
VELUX Commercial angażuje się w kwestię odbudowy Ukrainy
Międzynarodowa wystawa i konferencja Rebuild Ukraine powered by Energy odbyła się w dniach 14-15 listopada w EXPO XXI w Warszawie. To już druga edycja wydarzenia, a wśród zaangażowanych firm znalazł się także VELUX Commercial. Spotkanie stało się platformą dla tematów odbudowy, technologii, sprzętu oraz inwestycji niezbędnych do odtworzenia zniszczonej wojną gospodarki, infrastruktury, przemysłu i mieszkalnictwa.
Czytaj dalej
Wystawa i konferencja Rebuild Ukraine skupiła się wokół omówienia kluczowych aspektów procesu odbudowy, warunków partnerstwa, a także kwestii wsparcia finansowego czy priorytetów w kontekście projektów odbudowy Ukrainy po wojnie. Część konferencyjna obejmowała trzy główne sale i dodatkowe przestrzenie umożliwiające dialog na temat rozwiązań społecznych, budowlanych i energetycznych.
W jednej z sal zgromadzili się przedstawiciele ukraińskich obwodów, którzy podczas panelu “Communities Marathon” podzielili się wizją i planami na przyszłość. Nie zabrakło także przedstawicieli krajów Unii Europejskiej, między innymi Polski, Danii, Niemiec, Szwecji i Francji, którzy przekazali pomysły na wkład w proces odbudowy.
Czytaj również: 11. edycja konkursu International VELUX Award dla studentów architektury - trwa rejestracja
Inna sala prezentowała międzynarodowe firmy oferujące produkty i rozwiązania budowlane, z których każda miała swoje stoisko, aby nawiązać kontakt z odwiedzającymi. Swoje stanowisko przygotował także VELUX Commercial, którego przedstawiciele chętnie dzielili się wiedzą na temat oferty.
Wydarzenie poświęciło również salę rozwiązaniom energetycznym - odbyła się dwudniowa konferencja "Energy for the recovery of Ukraine", omawiająca zmiany regulacyjne, zachęty inwestycyjne i udane studia przypadków w sektorze energetycznym.
Trzy dodatkowe sale konferencyjne koncentrowały się na "Odbudowie", "Ukrainie" i "Energii". Construction Forum, w którym uczestniczyli przedstawiciele ukraińskiego i europejskiego przemysłu budowlanego, w tym VELUX Commercial, omawiało politykę państwa, przepisy techniczne, obszary priorytetowe, wyzwania, programy wsparcia finansowego i odpowiednie materiały budowlane do odbudowy.
- Obecność w wydarzeniu pomogła nam zdobyć lepszy wgląd na aktualną sytuację w Ukrainie i uzyskać szerszy obraz tego, z czym ten kraj będzie musiała się zmierzyć w przyszłości. Mogliśmy zebrać informacje i wysłuchać planów na przyszłość. Dzięki temu jesteśmy świadomi kierunku, w którym chcemy podążać wspierając Ukrainę w obudowie. Mieliśmy także świetną okazję do rozmowy z odwiedzającymi, nasz zespół liczył sześć osób, więc każdemu zainteresowanemu mogliśmy poświęcić wystarczająco dużo czasu - mówi Karol Józwiak, Dyrektor Zarządzający z VELUX Commercial Polska.
Czytaj również: Unijne regulacje odpadowe - czy nowe przepisy będą promować plastik kosztem papieru i tektury?
VELUX Commercial niedawno dołączył także do grona członków Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej (PUIG), jednej z najstarszych bilateralnych izb gospodarczych w Polsce, która działa na rzecz rozwoju stosunków polsko-ukraińskich od 1992 roku. Zrzeszenie w PUIG pozwala na wspólną realizację wizji sprawnej oraz efektywnej współpracy w obszarze gospodarczym.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Porady biznesowe Liczba postów: 331 Grupa: Trudne tema... W odniesieniu do poszukiwania efektywnych opakowań, producent butelek plastikowych , taki jak Omegaplastics, może zaoferować interesujące opcje. Butelki HDPE są...
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 400 Grupa: Trudne tema... Jeśli samodzielnie prowadzicie swoją księgowość to również mogę polecić Wam z własnego doświadczenia świetny system z którego sami korzystamy do skanowania fakt...
- w trosce o samochód Liczba postów: 145 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiacie się nad procesem rejestracji samochodu i załatwianiem akcyzy, warto zapoznać się z informacjami na temat tych formalności. Często można zaos...
- Rower i małe dziecko Liczba postów: 275 Grupa: Trudne tema... Cześć, Szukam roweru dla mojego 6-letniego dziecka – coś lekkiego, wygodnego i bez zbędnych bajerów. Myślałem o kole 20 cali, bo 16 już robi się za małe. Zależy...
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...