Szkolenie dla SUPERDEKARZY z Opolszczyzny
Praca dekarza to nie tylko praca na wysokości, zakup i położenie dachówek czy obróbki komina. Znaczą część tego zawodu stanowią bowiem rozmowy i negocjacje z inwestorem, od których zależy m.in. zakres zleconych prac, wycena czy… obustronna satysfakcja ze zlecenia.
Czytaj dalej
„Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta”
Jak skutecznie i rzeczowo rozmawiać z wymagającym klientem? Tego między innymi dowiedzą się dekarze z Opolszczyzny podczas bezpłatnego szkolenia organizowanego przez Monier Braas. To część trwającego od 6 lat programu SUPERDEKARZ oraz certyfikacji Braas.
Całodniowe szkolenie pt. „Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta” składać się będzie z części teoretycznej, jak i praktycznej. W jego trakcie omawiany będzie m.in. prawidłowy przebieg procesu sprzedaży i obsługi klienta. Poruszany zostanie także temat potrzeb kontrahenta oraz rodzaj używanej argumentacji. Dodatkowo uczestnicy szkolenia wezmą również udział w praktycznych ćwiczeniach związanych z trudnymi relacjami z klientem. Jak przyznają dekarze, takie umiejętności z pewnością przydadzą się w ich codziennej pracy. – Dach jest jednym z najbardziej kosztownych etapów budowy, więc decyzje podjęte przez inwestora nabierają często charakteru emocjonalnego. To, czy będziemy umieli się dogadać, doprecyzować szczegóły czy przekonać do lepszego rozwiązania, jest ważne i dla wykonawcy dbającego o swoją reputację zawodową, i dla inwestora – mówi SUPERDEKARZ, Waldemar Stanik z firmy STANIK S.C. Usługi Budowlane-Transport w Tarnowie Opolskim.

Czytaj również: Nowoczesne rozwiązania izolacyjne AIB zaprezentowane na targach BUDMA 2015
– Tu praktyczna wiedza, w jaki sposób z nimi rozmawiać, jakie argumenty wykorzystywać, przyda się nie mniej niż fachowy sprzęt dekarski – dodaje.
W szkoleniu udział wezmą SUPERDEKARZE z rejonu opolskiego. W większości posiadający certyfikat Braas. – Chcemy by dekarze współpracujący z nami wiedzieli, jak rozmawiać z klientem. Dlatego postanowiliśmy przeprowadzić takie szkolenie. Nowoczesna firma dekarska musi dziś nie tylko rzetelnie wykonywać powierzone zlecenia, ale również dobrze obsłużyć klienta – podkreśla Dariusz Smolis Koordynator Produktu Dachówka z Monier Braas.
Bezpłatne szkolenie odbędzie się 24.03.2015 r., w siedzibie Monier Braas w Opolu.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 73 Grupa: Aktualności Jeżeli są tutaj osoby lub firmy zainteresowane tematem reklamy na billboardach oraz jej kosztach, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzic stronę https://reporterz...
- Przebudowa 25 niebezpiecznych skrzyżowań - kolejne... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Reklama firmy Liczba postów: 534 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://atoklasa.pl/billboardy-we-wrocla wiu-wynajem-ceny-billboard-wroclaw/ znajdziecie wszystkie informacje na temat billboardów we Wrocławiu, ich c...
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 365 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
- Dobry sklep stomatologiczny Liczba postów: 82 Grupa: Trudne tema... Wiele kobiet i mężczyzn obawia się bólu podczas zabiegów medycyny estetycznej, choć nowoczesne technologie często eliminują ten problem. W miejscach takich jak....

