto światowego designu. Targi zgromadziły ponad 36 tysięcy osób związanych z branżą projektową i wyposażenia wnętrz. Wśród stoisk nie mogło zabraknąć znanych i cenionych designerów Ani Siedleckiej i Radka Achramowicza, założycieli marki Puff-Buff. Ich lampy wypełniły wystawienniczą przestrzeń, cieszyły oko i wzbudzały zachwyt wśród odwiedzających. – To był dla nas niezwykle pracowity, ale także emocjonujący czas – mówi Radek Achramowicz – nasze projekty zostały bardzo dobrze przyjęte, pozyskaliśmy wielu nowych klientów i zyskujemy coraz większą popularność. Uczestnictwo w ICFF to wielki zastrzyk energii do działania, a że głowy mamy pełne pomysłów, z pewnością pozytywnie wpłynie ona na ich realizację – dodaje.

Bąbelki i nie tylko
Obok tak rozświetlonego stoiska nie dało się przejść obojętnie. Na ekspozycji znalazły się konstelacje BUBBLES o złożonych konstrukcjach, pozytywne emocje wzbudzała tez ORCA inspirowana morskim ssakiem, a także BIG PUFF, wyróżniona nagrodą GOOD DESIGN. – ICFF było dla nas wielkim wyzwaniem strategicznym oraz logistycznym. Dzięki długim i satrannym pzygotowaniom do tego wydarzenia, odwiedzający targi ICFF mogli przekrojowo poznać ofertę marki Puff-Buff – komentuje Anna Siedlecka.
Czytaj również: Projekt digitalizacji zbiorów Biblioteki Naukowej Narodowego Uniwersytetu Lwowskiego wspierany przez polskie firmy

Życie po ICFF
- Choć targi ICFF za nami, my nie zwalniamy tempa – mówi Radek Achramowicz. – Oprócz realizacji zamówień, czekają nas kolejne wyzwania, planujemy też nowe projekty. Czym jeszcze zaskoczy nas Puff-Buff? Przekonamy się wkrótce!
Czytaj również: Międzynarodowy Dzień Świadomości Hałasu. Jak współczesne budownictwo dba o dobrą akustykę


Zobacz galerie zdjęć
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Marketing szeptany - warto? Liczba postów: 52 Grupa: Trudne tema... Wirtualne biuro z https://e-biuro.eu/ polecił mi znajomy – teraz sam polecam dalej. Szczególnie dla osób, które chcą mieć prestiżowy adres bez dużych kosztów.
- Jak zadbać o wizerunek firmy? Liczba postów: 85 Grupa: Trudne tema... Zastanawiałem się długo, czy przenieść firmę do Warszawy, bo koszty biur mnie przerażały. Ostatecznie zdecydowałem się na wirtualne biuro przez https://e-biuro....
- panorama jako reklama firmy? Liczba postów: 341 Grupa: Trudne tema... Polecam Wam wszystkim sprawdzić stronę, na której znajdziecie bardzo interesujący artykuł na temat reklamy zewnętrznej - citylighty oraz jej skuteczności. Spraw...
- Dr Google Liczba postów: 18 Grupa: Trudne tema... Wszystkim osobom zainteresowanym tematem mogę polecić stronę, na której znajdziecie nowoczesne Centrum Medycznego Vivomed w Sosnowcu, które świadczy szeroki zak...
- Reklama firmy Liczba postów: 527 Grupa: Trudne tema... Portal https://abstraktio.pl to przestrzeń dla osób, które chcą spojrzeć na marketing i komunikację z nieco innej perspektywy. Znajdziesz tu inspirujące artykuł...

