
Rebranding oddziałów SIG
W 2013 roku rozpoczął się jeden z kluczowych projektów wizerunkowych SIG - REBRANDING. Oddziały firmy działające do tej pory pod marką WKT, WODAN, WIG, MELLE, INTERIOR-ZACHÓD przyjęły jeden, wspólny dla Grupy SIG wizerunek.
Czytaj dalej
Projekt ze względu na skalę przedsięwzięcia podzielony został na trzy główne etapy, obejmujące zmiany na płaszczyźnie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Ujednolicone zostały materiały identyfikacji wizualnej, dokumenty firmowe oraz materiały BTL. Od tego momentu firma formalnie zaczęła się komunikować ze swoimi klientami i partnerami biznesowymi jako SIG.
Czytaj również: Co pokażą Targi Expo Real w Monachium
Kolejny etap polegał na wprowadzeniu zmian znacznie bardziej spektakularnych ze względu na specyfikę nośnika. Nowy wizerunek floty samochodowej SIG, wprowadzony jednocześnie w całej Polsce, dał natychmiastowy efekt skali: 130 samochodów dostawczych i ponad 300 osobowych z logo SIG wyruszyło na ulice. Tego nie można było nie zauważyć.
Ostatnim etapem projektu rebranding była kompleksowa i jednoczesna zmiana obrandowania wszystkich oddziałów firmy. O skali tego projektu mówią liczby. 52 oddziały usytuowane w całej Polsce, reklamy maksymalnie dostosowane do specyfiki każdej placówki, ponad 600 nośników w całym kraju, w tym kilkadziesiąt reklam wielko-formatowych. W efekcie powstała wspólna i jednolita identyfikacja.
Czytaj również: Bezpieczne bankomaty
Spójny i przemyślany wizerunek, to baza która pozwala rozwijać silną i nowoczesną organizację, jest także doskonałym wsparciem dla wiarygodności firmy i jej pracowników. Jednym z kluczowych elementów rebrandingu oddziałów jest ściana recepcyjna w sali sprzedaży. Dzięki niej wnętrze zyskało nowoczesny, uporządkowany i profesjonalny wygląd. Celem było jasne określenie miejsca centrum, do którego powinien kierować się klient. Efekt jest tym bardziej spektakularny, że jest to rozwiązanie jak dotąd niespotykane w branży budowlanej.
Świadome wprowadzenie elementów designu wnętrz do oddziałów SIG jest indywidualnym wkładem firmy w wyznaczanie nowych trendów. Pokazuje, że rebranding w tym przypadku, to nie schematyczna zamiana jednych tablic na inne, wymiana jednego logo na drugie, ale przede wszystkim zmiana myślenia, wartości i ducha firmy.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- pomoc z samochodem Liczba postów: 656 Grupa: Trudne tema... Wszystkim osobom zainteresowanym tematem mogę polecić stronę https://autokabina.pl/oferta/kabiny-laki ernicze/kabiny-lakiernicze-samochodowe-d la-motoryzacji/ , n...
- Jak zainwestować pieniądze? Liczba postów: 106 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeśli szukacie sprawdzonego miejsca, gdzie dzieci mogą uczyć się programowania w fajny i....
- Jak wybrać naprawdę wartościowe nasiona marihuany... Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Hej, temat jest ważny, bo jak się nad tym nie zastanowisz, łatwo trafić na kiepskie nasiona albo podróbki, które tylko frustrację przyniosą. Kluczowa sprawa to....
- Ankieta - Europejski Zielony Ład w kontekscie stol... Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Dzień dobry, Piszę pracę dyplomową w tematyce zmian w budownictwie związanych z Europejskim Zielonym Ładem. Posiadam ankietę do wypełnienia w celu zebrania opi...
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 313 Grupa: Trudne tema... Przeglądając ranking najlepszych brokerów forex , warto zwrócić uwagę na licencje oraz regulacje, jakimi kierują się poszczególni brokerzy. Tylko legalni i dobr...