
Rozdano statuetki na Mediarun Festival
Po raz trzeci podczas Mediarun Festival, jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie międzynarodowych spotkań o profilu edukacyjno-networkingowych wręczono statuetki dla najlepszych Dyrektorów Marketingu. Eksperci z branży i przedstawiciele mediów nagrodą w kategorii Osobowość Roku 2012 Młody Wilk – Odkrycie Roku uhonorowali autora strategii marketingowej marki Tani Opał.
Czytaj dalej
Realizowany w ramach Mediarun Festival konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2012 – to wydarzenie mające na celu wyróżnienie prestiżowymi nagrodami najskuteczniejszych szefów marketingu polskich firm, organizacji pozarządowych i instytucji samorządowych. Formuła konkursu jest stale poszerzana. Zmiany w 3. edycji są odzwierciedleniem procesów, trendów i nowych zjawisk pojawiających się w dziedzinie marketingu. Kandydatów do tegorocznej nagrody wytypowały agencje reklamowe, pr, interaktywne oraz domy mediowe. Wyróżnienia przyznała kapituła 37. osób – w składzie, której znaleźli się znawczy i praktycy branży, laureaci poprzednich edycji, sponsorzy i reprezentanci mediów. W konkursie przyznano 2 nagrody Grand Prix oraz statuetki w 10. kategoriach Osobowość Marketingu Roku.
Czytaj również: Znamy zwycięzców XV Konkursu Sanitec KOŁO
Odkrycie Roku – Dyrektor Marketingu marki Tani Opał
W połowie czerwca podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbyła się gdańskiej Filharmonii Bałtyckiej podczas Mediarun Festival wręczono statuetki 10. Osobowościom Marketingu Roku 2012. Nagrodę w kategorii Młody Wilk – Odkrycie Roku otrzymał dyrektor marketingu firmy Tani Opał – Ariel Maciaszek. Wyróżnieniem tym podkreślono szereg skutecznych działań dyrektora, których efekt zwiększył rozpoznawalność marki, powiększył przychody finansowe, a także wzmocniły wizerunek spółki na rynku materiałów opałowych, windując ją na pozycję lidera w branży sprzedaży paliw stałych. – To wspaniałe wyróżnienie, cieszę się że tak wyjątkowe osobistości marketingu dostrzegły sukces marki Tani Opał. Jest mi niezmiernie miło, że znalazłem się w gronie tak doświadczony osób z branży. Ta statuetka zobowiązuje, choć dla mnie i mojego zespołu jest przede wszystkim motywacją do realizacji kolejnych, bardziej innowacyjnych i zaskakujących działań marketingowych oraz wizerunkowych – mówi dyrektor marketingu Tani Opał Ariel Maciaszek.
Czytaj również: W Poznaniu odbędzie się konferencja "Projekt: Inwestor"
Młody Wilk dla marki Tani Opał
Ideą konkursu Dyrektor Marketingu 2012 jest odnajdywanie i wskazywanie osób, które wpływają na kształt „krajobrazu reklamowego” w Polsce. W każdej z edycji wydarzenia eksperci nagradzają innowacyjne, kreatywne i nietuzinkowe osobowości z branży marketingu i komunikacji. Laureatami nagrody zostają tylko osoby z pasją, odnoszące spektakularne sukcesy. Należy dodać sukcesy mierzalne w rozpoznawaniu marki, zaufaniu do brand’u, które z kolei mają wyraźne przełożenie na wyniki finansowe i pozytywny wizerunek. – Dyrektor marketingu naszej spółki to bez wątpienia Młody Wilk. Dzięki otwartości, talentowi i konsekwencji w zarządzaniu działaniami marketingowymi jest jednym z głównych autorów naszej przewagi rynkowej. Wspólny wysiłek sprawił, że Tani Opał stał się liderem, najlepiej rozpoznawalną marką wśród segmentu firm zajmujących się dystrybucją paliw stałych – mówi prezes Spółki Tani Opał Sławomir Uzarek.
Zobacz galerie zdjęć
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- jaki telefon? Liczba postów: 44 Grupa: Trudne tema... Reklam jest milion i każdy operator mówi, ze jest najlepszy, ale lepiej nie brać na chybił trafił. Warto wejść na porównywarkę gdzie jest ranking abonamentów te...
- Porady biznesowe Liczba postów: 343 Grupa: Trudne tema... Jak prowadzisz firmę i zatrudniasz pracowników, stajesz się za nich odpowiedzialny. Pomyśl, czy nie warto się zdecydować na luxmed pakiet pracowniczy dla firm.....
- Na narty tylko z polisą Liczba postów: 25 Grupa: Aktualności Z punktu widzenia cudzoziemca, który przyjeżdża do Polski, priorytetem powinno być zabezpieczenie zdrowotne. Koszty leczenia są wysokie, a nie każdy może liczyć...
- Jak dbać o zdrowie? Pola elektromagnetyczne – zagr... Liczba postów: 172 Grupa: Aktualności Wspólna troska o zdrowie w ramach jednej oferty pozwala oszczędzić czas i energię. Dzięki temu każdy członek rodziny korzysta z opieki dopasowanej do potrzeb. C...
- Agencja Prestashop Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Agencja Prestashop - jaką polecacie? Chciałabym nawiązać współpracę z agencją oferującą tworzenie sklepów internetowych i rozwój ich widoczności.