Wydarzenia w kraju – lista artykułów
Czarna mamba odkryciem roku
Podczas tegorocznej edycji konkursu "Laur Klienta" papa termozgrzewalna CZARNA MAMBA firmy Swisspor Polska otrzymała tytuł "Odkrycie Roku 2007" w kategorii materiały hydroizolacyjne.
17-08-2007
Polski YTONG najlepszy w Europie
Fabryka YTONG w Sieradzu już po raz czwarty zajęła I miejsce w Europejskim Konkursie Jakości i po raz kolejny okazała się być najlepszym z 33 zakładów produkujących bloczki YTONG w całej Europie. Zakłady w Sieradzu i Ostrołęce nieprzerwanie od ośmiu lat zajmują pierwsze miejsca w konkursie.
02-08-2007
Nowy Praktiker w Rybniku
11 lipca 2007 roku, w Rybniku, przy ul. Żorskiej 16 odbyło się oficjalne otwarcie nowego marketu budowlanego Praktiker. Jest to 19. centrum handlowe sieci w kraju oraz 5. na Śląsku. W związku z inauguracją działalności dla 2000 klientów przygotowano specjalną ofertę handlową.
27-07-2007
Potrzeba rąk do pracy
Przeżywająca boom branża budowlana ma problemy ze znalezieniem pracowników. Czy zaleje nas siła robocza ze Wschodu, a może czeka nas powrót rodaków z zagranicy?
02-07-2007
Firma OSRAM mecenasem wystawy Wojciecha Fangora
25 czerwca, w warszawskiej Galerii Fibak, odbył się wernisaż prac Wojciecha Fangora. Wystawa odbywa się pod mecenatem firmy OSRAM.
28-06-2007
Światowy wicelider wywodzi się z Polski
Rok 2006 to okres kolejnego ożywienia w branży stolarki budowlanej. Eksperci prognozują, że co najmniej do roku 2010 w Polsce producenci będą notowali stały wzrost sprzedaży wskutek rosnącej liczby zamówień. Polacy budują i remontują na potęgę, wymieniają stare okna, wstawiają nowe i coraz chętniej sięgają po te z modnym widokiem na niebo, czyli okna dachowe. Badania prowadzone przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku pokazują, że rynek stolarki budowlanej w Polsce rośnie 20 proc. w skali roku i taki trend powinien utrzymać się przez kilka najbliższych lat.
26-06-2007
Samoprzylepna mata lamelowa KLIMAFIX odkryciem roku 2007
Podczas tegorocznej edycji konkursu „Laur Klienta” mata lamelowa KLIMAFIX firmy Rockwool Polska otrzymała tytuł „Odkrycie Roku 2007”, a sama marka Rockwool uzyskała złote godło „Laur Klienta 2007” w kategorii materiały termoizolacyjne. Konkurs pozwalający wyłonić najpopularniejsze na polskim rynku marki, produkty i usługi zorganizowany został już po raz trzeci przez Grupę Media Partner we współpracy merytorycznej z Instytutem Gallupa.
24-06-2007
Europrodukt dla GruntuTytan
Europrodukt jest ogólnopolskim konkursem, odbywającym się pod patronatem Ministerstwa Gospodarki i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wyróżniane są w nim produkty, które ze względu na wysoką jakość, nowoczesną technologię oraz bezpieczeństwo użytkowania zasługują na miano najlepszych. Tytuł Europroduktu to dowód na to, że produkt śmiało może mierzyć się z oczekiwaniami rynku światowego. Za taki produkt została uznana Uniwersalna Emulsja Gruntująca Tytan Grunt firmy Selena.
23-06-2007
Mobilna Oaza Junkersa
Już wkrótce, do czterech miast Polski, zawita olbrzymia ciężarówka prezentująca najnowsze urządzenia marki Junkers. Na jej pokładzie wyposażonym w mini SPA, przestronny salon z barem oraz taras, będzie można zrelaksować się, poznać najnowszą ofertą produktową Junkersa oraz skorzystać z porad ekspertów. Junkers Oasis Road Show to międzynarodowe wydarzenie. Do tej pory ciężarówka odwiedziła Budapeszt, Bratysławę, Pragę i Brno. W maju dotrze do Krakowa, Warszawy, Gdańska
i Poznania.
12-05-2007
3 miliony drzewek w barlineckim Lesie Klientów
Dokładnie 3 miliony drzewek rośnie w Lesie Klientów sadzonym z inicjatywy firmy Barlinek S.A. Już od 7 lat, w ramach programu „Zasada 1 za 1”, sadzone jest jedno młode drzewo za każdą zakupioną paczkę deski barlineckiej z logo tej proekologicznej akcji.
25-04-2007