W sprzęt i oprogramowanie w systemie POS wyposażono Stadion Poznań

W sprzęt i oprogramowanie w systemie POS wyposażono Stadion Poznań

W lutym 2020 r. firma S&T zakończyła główny etap wdrożenia zintegrowanego systemu POS (Point Of Sales) na Stadionie Poznań. W ramach kontraktu S&T docelowo wyposaży 85 stanowisk gastronomicznych i handlowych w nowy sprzęt i oprogramowanie, umożliwiające realizację nawet 240 transakcji na minutę. W sobotę, 8 lutego odbył się pierwszy mecz, podczas którego kibice korzystający ze stadionowej strefy gastronomicznej zostali obsłużeni przy pomocy nowego rozwiązania informatycznego. Czytaj dalej

 

Wdrożenie na Stadionie Poznań zostało podzielone trzy etapy. W pierwszym instalacją objęto  salę koncertową, w kolejnym restaurację, w ostatnim zaś kioski na koronie stadionu. Wszystkie prace zajęły firmie S&T 6 tygodni. W tym czasie  dostarczono sprzęt i wdrożono jeden z najbardziej innowacyjnych systemów sprzedaży gastronomicznej. W ramach kontraktu z operatorem stadionu, spółką  Marcelin Management, S&T odpowiada także za dostawę serwerów wraz z oprogramowaniem, dostarczenie i wdrożenie licencji oprogramowania TCPOS, instalację stanowisk kasjerskich, drukarek fiskalnych i terminali płatniczych. Firma jest także odpowiedzialna za testy konfiguracyjne, dostosowanie oprogramowania pod specyficzne wymogi obiektu sportowego i powdrożeniowe wsparcie pracowników stadionu. 

 

Sprzęt i oprogramowanie w systemie POS wdrożono na Stadionie Poznań

 

Czytaj również: 10 edycja warszawskiego wydarzenia sportowo-charytatywnego - Bieg Na Szczyt RONDO 1

 

W naszym wdrożeniu tak naprawdę chodzi o czas - mówi Konrad Łucka, IT Services Director S&T w Polsce. - Tradycyjne rozwiązania nigdy nawet nie zbliżą się do współczynnika sprzedaży, jaki jest możliwy dzięki zintegrowanemu z punktami gastronomicznymi systemu POS. Około 90 proc. wszystkich transakcji na takim obiekcie przypada na czas przed meczem lub koncertem i w trakcie przerw. W tym newralgicznym momencie wszystkie punkty sprzedaży muszą działać z niezawodną precyzją, a tysiące klientów musi zostać obsłużonych w jak najszybszym czasie. 


W nowym systemie współpracować ze sobą będzie w sumie 330 urządzeń (kas, drukarek fiskalnych, terminali płatniczych, szuflad kasowych). Pracować będzie na nim nawet 100 pracowników punktów gastronomicznych na stadionie. Szacuje się, że - dzięki nowemu rozwiązaniu będą mogli oni obsłużyć nawet 240 transakcji na minutę. 

 

Zdecydowaliśmy na wymianę systemu gastronomicznego, żeby zwiększyć bezpieczeństwo realizowanych na Stadionie transakcji handlowych oraz skrócić czas obsługi klienta. Wdrożone przez S&T rozwiązanie ma szereg funkcjonalności zabezpieczających  nas przed potencjalnymi przerwami, które mogą się pojawić podczas oferowania usług gastronomicznych w trakcie imprezy masowej.  Jednym z kluczowych dla nas elementów, było automatyczne przechodzenie systemu w tryb offline. Wdrożone na Stadionie Poznań rozwiązanie nawet w przypadku braku dostępu do sieci nie tylko pozwala na kontynuację sprzedaży, ale co najważniejsze nie wymaga od naszych kasjerów czy managerów właściwie żadnych dodatkowych działań – mówi  Filip Brzóska, Dyrektor Finansowy w Marcelin Management.


Sprzęt i oprogramowanie w systemie POS wdrożono na Stadionie Poznań

 

Czytaj również: Dieta z karpiem przygotowana przez naukowców - dla sportowców olimpijskich


System POS to zarówno sprzęt jak i oprogramowanie do obsługi sprzedaży, wraz z przygotowaną dokładną analizą potrzeb przedsiębiorstwa oraz doradztwem i pełnym wsparciem przy wyborze optymalnego rozwiązania dla całej firmy. Obecnie, rozwiązania technologiczne stosowane w POS zapewniają dużym i małym firmom większą niż do tej pory elastyczność, kontrolę i rozumienie potrzeb klienta oraz obsługę  różnych kanałów sprzedaży. 

 

Systemy POS w gastronomii są dziś podstawowym elementem prowadzenia tego typu biznesu. Według danych Grand View Research z 2019 roku, światowy rynek terminali płatniczych w punktach sprzedaży ma osiągnąć do 2027 r. wartość niemal 126 miliardów dolarów i będzie rósł w tempie 7,5% (CAGR). Rośnie też zapotrzebowanie na terminale POS z wieloma funkcjami oprócz samego przetwarzania płatności, jak zarządzanie zapasami, CRM, planowanie i grafiki dla pracowników,  raportowanie. 

2020-02-11
Źródło: Inntu / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Trening w domu Liczba postów: 30 Grupa: Trudne tema... Ja polecam skorzystać z trenera personalnego https://www.skp.edu.pl/trening-personaln y-szybko-sprawnie-i-skutecznie/
  • Pit 2020 Liczba postów: 10 Grupa: Trudne tema... Cześć, pomyślałam że podzielę się z Wami moimi odczuciami w temacie rozliczeń PIT. W końcu to bardzo aktualny temat i myślę, że wiele osób on zainteresuje. Otóż...
  • Jak o siebie dbacie? Liczba postów: 1708 Grupa: Trudne tema... Moge Wam wszystkim sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę nowoczesnej i profesjonalnej kliniki dentystycznej Ochota na Uśmiech - metody wstawiania zębów...
  • Co da mi współpraca z agencją SEO? Liczba postów: 20 Grupa: Trudne tema... Wiele firm decyduje się na model rozliczeniowy oparty na projektach. W tym przypadku cała kampania SEO jest traktowana jako jeden, zamknięty projekt z określony...
  • Osrodek Terapii Uzależnień Liczba postów: 86 Grupa: Trudne tema...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19162 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 281

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >