
W Castoramie będzie więcej cichych godzin
Castorama wydłuża "ciche godziny" we wszystkich sklepach sieci w Polsce! Osoby wrażliwe na dźwięki, mające problemy słuchowe oraz będące się w spektrum autyzmu już od 9 maja, od poniedziałku do soboty między 9:00 a 11:00 oraz dodatkowo, w każdy wtorek i czwartek od 18:00 do 20:00, będą mogły robić zakupy w sklepach Castorama w komfortowych warunkach, które uwzględniają ich potrzeby.
Castorama już rok temu wprowadziła po dwie "ciche godziny” we wtorki i czwartki we wszystkich sklepach swojej sieci. Nieustannie dążymy do tego, by każdy klient czuł się komfortowo i mógł swobodnie korzystać z naszych przestrzeni. Głośna muzyka, tłok i nadmiar bodźców mogą stanowić wyzwanie dla ludzi szczególnie wrażliwych na dźwięki, w tym dla osób w spektrum autyzmu. – mówi Agata Zarzycka-Kluczyńska, Kierowniczka ds. Personalnych w Castorama Polska.
Dedykowane rozwiązania na zróżnicowane potrzeby
Spektrum autyzmu dotyczy nie tylko osób będących w tej kondycji, ale również ich rodziców i opiekunów, dla których codzienne czynności, takie jak zakupy mogą być sporym wyzwaniem. Dlatego też, aby jeszcze bardziej zadbać o klientów ze szczególnymi potrzebami i zapewnić im komfort podczas zakupów, sieć postanowiła wdrożyć je na większą skalę. Od 9 maja 2024 r. “ciche godziny” będą obowiązywać w sklepach Castorama codziennie:
- od poniedziałku do soboty od 09:00 do 11:00
- w każdy wtorek i czwartek od 18:00 do 20:00
Czytaj również: Castorama zaprasza na bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski
Bazując na rozmowach z klientami oraz obserwując ich pozytywne reakcje na "ciche godziny" postanowiliśmy wprowadzić je w szerszym zakresie. Dzięki temu zakupy
w naszych sklepach mogą być przyjazne dla wszystkich. – podkreśla Agata Zarzycka-Kluczyńska.
Rozwiązanie cenione przez pracowników
Co więcej, również pracownicy Castorama oceniają "ciche godziny" bardzo pozytywnie. Jak przyznają, czas bez muzyki i komunikatów dźwiękowych jest dla nich chwilą wyciszenia oraz pozwala im lepiej skupić się na wykonywanych zadaniach. - Cieszymy się, że nasza inicjatywa wspiera nie tylko komfort klientów, ale także naszego zespołu. To świetny dowód na to, że nawet niewielkie zmiany w miejscu pracy mogą istotnie zwiększyć zadowolenie pracowników i efektywność ich pracy, co bezpośrednio wpływa na poprawę jakości obsługi klientów. - dodaje Agata Zarzycka-Kluczyńska.
Czytaj również: Tegoroczna edycja Łódź Design Festival skupi się na różnorodnych aspektach pojęcia KOMFORT
Działając w duchu współpracy i wdrażając rozwiązania takie jak „ciche godziny”, Castorama tworzy otwarte i różnorodne środowisko, które służy zarówno klientom, jak
i pracownikom firmy.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Agencje ochrony Liczba postów: 137 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
- Światłowód – odpowiadamy na najczęstsze pytania Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Transport i spedycja Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Import z Chin przez kolej to świetne rozwiązanie dla tych, którzy szukają szybkiej i bezpiecznej logistyki. Kolej Chiny Polska https://kolejchinypolska.pl/ ofer...
- Master Your Reflexes with Block Breaker – The Game... Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... This type of classic game as block blast is incredibly addictive. I'm drawn to the shapes, colors, and sounds every time I score a bonus.
- Jak prowadzić biznes w XXI wieku - czym jest elast... Liczba postów: 137 Grupa: Aktualności Jeżeli prowadzisz firmę i chcesz zwiększyć liczbę klientów, powinieneś przeczytać artykuł: https://binov.top/reklama-lokalna-jak-pr zyciagnac-klientow-z-twojego-...