
ZŁOTA WIEDZA MARKETINGU
Światowej klasy prelegenci oraz polskie gwiazdy marketingu wystąpią przed gronem 2 000 przedstawicieli kadry zarządzającej już 29 i 30 września 2015 roku w Poznaniu! Plejadę znakomitych mówców tworzyć będą Kevin Lane Keller, Simon Mainwaring, Natalia Hatalska, Michał Wawrzyniak oraz Paweł Tkaczyk
GOLDEN MARKETING CONFERENCE
- Moje wystąpienie skupia się na czynnikach decydujących o sukcesie oraz utrzymaniu silnej pozycji marki w wymagającym otoczeniu gospodarczym dzisiejszych czasów – tymi słowy do udziału w niezwykłym wydarzeniu zachęca niekwestionowany lider brandingu, uznany specjalista w świecie biznesu, a zarazem środowiska akademickiego Kevin Lane Keller. – Zademonstruję siłę marki oraz najczęstsze błędy, które popełniają również czołowe firmy marketingowe. Zaprezentuję kilka najnowszych spostrzeżeń dotyczących sposobów wypracowania silnej pozycji, jak upowszechniać markę w oszczędny sposób oraz jak stworzyć dochodowe programy do budowania marki – dodaje Kevin Lane Keller.
Na temat skutecznych narzędzi, taktyki i strategii służących budowania wspólnoty lojalnych klientów również z wykorzystaniem mediów społecznościowych opowie Simon Mainwaring, założyciel firmy konsultacyjnej We First, publicysta biznesowy oraz doradca w zakresie budowania pozycji takich marek jak Nike, Coca-Cola, Toyota i Motorola.
Czytaj również: 13 SPIN – trzynaste, doroczne Spotkanie Projektantów Instalacji Niskoprądowych, Ekspertów, Producentów i Dystrybutorów rozwiązań w branży niskich prądów - zapraszamy
- Podczas spotkania z polskim top managementem wyjawię, jak światowi liderzy w najróżniejszych dziedzinach gospodarki postrzegają konsumentów i w tym kontekście wykorzystują technologie społecznościowe. Zaprezentuję ponadto trendy w zakresie crossmarketingu i nowych możliwości wykorzystywania relacji
z konsumentami w procesie budowania marki i strategii jej rozwoju – wyjaśnia Simon Mainwaring.
Czytaj również: Szkolenia PKF we wrześniu 2015 r.
Polskim akcentem GOLDEN MARKETING CONFERENCE będą uznani mówcy, doświadczeni praktycy i niezrównani specjaliści w zakresie marketingu – Natalia Hatalska, Michal Wawrzyniak i Paweł Tkaczyk. Organizowane przez nich zajęcia warsztatowe odbędą się drugiego dnia spotkania, 30 września 2015 r. i dostarczą niezbędnych narzędzi
w zakresie budowania marki, kreowania wizerunku i sprawnego wyprzedzania obowiązujących trendów.
Więcej informacji na temat wydarzenia: www.goldenmarketing.pl
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Luksusowe nieruchomości jako strategiczna inwestyc... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Wyższy standard to wyższy potrzebny kapitał. Oczywiście niewielu inwestorów stać na takie apartamenty. Ale rynek inwestycyjnych apartamentów rozwija się na tyle...
- Jaki prezent świąteczny? Liczba postów: 114 Grupa: Opinie https://dezerpremiumapk.com/ https://tim hortonmenumx.com/home/ https://spotifymo dapk.com.ph/
- Fast food bez apetytu? Branża liczy na gorące lato... Liczba postów: 9 Grupa: Aktualności
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 324 Grupa: Trudne tema... Mam spółkę z o.o. od 2020 roku i początkowo wynajmowałem drogie biuro myśląc, że to konieczne. Po dwóch latach okazało się, że to błąd - rzadko tam bywałem. Prz...
- Świadectwa energetyczne Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Jeżeli potrzebujecie wykonać świadectwo energetyczne Waszego budynku, to polecam Wam sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę profesjonalnej firmy Certyfi...