Rebranding oddziałów SIG

Rebranding oddziałów SIG

W 2013 roku rozpoczął się jeden z kluczowych projektów wizerunkowych SIG - REBRANDING. Oddziały firmy działające do tej pory pod marką WKT, WODAN, WIG, MELLE, INTERIOR-ZACHÓD przyjęły jeden, wspólny dla Grupy SIG wizerunek. Czytaj dalej

 

Projekt ze względu na skalę przedsięwzięcia podzielony został na trzy główne etapy, obejmujące zmiany na płaszczyźnie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Ujednolicone zostały materiały identyfikacji wizualnej, dokumenty firmowe oraz materiały BTL. Od tego momentu firma formalnie zaczęła się komunikować ze swoimi klientami i partnerami biznesowymi jako SIG.

 

Czytaj również: Co pokażą Targi Expo Real w Monachium

 

 

Kolejny etap polegał na wprowadzeniu zmian znacznie bardziej spektakularnych ze względu na specyfikę nośnika. Nowy wizerunek floty samochodowej SIG, wprowadzony jednocześnie w całej Polsce, dał natychmiastowy efekt skali: 130 samochodów dostawczych i ponad 300 osobowych z logo SIG wyruszyło na ulice. Tego nie można było nie zauważyć.

 

 

Ostatnim etapem projektu rebranding była kompleksowa i jednoczesna zmiana obrandowania wszystkich oddziałów firmy. O skali tego projektu mówią liczby. 52 oddziały usytuowane w całej Polsce, reklamy maksymalnie dostosowane do specyfiki każdej placówki, ponad 600 nośników w całym kraju, w tym kilkadziesiąt reklam wielko-formatowych. W efekcie powstała wspólna i jednolita identyfikacja.

 

Czytaj również: Bezpieczne bankomaty

 

Spójny i przemyślany wizerunek, to baza która pozwala rozwijać silną  i nowoczesną organizację, jest także doskonałym wsparciem dla wiarygodności firmy i jej pracowników. Jednym z kluczowych elementów rebrandingu oddziałów jest ściana recepcyjna w sali sprzedaży. Dzięki niej wnętrze zyskało nowoczesny, uporządkowany i profesjonalny wygląd. Celem było jasne określenie miejsca centrum, do którego powinien kierować się klient. Efekt jest tym bardziej spektakularny, że jest to rozwiązanie jak dotąd niespotykane w branży budowlanej.

 

 

Świadome wprowadzenie elementów designu wnętrz do oddziałów SIG jest indywidualnym wkładem firmy w wyznaczanie nowych trendów. Pokazuje, że rebranding w tym przypadku, to nie schematyczna zamiana jednych tablic na inne, wymiana jednego logo na drugie, ale przede wszystkim zmiana myślenia, wartości i ducha firmy.

 


2014-10-06
Źródło: SIG Sp. z o.o. / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 364 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
  • profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 77 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli szukacie sprawdzonych usług stomatologicznych w Krakowie, to osobiście polecam Wam...
  • w trosce o samochód Liczba postów: 152 Grupa: Trudne tema... Wielu znajomych, którzy kupują samochody, ma zawsze to samo pytanie – czy lepiej brać od dealera, czy jednak szukać czegoś w komisie. Szczególnie w przypadku Hy...
  • Jaki samochód dla kobiety? Liczba postów: 47 Grupa: Trudne tema... Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem samochodu, to polecam Wam sprawdzić stronę https://pancars.pl/licytacje-aut/ , gdzie znajdziecie ofertę firmy Pancars, któr...
  • Jaki samochód dla rodziny? Liczba postów: 429 Grupa: Trudne tema... Jeśli ktoś rozważa import samochodu, to Japonia to naprawdę ciekawa opcja. Tam auta są zadbane, a kultura serwisowa stoi na wysokim poziomie. Ja akurat trafiłem...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20248 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 192

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >