Wyróżnienia „SUPERBRANDS 2016/17”.

Wyróżnienia „SUPERBRANDS 2016/17”.

W wyniku badania konsumenckiego na próbie ponad 15 tysięcy respondentów oraz na podstawie oceny ekspertów Rady Marek, Międzynarodowa organizacja Superbrands już po raz jedenasty wyłoniła ścisłą elitę wśród brandów konsumenckich obecnych na polskim rynku. Tytułami „SUPERBRANDS 2016/17” oraz „CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2016/17” czwarty rok z rzędu zostały wyróżnione również znane i lubiane marki farb – Śnieżka oraz MAGNAT. Czytaj dalej

 

Na uzyskanie prestiżowego wyróżniania w największym badaniu konsumenckim brandów w Polsce – SUPERBRANDS® POLSKA, miały szanse marki najczęściej rekomendowane przez kupujących i jednocześnie oceniane pozytywnie przez ekspertów Rady Marek na wymiarach przejrzystości oraz wyróżnialności. Wśród odznaczonych prestiżowymi tytułami „SUPERBRANDS 2016/17” oraz „CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2016/17” nie mogło zabraknąć Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA. W kategorii „Remont i wykończanie domu/farby i lakiery” otrzymały je dwie marki z portfolio firmy – Śnieżka oraz MAGNAT.


  Śnieżka i MAGNAT wyróżnione „SUPERBRANDS 2016/17”

 

Czytaj również: Kończy się termin zgłoszeń do konkursu „Fasada Roku 2016”


Już od 4 lat badanie SUPERBRANDS® POLSKA potwierdza, że konsumenci są skłonni polecać nasze produkty, sygnowane markami Śnieżka oraz MAGNAT. Uważają je za godne zaufania, co stanowi dla nas ogromne wyróżnienie. To doskonała motywacja do dalszej wytężonej pracy. Nowoczesne technologie wytwarzania, bogata linia kolorystyczna i satysfakcjonujący efekt końcowy – estetyczny oraz funkcjonalny ze względu na zwiększoną odporność na mycie i szorowanie na mokro – m.in. z uwagi na te cechy Polacy wybierają farby Śnieżka i MAGNAT – tłumaczy Aleksandra Małozięć, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej w FFiL Śnieżka SA.


  Śnieżka i MAGNAT wyróżnione „SUPERBRANDS 2016/17”

 

Czytaj również: Rodzinne spotkania na Targówku w ramach projektu „Zimowe Osiedle Wilno”


Organizacja Superbrands powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, a w Polsce jest już obecna od 12 lat. Projekt badań konsumenckich brandów realizuje w tej chwili w 80 krajach świata. Mierzone są rekomendacje oraz znajomość marek wśród konsumentów oraz ich spójność i wyróżnialność w ocenie ekspertów. W tym restrykcyjnym procesie certyfikacji powstaje zestawienie przedsiębiorstw, które osiągnęły rynkowy sukces, wyróżnionych tytułem „SUPERBRANDS”.


2016-12-05
Źródło: RedPen / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Jakie jest Wasze hobby? Liczba postów: 281 Grupa: Trudne tema... Ze swojej strony mogę Wam wszystkim polecić ofertę, z której sam niejednokrotnie korzystałem. Jeżeli szukacie sprawdzonego sklepu internetowego z instrumentami....
  • Inicjatywa OW SARP – PROJEKTANTKI_CI DLA UKRAINY Liczba postów: 0 Grupa: Aktualności
  • Wulkanizacja Liczba postów: 35 Grupa: Trudne tema... Potrzebujecie solidnych materiałów wulkanizacyjnych, które sprostają wymaganiom Waszych pojazdów? To miejsce, które warto odwiedzić: https://swistowski.pl/pl/ F...
  • Wakacje nad morzem Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... Ta restauracja nad morzem https://www.restauracjanadpotokiem.pl/ to idealne miejsce na romantyczną kolację lub spotkanie ze znajomymi. Wybór dań był imponujący,...
  • Jak o siebie dbacie? Liczba postów: 1712 Grupa: Trudne tema... Moge Wam wszystkim sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę nowoczesnej i profesjonalnej kliniki dentystycznej Ochota na Uśmiech - metody wstawiania zębów...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19164 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 135

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >