Super dekarze i wymagający klient

Super dekarze i wymagający klient

Szkolenie w Opolu składało się zarówno z zajęć teoretycznych, jak i praktycznych.

 

Monier Braas rozpoczął cykl szkoleń wśród certyfikowanych SUPERDEKARZY pt. ”Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta”. Jak rozmawiać z kontrahentem, jak zaprezentować mu swoją firmę oraz kosztorys? Tego, jako pierwsi dowiedzieli się SUERDEKARZE podczas zajęć w Opolu.

 

Rozmowa z klientem stanowi dużą część pracy każdego dekarza. Dlatego umiejętne jej poprowadzenie stanowi ogromny atut w tej branży. – Podczas kursu dowiedziałem się o rzeczach, które nie wymagają wielkiego nakładu, a które mogą spowodować, że klient jeszcze pozytywniej oceni moją firmę i ofertę. To bardzo ważne, zwarzywszy na to, że właśnie od naszej rozmowy zależy, czy dostaniemy zlecenie, czy nie – przyznaje SUPERDEKARZ Edward Grzegorek z firmy Dobry Dach. Podobnego zdania jest Jarosław Pawłowski, który nie ukrywa, że szczególnie ćwiczenia praktyczne pokazały mu, jak ważna jest umiejętność rozmawiania z klientem i jego słuchania. – „Wymagający klienci” zdarzają się w każdej branży, także i naszej.  My musimy oczywiście profesjonalnie wykonać zleconą inwestycję, ale także rzetelnie go obsłużyć. Wtedy obie strony będą zadowolone – dodaje SUPERDEKARZ, Jarosław Pawłowski z firmy Jar-Dach.  

 

I było pierwszym tego typu szkoleniem organizowanym przez Monier Braas. Jednak, jak zapowiadają przedstawiciele firmy, w tym roku taki kurs przejdą kolejne grupy certyfikowanych SUERDEKARZY. – Jako nowoczesna firma wychodzimy poza schemat szkoleń typowo technicznych. Poszerzamy ich zakres o tematykę związaną m.in. z komunikacją. Chcemy by współpracujący z nami dekarze kompleksowo podchodzili do „obsługi klienta”. Tego wymaga od fachowców współczesny rynek. - podkreśla Dariusz Smolis, Koordynator Produktu Dachówka z Monier Braas.

 

Czytaj również: XIII Targi PSB

 

 

Czytaj również: Rusz głową i zgarnij nagrody!

 

Na zakończenie szkolenia w Opolu SUPERDEKARZE otrzymali certyfikat świadczący o udziale w szkoleniu. Na kolejne 3 lata przedłużony został im także certyfikat Braas.  

Całodniowe zajęcia poprowadził Rafał Zdańkowski z Pracowni Psychologicznej ProBono z Krapkowic.

Zapraszamy na www.superdekarz.pl.

 

2015-03-27
Źródło: superdekarz / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 653 Grupa: Trudne tema... Diagnostyka z wykorzystaniem UBM oka w Centrum Medycznym Contact-Med https://contact-med.pl/okulistyka/ może być elementem szerszego procesu leczenia chorób ocz...
  • Czy ktoś korzystał z usług detektywa? Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Playing as a rhythm-based cube, players navigate a neon landscape full with hazards (spikes, traps, and more) as they dash and jump their way through geometry d...
  • Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 77 Grupa: Trudne tema... Minecraft APK refers to the Android application package of the globally popular sandbox game Minecraft, designed for mobile devices. This version allows players...
  • Agencje ochrony Liczba postów: 321 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
  • Deweloper Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... People who play ragdoll hit are right in the middle of crazy fights. Controlling a ragdoll during heated battles on weird maps is what the game is all about. Th...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20492 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 300

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >