
Szkolenie dla SUPERDEKARZY z Opolszczyzny
Praca dekarza to nie tylko praca na wysokości, zakup i położenie dachówek czy obróbki komina. Znaczą część tego zawodu stanowią bowiem rozmowy i negocjacje z inwestorem, od których zależy m.in. zakres zleconych prac, wycena czy… obustronna satysfakcja ze zlecenia.
Czytaj dalej
„Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta”
Jak skutecznie i rzeczowo rozmawiać z wymagającym klientem? Tego między innymi dowiedzą się dekarze z Opolszczyzny podczas bezpłatnego szkolenia organizowanego przez Monier Braas. To część trwającego od 6 lat programu SUPERDEKARZ oraz certyfikacji Braas.
Całodniowe szkolenie pt. „Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta” składać się będzie z części teoretycznej, jak i praktycznej. W jego trakcie omawiany będzie m.in. prawidłowy przebieg procesu sprzedaży i obsługi klienta. Poruszany zostanie także temat potrzeb kontrahenta oraz rodzaj używanej argumentacji. Dodatkowo uczestnicy szkolenia wezmą również udział w praktycznych ćwiczeniach związanych z trudnymi relacjami z klientem. Jak przyznają dekarze, takie umiejętności z pewnością przydadzą się w ich codziennej pracy. – Dach jest jednym z najbardziej kosztownych etapów budowy, więc decyzje podjęte przez inwestora nabierają często charakteru emocjonalnego. To, czy będziemy umieli się dogadać, doprecyzować szczegóły czy przekonać do lepszego rozwiązania, jest ważne i dla wykonawcy dbającego o swoją reputację zawodową, i dla inwestora – mówi SUPERDEKARZ, Waldemar Stanik z firmy STANIK S.C. Usługi Budowlane-Transport w Tarnowie Opolskim.
Czytaj również: Nowoczesne rozwiązania izolacyjne AIB zaprezentowane na targach BUDMA 2015
– Tu praktyczna wiedza, w jaki sposób z nimi rozmawiać, jakie argumenty wykorzystywać, przyda się nie mniej niż fachowy sprzęt dekarski – dodaje.
W szkoleniu udział wezmą SUPERDEKARZE z rejonu opolskiego. W większości posiadający certyfikat Braas. – Chcemy by dekarze współpracujący z nami wiedzieli, jak rozmawiać z klientem. Dlatego postanowiliśmy przeprowadzić takie szkolenie. Nowoczesna firma dekarska musi dziś nie tylko rzetelnie wykonywać powierzone zlecenia, ale również dobrze obsłużyć klienta – podkreśla Dariusz Smolis Koordynator Produktu Dachówka z Monier Braas.
Bezpłatne szkolenie odbędzie się 24.03.2015 r., w siedzibie Monier Braas w Opolu.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- pomoc z samochodem Liczba postów: 656 Grupa: Trudne tema... Wszystkim osobom zainteresowanym tematem mogę polecić stronę https://autokabina.pl/oferta/kabiny-laki ernicze/kabiny-lakiernicze-samochodowe-d la-motoryzacji/ , n...
- Jak zainwestować pieniądze? Liczba postów: 106 Grupa: Trudne tema... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeśli szukacie sprawdzonego miejsca, gdzie dzieci mogą uczyć się programowania w fajny i....
- Jak wybrać naprawdę wartościowe nasiona marihuany... Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Hej, temat jest ważny, bo jak się nad tym nie zastanowisz, łatwo trafić na kiepskie nasiona albo podróbki, które tylko frustrację przyniosą. Kluczowa sprawa to....
- Ankieta - Europejski Zielony Ład w kontekscie stol... Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Dzień dobry, Piszę pracę dyplomową w tematyce zmian w budownictwie związanych z Europejskim Zielonym Ładem. Posiadam ankietę do wypełnienia w celu zebrania opi...
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 313 Grupa: Trudne tema... Przeglądając ranking najlepszych brokerów forex , warto zwrócić uwagę na licencje oraz regulacje, jakimi kierują się poszczególni brokerzy. Tylko legalni i dobr...