Urodzinowe przyjęcie BoConcept
13 grudnia 2018 r. w warszawskim salonie BoConcept przy ul. J. P. Woronicza 31 celebrowano poczwórny jubileusz. Świętu najlepszego duńskiego wzornictwa towarzyszyła bogata wiedza merytoryczna oraz niepowtarzalna atmosfera!
Czytaj dalej
Urodzinowe przyjęcie BoConcept odbyło się w jednym z trzech stołecznych salonów marki. Świętowano podczas niego aż cztery okazje: 18 lat BoConcept w Polsce, 66 – na świecie, jubileusz 10-lecia ikony designu - fotela Imola (projektu Henrika Pedersena) oraz 5. urodziny salonu przy Woronicza 31. Showroom odwiedzili liczni dziennikarze, przedstawiciele branży wnętrzarskiej, projektanci, styliści oraz celebryci. Event poprowadziła Olga Kisiel-Konopka – właścicielka OKK! PR.

Czytaj również: Jarmark Bożonarodzeniowy w Sezamie, w Centrum Marszałkowska
Tego wieczoru swój wykład „Pomyśl(na) przyszłość. Trendy 2019/20” zaprezentował trendwatcher Michał Mazur z TrendNomad.com. Uczestnicy wydarzenia poznali również nietypową, artystyczną odsłonę ikony designu – fotela Imola. Jak powstała jego pierwotna, ikoniczna wersja? Przed dekadą Henrik Pedersen znalazł inspirację do stworzenia swego dzieła w jednej z dwóch wirujących połówek piłki tenisowej. Każda ze stron fotela sprawia wrażenie, jakby powstała z jednego kawałka, a zaokrąglone kształty kontrastują z ostrymi krawędziami paneli bocznych. Tak nietuzinkowe połączenie nadaje mu dramaturgii i wpływa na poczucie wizualnego komfortu. Natomiast jego „nowe wcielenie”, wersja zinterpretowana współcześnie powstała za sprawą kooperacji BoConcept Warszawa, a także projektanta mody, znakomitego artysty - Mateusza Sudy. Zaprezentowaną podczas urodzin wyjątkową odsłonę mebla wyróżnia intensywna czerwień materiału i charakterystyczna dla artysty kreska.

Z okazji jubileuszu 10-lecia fotela Imola, marka przygotowała 600 egzemplarzy z edycji limitowanej, wykonanych ręcznie w nowej odsłonie: miękkim, luksusowym czarnym aksamicie. Do tej pory sprzedano ich 300 – unikatowe modele wyposażone są dodatkowo w numerowaną tabliczkę, broszurę oraz certyfikat autentyczności.

Czytaj również: Jakie materiały budowlane znajdą uznanie klientów w 2019 roku? Rusza kolejna fala sprawdzonego barometru rynkowego!
Krótkie wystąpienie zaprezentował gospodarz wieczoru - Kamil Maślanka, współwłaściciel BoConcept Warszawa. Wydarzeniu towarzyszył również konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Do zwycięzców trafiły m.in. miniaturki fotela Imola, plakaty czy biżuteria. Najnowszą technologię zaprezentowała marka Samsung. Goście mogli przekonać się o niezwykłej jakości obrazu, którą gwarantuje telewizor QLED 8K. O podniebienia przybyłych zadbała restauracja MJUD, a dobry humor zapewnił ABSOLUT. Partnerami wydarzenia były również marki Jo Malone London oraz On My Wall.

Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 73 Grupa: Aktualności Jeżeli są tutaj osoby lub firmy zainteresowane tematem reklamy na billboardach oraz jej kosztach, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzic stronę https://reporterz...
- Przebudowa 25 niebezpiecznych skrzyżowań - kolejne... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Reklama firmy Liczba postów: 534 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://atoklasa.pl/billboardy-we-wrocla wiu-wynajem-ceny-billboard-wroclaw/ znajdziecie wszystkie informacje na temat billboardów we Wrocławiu, ich c...
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 365 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
- Dobry sklep stomatologiczny Liczba postów: 82 Grupa: Trudne tema... Wiele kobiet i mężczyzn obawia się bólu podczas zabiegów medycyny estetycznej, choć nowoczesne technologie często eliminują ten problem. W miejscach takich jak....

