ZŁOTA WIEDZA MARKETINGU

ZŁOTA WIEDZA MARKETINGU

Światowej klasy prelegenci oraz polskie gwiazdy marketingu wystąpią przed gronem 2 000 przedstawicieli kadry zarządzającej już 29 i 30 września 2015 roku w Poznaniu! Plejadę znakomitych mówców tworzyć będą Kevin Lane Keller, Simon Mainwaring, Natalia Hatalska, Michał Wawrzyniak oraz Paweł Tkaczyk

 

GOLDEN MARKETING CONFERENCE

 

- Moje wystąpienie skupia się na czynnikach decydujących o sukcesie oraz utrzymaniu silnej pozycji marki w wymagającym otoczeniu gospodarczym dzisiejszych czasów – tymi słowy do udziału w niezwykłym wydarzeniu zachęca niekwestionowany lider brandingu, uznany specjalista w świecie biznesu, a zarazem środowiska akademickiego Kevin Lane Keller. – Zademonstruję siłę marki oraz najczęstsze błędy, które popełniają również czołowe firmy marketingowe. Zaprezentuję kilka najnowszych spostrzeżeń dotyczących sposobów wypracowania silnej pozycji, jak upowszechniać markę w oszczędny sposób oraz jak stworzyć dochodowe programy do budowania marki – dodaje Kevin Lane Keller.

 

Na temat skutecznych narzędzi, taktyki i strategii służących budowania wspólnoty lojalnych klientów również z wykorzystaniem mediów społecznościowych opowie Simon Mainwaring, założyciel firmy konsultacyjnej We First, publicysta biznesowy oraz doradca w zakresie budowania pozycji takich marek jak Nike, Coca-Cola, Toyota i Motorola.

 

 

 

Czytaj również: 13 SPIN – trzynaste, doroczne Spotkanie Projektantów Instalacji Niskoprądowych, Ekspertów, Producentów i Dystrybutorów rozwiązań w branży niskich prądów - zapraszamy

 

- Podczas spotkania z polskim top managementem wyjawię, jak światowi liderzy w najróżniejszych dziedzinach gospodarki postrzegają konsumentów i w tym kontekście wykorzystują technologie społecznościowe. Zaprezentuję ponadto trendy w zakresie crossmarketingu i nowych możliwości wykorzystywania relacji
z konsumentami w procesie budowania marki i strategii jej rozwoju
– wyjaśnia Simon Mainwaring.

 

Czytaj również: Szkolenia PKF we wrześniu 2015 r.

 

Polskim akcentem GOLDEN MARKETING CONFERENCE będą uznani mówcy, doświadczeni praktycy i niezrównani specjaliści w zakresie marketingu – Natalia Hatalska, Michal Wawrzyniak i Paweł Tkaczyk. Organizowane przez nich zajęcia warsztatowe odbędą się drugiego dnia spotkania, 30 września 2015 r. i dostarczą niezbędnych narzędzi
w zakresie budowania marki, kreowania wizerunku i sprawnego wyprzedzania obowiązujących trendów.

 

Więcej informacji na temat wydarzenia: www.goldenmarketing.pl

2015-08-07
Źródło: mtp / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Reklama firmy Liczba postów: 513 Grupa: Trudne tema... Wysokiej jakości produkty jak akcesoria dla rolnika, miarki plastikowe, łyżeczki pomiarowe, kubki pomiarowe, gadżety reklamowe, deszczomierze, ramki pomiarowe i...
  • Jak mieć lśniące włosy ? Liczba postów: 144 Grupa: Trudne tema... Trafiłam też na wpis o kwas stearynowy właściwości. Widać, że to składnik, który ma różne zastosowania – od stabilizowania kremów po wpływ na konsystencję. Dla....
  • Agencje ochrony Liczba postów: 208 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 70 Grupa: Aktualności W dobie cyfrowego marketingu i rosnącej konkurencji warto powierzyć kampanię reklamową specjalistom. Kompleksowe podejście do promocji, w tym projektowanie stro...
  • Rzetelna firma budowlana Liczba postów: 36 Grupa: Trudne tema... Warto korzystać z usług specjalistów w danej branży. Adwokat Gliwice

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20159 użytkowników

Użytkownicy online (4)

gości: 211

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >