Rebranding oddziałów SIG

Rebranding oddziałów SIG

W 2013 roku rozpoczął się jeden z kluczowych projektów wizerunkowych SIG - REBRANDING. Oddziały firmy działające do tej pory pod marką WKT, WODAN, WIG, MELLE, INTERIOR-ZACHÓD przyjęły jeden, wspólny dla Grupy SIG wizerunek. Czytaj dalej

 

Projekt ze względu na skalę przedsięwzięcia podzielony został na trzy główne etapy, obejmujące zmiany na płaszczyźnie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Ujednolicone zostały materiały identyfikacji wizualnej, dokumenty firmowe oraz materiały BTL. Od tego momentu firma formalnie zaczęła się komunikować ze swoimi klientami i partnerami biznesowymi jako SIG.

 

Czytaj również: Co pokażą Targi Expo Real w Monachium

 

 

Kolejny etap polegał na wprowadzeniu zmian znacznie bardziej spektakularnych ze względu na specyfikę nośnika. Nowy wizerunek floty samochodowej SIG, wprowadzony jednocześnie w całej Polsce, dał natychmiastowy efekt skali: 130 samochodów dostawczych i ponad 300 osobowych z logo SIG wyruszyło na ulice. Tego nie można było nie zauważyć.

 

 

Ostatnim etapem projektu rebranding była kompleksowa i jednoczesna zmiana obrandowania wszystkich oddziałów firmy. O skali tego projektu mówią liczby. 52 oddziały usytuowane w całej Polsce, reklamy maksymalnie dostosowane do specyfiki każdej placówki, ponad 600 nośników w całym kraju, w tym kilkadziesiąt reklam wielko-formatowych. W efekcie powstała wspólna i jednolita identyfikacja.

 

Czytaj również: Bezpieczne bankomaty

 

Spójny i przemyślany wizerunek, to baza która pozwala rozwijać silną  i nowoczesną organizację, jest także doskonałym wsparciem dla wiarygodności firmy i jej pracowników. Jednym z kluczowych elementów rebrandingu oddziałów jest ściana recepcyjna w sali sprzedaży. Dzięki niej wnętrze zyskało nowoczesny, uporządkowany i profesjonalny wygląd. Celem było jasne określenie miejsca centrum, do którego powinien kierować się klient. Efekt jest tym bardziej spektakularny, że jest to rozwiązanie jak dotąd niespotykane w branży budowlanej.

 

 

Świadome wprowadzenie elementów designu wnętrz do oddziałów SIG jest indywidualnym wkładem firmy w wyznaczanie nowych trendów. Pokazuje, że rebranding w tym przypadku, to nie schematyczna zamiana jednych tablic na inne, wymiana jednego logo na drugie, ale przede wszystkim zmiana myślenia, wartości i ducha firmy.

 


2014-10-06
Źródło: SIG Sp. z o.o. / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Potrzebuję detektywa Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Witam, mam problem z jednym kontrahentem, z którym współpracowałem przez ostatnie miesiące. Od pewnego czasu unika kontaktu, nie odpowiada na maile ani telefony...
  • Białka Tatrzańska Liczba postów: 77 Grupa: Trudne tema... Czy warto tam pojechać?
  • ¿Sistema martingala funciona en Balloon? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Por lo tanto, la cuestioacuten de coacutemo eliminar su cuenta 1win se resolveraacute por siacute sola, ya no podraacute jugar ni apostar y seraacute casi impos...
  • Moda Liczba postów: 130 Grupa: Trudne tema... Coraz częściej wybieram rzeczy, które mają „coś więcej” – nie tylko wygląd, ale też historię i wartość. Przeglądając https://kanasapiens.pl/ wpadły mi w oko ich...
  • Telewizja internetowa Liczba postów: 175 Grupa: Trudne tema... Wybór takiej opcji, jak najlepsza płatna telewizja internetowa online daje Ci dostęp do ogromnej liczby kanałów i funkcji dodatkowych, jak możliwość oglądania n...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19692 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 236

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >