
Ukończono kolejny etap autostrady A2 na odcinku Mińsk Mazowiecki - Warszawa
LH Engineering, spółka zajmująca się projektowaniem i realizacją inwestycji infrastrukturalnych, ukończyła budowę nawierzchni betonowej na odcinku A2 Mińsk Mazowiecki - Warszawa. Do wykonania nawierzchni wykorzystano najwyższej jakości beton wyprodukowany na węzłach betoniarskich Lafarge w Polsce. LH Engineering zajęło się nie tylko optymalizacją i projektowaniem inwestycji, ale także dostawą surowca oraz budową nawierzchni betonowej.
Czytaj dalej
Projekt budowy A2 na trasie Warszawa (w. Lubelska) – Mińsk Mazowiecki obejmował budowę dwóch odcinków autostrady liczącej łącznie 14,6 km w przekroju dwujezdniowym, z dwoma pasami ruchu i rezerwą na trzeci pas. Zadania były realizowane w systemie “projektuj i buduj”. Spółka LH Engineering była odpowiedzialna za wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania decyzji ZRID oraz za wykonanie całego zakresu nawierzchni betonowej wraz z podbudową zasadniczą. Projekt był realizowany na zlecenie firmy PolAqua. .
Czytaj również: Mikro, mali i średni przedsiębiorcy otrzymają nieodpłatnie przestrzeń wystawienniczą i stoisko na Międzynarodowych Targach Poznańskich
Przy budowie odcinka A2 Mińsk Mazowiecki - Warszawa skutecznie wykorzystaliśmy nasz potencjał technologiczny oraz wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu i projektów inwestycji infrastrukturalnych. Projektowaliśmy tę inwestycję oraz optymalizowaliśmy ją pod kątem postępowania przetargowego. Wykonaliśmy kompleksową dokumentację projektową oraz byliśmy odpowiedzialni za wykonanie nawierzchni betonowej wraz z podbudową zasadniczą również wykonaną z mieszanki betonowej. Cieszymy się, że mogliśmy zrealizować tak wymagający, unikalny i kluczowy projekt o krajowej i międzynarodowej skali – podkreśla Łukasz Marcinkiewicz, Dyrektor Zarządzający LH Engineering.
LH Engineering ułożyło 350 tys. m² nawierzchni betonowej wykorzystując do tego 180 tys. m³ najwyższej jakości betonu wyprodukowanego przez Lafarge w Polsce. Łącznie, do realizacji całej inwestycji dostarczono: 45 kt CEM I 42,5R (Cementownia Kujawy) i CEM II / B-V 32,5R (Cementownia Małogoszcz), 70 000 m³ podbudowy C8/10, 90 000 m³ betonu nawierzchniowego C35/45.
Czytaj również: Uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli
Całkowity koszt budowy 14,6-kilometrowej trasy z Warszawy do Mińska Mazowieckiego wyniósł ponad 815 mln zł. Oprócz tej inwestycji Lafarge dostarczył blisko 50 tys. ton cementu na budowę 106-kilometrowego odcinka A2 prowadzącego z Nowego Tomyśla do Świecka. Został on oddany do użytku w grudniu 2011 r.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Rower i małe dziecko Liczba postów: 280 Grupa: Trudne tema... Przyglądając się ofercie https://lovlisilk.com/ pomyślałam, że ubrania jedwabne z LOVLISILK to ciekawa alternatywa dla klasycznych materiałów. Z jednej strony z...
- Poznań w 48 godzin Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Dzisiaj na przykład dowiedziałem się o https://clck.ru/3NxkcF . Na pewno wiele osób powinno wejść na tę stronę.
- Wynajem samochodu Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Na ten temat na pewno warto przeczytać rewelacyjny artykuł https://clck.ru/3NxkdN . Dużo z tego artykułu można się dowiedzieć.
- Samochody poleasingowe Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jestem pewny, że wiele osób zainteresuje się https://clck.ru/3NxkbZ . Ja o tym dowiedziałem się od mojego kumpla.
- Agencje ochrony Liczba postów: 151 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.