Rozstrzygnięcie III edycji konkursu #wStyluParadyż
Podobnie jak w pierwszych dwóch edycjach, także i tym razem liczba zgłoszeń oraz poziom kreatywności uczestników zachwycił jury konkursu. Płytki Ceramiki Paradyż, projekt łazienki oraz 10 000 zł na jej remont zdobyła Aleksandra Kipiel wraz z rodziną.
Czytaj dalej
Ambasadorką trzeciej edycji, podczas której strona internetowa dedykowana konkursowi wypełniła się inspiracjami na temat aranżacji łazienki idealnie dopasowanej do potrzeb całej rodziny, była Malwina Bakalarz z bloga Bakusiowo.pl. Łazienka w jej stylu to miejsce praktyczne, bezpieczne i przede wszystkim dopasowane do potrzeb najmłodszych użytkowników. Autorka bloga starała się połączyć w niej pojęcie funkcjonalności z estetyką oraz możliwością zapewnienia komfortu i relaksu dla zabieganych rodziców. - Bardzo się cieszę, że mogłam być częścią tego projektu. Pokazaliśmy, że akcje promocyjne wśród blogerów to obok promocji prawdziwe zaangażowanie i możliwość spełnienia czyjegoś marzenia – mówi Malwina Bakalarz z bloga Bakusiowo.pl.

Czytaj również: Zagłosuj na projekt muralu „Siła żywiołów, siłą spokoju”
Laureatka konkursu wraz z najbliższą rodziną odwiedziła salon firmowy Ceramiki Paradyż w Tomaszowie Mazowieckim. Podczas spotkania, projektant marki Agnieszka Biernat przygotowała dla niej projekt łazienki, która miała spełniać dwie podstawowe funkcje – bezpiecznego miejsca zabaw dla rocznej Hani i czteroletniego Kuby oraz klimatycznego spa dla rodziców. - Zgłaszając się do konkursu #wStyluParadyż nie marzyłam nawet o tym, że wygramy. Konkurencja była ogromna, mnóstwo zgłoszeń na bardzo wysokim poziomie. Wiadomość o wygranej bardzo nas ucieszyła. To, co najprzyjemniejsze miało się jednak dopiero wydarzyć - dzień odbioru nagrody. Wszystko odbyło się w niezwykle przyjemnej atmosferze. Mogliśmy ze spokojem pracować z architektem, ponieważ organizator pomyślał nawet o zapewnieniu opieki naszym pociechom. W samym projekcie nie zmienimy nic i już nie możemy doczekać się jego realizacji – mówi Aleksandra Kipiel.
Czytaj również: Sierpniowe kino letnie na placu Europejskim
Zwycięski film można zobaczyć tutaj: http://www.paradyz.com/konkurs/.
Trwająca od czerwca kampania #wStyluParadyż pokazuje szerokie możliwości aranżacji łazienek z wykorzystaniem produktów Ceramiki Paradyż w odmiennych stylach, których ambasadorkami zostały Jagoda Kutkowska z Lovingit.pl, Anna Skura z bloga WhatAnnaWears.com oraz Malwina Bakalarz z Bakusiowo.pl. Finał z udziałem Doroty Szelągowskiej zaplanowano na początek września br.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- WYPOŻYCZALNIA SAMOCHODÓW WARSZAWA Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Zawsze warto wypożyczyć bardzo dobry samochód. Na przykład można skorzystać z https://clck.ru/3NxkWk .
- Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... [https://gtasamodapk.com] is best choice for every true gta san andreas lover
- Przebudowa 25 niebezpiecznych skrzyżowań - kolejne... Liczba postów: 8 Grupa: Aktualności
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 153 Grupa: Trudne tema... Zarządzanie księgowością to wyzwanie, które warto powierzyć profesjonalistom. Wsparcie w kwestiach takich jak księgi handlowe, kadry i płace czy doradztwo podat...
- Reklama firmy Liczba postów: 535 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://atoklasa.pl/billboardy-we-wrocla wiu-wynajem-ceny-billboard-wroclaw/ znajdziecie wszystkie informacje na temat billboardów we Wrocławiu, ich c...

